'Steeds meer bewijzen voor Pole Shift'

Alles puur natuur nier ;-)
Het Dolle Eland
Administrator
Administrator

zo 09 jan 2011, 01:24

Even voor de archivering een link naar een Zweeds bericht:

http://www.dn.se/nyheter/varlden/nordpo ... -startbana
Patricia

ma 10 jan 2011, 01:05

uhh ik ben een totale leek op dit gebied maar vind het super vreemd dat er zoveel dieren tegelijk sterven, vele overstromingen zijn, aarbevingen enz enz.

Na het lezen van jullie reacties vraag ik me af wat er gebeurd als de polen wel een snelle shift maken, zeker omdat ik amstedam woon wat sowieso al onder zee niveau ligt. Onlangs nog een film gezien met als topic "het magnetisch veld die tijdelijk niet functioneerde". Toen dacht ik nog worden we onbewust ergens op voorbereid?!

Wat ik me afvraag is hoe ik mijn gezin kan beschermen en eventueel kan voorbereiden indien nodig zonder een of andere freak te worden die haar kinderen vertelt dat de wereld in 202 ten einde gaat komen ofzoiets (lees in namelijk ook hier en daar!!!!), blijf jullie volgen
Dromen
Administrator
Administrator

ma 10 jan 2011, 01:14

@ Patricia,

Welkom!

First of all: Raak nóóit in paniek.

Tweede, het 'doom'-scenario over 2012 geloof ik persoonlijk niet in. Dat de wereld 'veranderd' (tussen aanhalingtekens, dus neem dit niet letterlijk) is heel goed mogelijk aangezien we een nieuw sterrenbeeld ingaan.

Sja, Amsterdam is een grote stad. Als er een ramp is, is de slechtste plek natuurlijk een stad. Ik woon zelf in Friesland, nee, niet op een boerderij ;-).

Voorbereiden. Sja, als je in Amsterdam woont heb je natuurlijk je beperkingen. Maar ik denk dat je je vooral psychisch moet voorbereiden (kennis, etc.). Aan een liter water, of 10 liter water, of 100 liter water heb je namelijk niks.

Mocht er bijv. een enorme ramp komen, klinkt lekker wanhopig, maar dan zijn we toch allemaal dood.

Persoonlijk ben ik daarom ook totaal niet bezig met 'rampen', e.d. Maar dat is dus geheel persoonlijk.
langeharry
Super QFF-er
Super QFF-er

ma 10 jan 2011, 01:57

@ patricia..

Laat je alsjeblieft niet gek maken.. 2012 is het jaar van de overgang van het ene sterrenbeeld naar het andere.. niets meer en niets minder!

2012 doomscenario is afleiding..

gr lange
Patricia

ma 10 jan 2011, 04:18

Mocht er bijv. een enorme ramp komen, klinkt lekker wanhopig, maar dan zijn we toch allemaal dood. - hahaha lekkere nuchtere reactie daar hou ik wel van :-)

Zelf geloof ik ook niet in het 2012senario alleen ben ik aan het lezen geslagen en op zoek naar info cq antwoorden nav van de dode vogels en vissen. Zo bizar en vind het raar dat het zo weinig aandacht krijgt vanuit de media!!!

Ben niet in paniek of bang maar vraag me af waarom er sinds een jaar of 2 reclamespotjes op tv komen die me vertellen wat ik moet doen wanneer er geen water is enz enz, mijn gezonde verstand vind dat nl vreemd dat we daar nu op gewezen worden.

Tja dan ben ik ook nog eens moeder en het zit dus van nature in me om mijn "nest" te willen beschermen tegen alles wat komt (uh nee ik verstik ze niet :-))) vandaar dat ik me het e.e.a aan het afvragen ben.

blijf jullie dus volgen
langeharry
Super QFF-er
Super QFF-er

ma 10 jan 2011, 04:36

[quote name="Patricia"]
Zelf geloof ik ook niet in het 2012senario alleen ben ik aan het lezen geslagen en op zoek naar info cq antwoorden nav van de dode vogels en vissen. Zo bizar en vind het raar dat het zo weinig aandacht krijgt vanuit de media!!!
[/quote]

Leer de media kennen.. ;-) dan zul je vaker opmerken dat je bepaalde dingen niet te horen krijgt of de verdraaide versie van een verhaal..

Daarom is er ook dit forum: laat je niets voorkauwen maar ga zelf achter de waarheid aan! Samen komen we er dan wel uit.. en dan weten we meer dan de media ons wilt laten geloven ;-)

welkom trouwens!

gr lange
Dromen
Administrator
Administrator

ma 10 jan 2011, 17:56

[quote name="Patricia"]Mocht er bijv. een enorme ramp komen, klinkt lekker wanhopig, maar dan zijn we toch allemaal dood. - hahaha lekkere nuchtere reactie daar hou ik wel van :-)

Ben niet in paniek of bang maar vraag me af waarom er sinds een jaar of 2 reclamespotjes op tv komen die me vertellen wat ik moet doen wanneer er geen water is enz enz, mijn gezonde verstand vind dat nl vreemd dat we daar nu op gewezen worden.

Tja dan ben ik ook nog eens moeder en het zit dus van nature in me om mijn "nest" te willen beschermen tegen alles wat komt (uh nee ik verstik ze niet :-))) vandaar dat ik me het e.e.a aan het afvragen ben.

blijf jullie dus volgen[/quote]

Heeej Patricia! Ik wou je in mijn vorige reactie al ergens op wijzen, maar had dat toch niet gedaan. Nu, na deze reactie van jou, wijs ik je toch op het volgende artikel:

Er zijn onlangs 2 artikels gemaakt over 'waar moet ik beginnen?'. Klinkt wat vaag, maar hier een stuk over de media:
index.php?option=com_content&view=artic ... &Itemid=95

Er is ook nog een deel 1, dat gaat over de wetenschap:
index.php?option=com_content&view=artic ... &Itemid=95

Je hoeft dit niet te lezen, ik zeg ook niet dat je dat nodig hebt ofzo. Maar vooral dat stuk over de media is denk ik voor jou héél interessant en wellicht dat er een wereld voor je 'open' gaat.
jasmin
QFF Gold Member
QFF Gold Member

zo 16 jan 2011, 06:55

http://www.weatherservice.be/index.php/ ... ml#msg3296

Zon komt twee dagen te vroeg op in Groenland

Afbeelding

De zon is in Groenland twee dagen te vroeg opgekomen. De zonsopgang tekent het einde van een anderhalve maand zonder zonlicht tijdens de winter. Wetenschappers vrezen dat dit een signaal is dat het ijs sneller smelt dan verwacht.
In de stad Ilulissat eindigt de donkere winterperiode als de zon even boven de horizon verschijnt. Voor het eerst is de zon er twee dagen te vroeg opgekomen. Wetenschappers staan voor een raadsel, al vermoeden ze dat de ijskappen in de omgeving lager zijn en de zon zo sneller toegang vindt tot de stad.

Als het ijs zakt, dan zakt ook de horizon. Daardoor ontstaat de illusie dat de zon vroeger opkomt. Dat is uiteraard niet het geval. Volgens een rapport zou de temperatuur in Groenland vorig jaar drie graden boven het gemiddelde gestegen zijn. (gb)
baphomet
Administrator
Administrator

wo 19 jan 2011, 05:06

Ik quote mezelf ff...

Tja weet ik eigenlijk niiet. Je bedoelt vast het beste idee van Nederland op Camping Kanaal 6 (SBS)...?

Ik weet wedat vroeger in het Duitse programma de Knoff Hoff Show altijd de meest vette uitvindingen aan bod kwamen, tussen de andere zeer interessante onderwerpen. Jammer dat dat soort TV is verdwenen...

Tjek dat filmpje, zou die struktuur vorm samen kunnen hangen met het grid? en het aardmagnetisch veld? En ook kunnen veranderen? Ik doel op het testje met dat zilver in dat water en die vormen die metaal vormen als er invloed wordt uitgeoefend... Ik poste het filmpje toevallig in een ander topic maar schrok van dat proefje en bedacht me dat dat wel eens samen kan hangen en we dus zo aan de hand van een dergelijke proef dat ook aan kunnen tonen...

Iemand??

:o
1119 AD
Hans Reijnen, arts

vr 28 jan 2011, 07:45

Zonder dat ik deze site ooit eerder bezocht heb ben ik, in mijn medische praktijk door bioresonantiemetingen, ongeveer tezelfdertijd tot de voor mij vaststaande conclusie gekomen dat de pole shift reeds vergaand in gang is.Dit heeft geleid tot een grote, nieuwe ontdekking op het gebied van de energetische geneeskunde (vibrational medicine). Ik ben gestart met het toedienen van nieuwe, digitale homeopathische geneesmiddelen gemaakt van ANTIMATERIE. Voor wie meer wil weten: http://www.menssana.nu/pages/en/publica ... hp?lang=NL. Hans Reijnen, arts
Het Dolle Eland
Administrator
Administrator

vr 28 jan 2011, 14:56

[quote name="Hans Reijnen, arts"]Zonder dat ik deze site ooit eerder bezocht heb ben ik, in mijn medische praktijk door bioresonantiemetingen, ongeveer tezelfdertijd tot de voor mij vaststaande conclusie gekomen dat de pole shift reeds vergaand in gang is.Dit heeft geleid tot een grote, nieuwe ontdekking op het gebied van de energetische geneeskunde (vibrational medicine). Ik ben gestart met het toedienen van nieuwe, digitale homeopathische geneesmiddelen gemaakt van ANTIMATERIE. Voor wie meer wil weten: http://www.menssana.nu/pages/en/publica ... hp?lang=NL. Hans Reijnen, arts[/quote]

Welkom Hans, hier op QFF!
:welkom:
Dromen
Administrator
Administrator

vr 28 jan 2011, 15:48

[quote name="Hans Reijnen, arts"]Zonder dat ik deze site ooit eerder bezocht heb ben ik, in mijn medische praktijk door bioresonantiemetingen, ongeveer tezelfdertijd tot de voor mij vaststaande conclusie gekomen dat de pole shift reeds vergaand in gang is.Dit heeft geleid tot een grote, nieuwe ontdekking op het gebied van de energetische geneeskunde (vibrational medicine). Ik ben gestart met het toedienen van nieuwe, digitale homeopathische geneesmiddelen gemaakt van ANTIMATERIE. Voor wie meer wil weten: http://www.menssana.nu/pages/en/publica ... hp?lang=NL. Hans Reijnen, arts[/quote]

Welkom hier Hans Reijnen. Ik heb u zojuist een mail gestuurd, wellicht dat u hierop kunt reageren.

Alvast bedankt!
Har-o-bed
QFF Gold Member
QFF Gold Member

vr 28 jan 2011, 17:05

Grappig! Ik heb eens een website gelezen van een voormalig arts die door elektro-acupunctuur achter de oorzaak van kanker kwam daar zijn levenswerk van maakte en vervolgens de conclusie heeft getrokken dat 21 december 2012 de wereld vergaat. Interessant gegeven verder is dat deze man (Siegfried Bok)duidelijk laat weten dat hij atheist is.
baphomet
Administrator
Administrator

za 29 jan 2011, 05:12

Even een kritische vraag hoor, maar waar komt de Achmea pop-up zo ineens vandaan op je website beste Dokter?
1119 AD
Plaats reactie

Terug naar “Natuur”