Massale mysterieuze dierensterfte

Alles puur natuur nier ;-)
BL@DE
Super QFF-er
Super QFF-er

di 04 jan 2011, 06:14

[quote name="Nexion2"]Tsja, hoe dan ook....er gaan niet snel bellen rinkelen bij mij maar deze is behoorlijk luid!

Het hoe en wat is me nog niet duidelijk maar "this is NOT a test"! Zei het in de shoutbox ook al maar wil hier ook een steentje bijdragen.

At this point, NET als toen met bp, this IS serious...en krijgt vast nog een vervolg. I mean, come on!

We weten niet wat....we zitten (nu nog) alleen met de feiten van very freaky shit!

2011, don'tcha just love it? :smokey:[/quote]

[hide]Same feeling here...something is going on...the old way has to make room for the new way..[/hide]
Permuter 0.
Super QFF-er
Super QFF-er

di 04 jan 2011, 06:15

Vogels vliegen in formaties.
Alsof hun bewustzijn gelinkt is.
Stammen af van de Dino's
En vallen groepgewijs, collectief, dood naar beneden.

Bewustzijn.
het is niet wat het lijkt,... het is veel erger
blackbox
Administrator
Administrator

di 04 jan 2011, 06:23

Extensive Air Shower

Afbeelding
A simulation of a cosmic ray shower formed when a proton with 1TeV (1e12 eV) of energy hits the atmosphere about 20km above the ground. The ground shown here is a 8km x 8km map of Chicago's lakefront.
http://en.wikipedia.org/wiki/Air_shower_(physics)
illuminati of my own reality
mozes
QFF Gold Member
QFF Gold Member

di 04 jan 2011, 07:06

Epidemic Hazard - Europe
Event summary
EDIS Number EH-20101212-28809-GBR
Event type: Epidemic Hazard Date / time [UTC]: 12/12/2010 - 12:30:17
Country: United Kingdom Area: Statewide
County / State: - City: -
Cause of event: Unknown Log date [UTC]: 12/12/2010 - 12:30:17
Damage level: Time left: -
Latitude: 52° 34.581 Longitude: 1° 23.716
Dead person(s): 11 Injured person(s): N/A
Missing person(s): N/A Infected person(s): N/A
Evacuated person(s): N/A Affected person(s): N/A
Bron: http://hisz.rsoe.hu/alertmap/woalert_read.php?cid=28809

let even op de vet gedrukte datum "333"
En hou even in het achterhoofd dat kans op besmetting in de winter vele malen groter is, omdat meer mensen dan al last hebben van een zwakker immuun systeem.
mozes
QFF Gold Member
QFF Gold Member

di 04 jan 2011, 07:11

[quote name="mozes"]Epidemic Hazard - Europe
[/quote]
Linkje om te bewaren
"Nothing happens unexpectedly, everything has an indication,
we just have to observe the connections."

http://hisz.rsoe.hu/alertmap/
wodan
Super QFF-er
Super QFF-er

di 04 jan 2011, 13:27

[quote name="Baphomet"]Deze Wodan??

[/quote]
Het is inderdaad die film, alleen het begin van die trailer is vrij misleidend, aangezien dat project pas veel later in de film genoemd wordt (hoewel ik het me niet eens kan herinneren als aanwezig zijnde in de film, maar ik keek het ook slechts vanuit een ooghoek :P )
lostaname
QFF Gold Member
QFF Gold Member

di 04 jan 2011, 15:25

Ik las nog niet zolang geleden in een esoterisch boek dat de natuur van slag kan raken door een grote hoeveelheid Duisternis/negativiteit. Gezien hoe wij dit allemaal zorgwekkend vinden, kunnen we allemaal weer wijzen op de negativiteit die we op deze site onderzoeken (en soms zelfs promoten). Stond ook in bijv. dat er vulkaanuitbarstingen en aardbevingen zijn alleen omdat de Aarde reageerd op de negativiteit van haar bewoners en die verschijnselen uiten die opgekropte energie van haar. Ook zou de wereld al verscheidene keren vergaan kunnen zijn. 1992 werd specifiek genoemd maar ik weet even niet meer waarom.
Dromen
Administrator
Administrator

di 04 jan 2011, 15:33

Laat ik dan nog even een complot erbij halen, dan zijn we weer compleet:

De NASA of het leger van de V.S. zijn wapens aan het testen!

Maar serieus ik heb geen idee. Ik 'wacht' nog even af. Merkwaardig is het wel.
Geel kristal ster
Senior QFF-er
Senior QFF-er

di 04 jan 2011, 16:14

Dieren die het loodje leggen...plotseling ?

Kan eens voorvallen...maar zoiets nooit geweten trouwens niet alleen bij vogels...de dreiging is ook groot voor de kikvorsjes of beter kikkers...in de tropen als het Amazonegebied een schimmel rondreist die de kikkers juist met uitsterven bedreigen !..
Melkor
QFF Gold Member
QFF Gold Member

di 04 jan 2011, 21:26

[quote name="Dromen"]Laat ik dan nog even een complot erbij halen, dan zijn we weer compleet:

De NASA of het leger van de V.S. zijn wapens aan het testen!

Maar serieus ik heb geen idee. Ik 'wacht' nog even af. Merkwaardig is het wel.[/quote]

HAARP heb ik ook nog niet voorbij zien komen ;)
Dendorion
Senior QFF-er
Senior QFF-er

di 04 jan 2011, 21:55

En weer dode vissen ditmaal in Paranaguá

zo'n 100 ton dode sardines !

Afbeelding

En dat is niet de enigste plek...

A survey conducted by the Federation of Fishermen's Colony of Paraná, Paranaguá on the coast of the state, indicates that at least 100 tons of fish (sardine, croaker and catfish) have turned up dead since last Thursday off the coast of Parana.

No domingo, técnicos do Instituto Ambiental do Paraná (IAP), da Secretaria de Estado do Meio Ambiente e Recursos Hídricos (Sema), colheram amostras para verificar a razão das mortes. On Sunday, representatives from the Environmental Institute of Paraná (IAP), the Secretary of State for the Environment and Water Resources (SEMA), took samples to verify the reason for the deaths. O relatório será divulgado hoje. The report will be released today.

Apart from Paranagua, Ferreira said the dead fish are starting to appear in other coastal towns. “O peixe morto está indo para Antonina, Guaraqueçaba e Pontal do Paraná. "The dead fish are going to Antonina, and Guaraqueçaba Pontal do Paraná. Precisamos de uma solução urgente para isso”, alerta. We need an urgent solution to this, "he warns.

http://www.disclose.tv/frameset.php?url ... 252BDE%252

Dit is dus bij brazil als ik het goed heb . Gister reports van grote vissen nu van kleinere . Zal er iets zijn met het zuurstof in het water? Logisch dat dan eerst de grote vissen zullen sterven.

Waar ik meteen aan moet denken is ... BP
En dan vooral de speculaties dat de golfstroom stilstaat.
Ook de grote hoeveelheden corexit dat nog daar ronddrijft
Dendorion
Senior QFF-er
Senior QFF-er

di 04 jan 2011, 21:59

Ook opnieuw dode vogels ditmaal in louisiana kentucky

LABARRE, La. - Around 500 dead blackbirds and starlings have been found in Pointe Coupee Parish, according to state wildlife officials.

The birds were spotted lying in roads and ditches near Labarre Elementary School. The community is between Morganza and New Roads on Highway 10.

Scientists from the Louisiana Department of Wildlife and Fisheries have been sent out to collect samples, which will be sent for testing to the University of Georgia and National Wildlife Center in Wisconsin.

Afbeelding

http://www.wbrz.com/news/hundreds-of-de ... -new-roads

Dit begint wel heel raar te worden...
Dromen
Administrator
Administrator

di 04 jan 2011, 22:02

What tha fack?
Dendorion
Senior QFF-er
Senior QFF-er

di 04 jan 2011, 22:03

The results of tests on dead birds that dropped out of the sky over a small town in Arkansas on New Year's Eve are out, but investigators say the mystery may never be completely solved.

George Badley, the state veterinarian with Arkansas' Livestock and Poultry Commission, says tests on a handful of the thousands of dead birds all showed internal injuries.

"The 17 birds we did a necropsy on had internal bleeding that looks like blunt force trauma -- like they ran into something, would be our best guess," Dr. George Badley told CTV's Canada AM Tuesday morning.

Tests have, so far, ruled out poison and lightning as the cause of the birds' mass death.

"They all had internal bleeding and no signs of disease, but our pathologist is continuing to make sure that they are no viruses, germs or poisons in the birds," Badley added.

Late Monday, the Chief of the Wildlife Management division at the Arkansas Game and Fish Commission which is heading up the probe, suggested fireworks may be to blame.

"They get some kind of loud noise that would spook them . . . and they don't generally fly at nighttime and they start crashing into each other," David Goad told CTV News Channel, explaining that locals describe the birds as flying low at the time.

Goad said the birds likely suffered severe trauma in those mid-air collisions, subsequently forming blood clots that helped kill them.

However, he said it was possible the birds were so scared by the fireworks that they just wore "their muscles out."

Between 11:30 p.m. and midnight on New Year's Eve, thousands of birds plummeted to the ground over an area about 1.5 kilometres long and 800 metres wide in Beebe, Ark.

When it was over, the community of about 5,000 people northeast of Little Rock were left to pick up the carcasses. Most were red-winged blackbirds, though grackles and starlings were also among the dead.

Just one day earlier, tens of thousands of dead and dying fish washed up along a 40-kilometre stretch of the Arkanasa River near the city of Ozark about 200 kilometres west of Beebe.

While the timing and proximity has fuelled a variety of conspiracy theories linking the events, Badley says officials don't believe the mass deaths are connected.

"Everyone here in Arkansas believes that these two events are completely unrelated," Badley told Canada AM.

Because only drum fish washed up along the Arkansas River, experts have suggested the die-off was likely due to disease, rather than contamination.

It could take up to one month for the results of tests on the dead fish.
Tobi
Super QFF-er
Super QFF-er

di 04 jan 2011, 22:11

Only in america????
alle berichten die hier staan komen toch uit amerika.. en een in zuid amerika dan.
Moraliteit ∝ Vrijheid
Real eyes realize real lies!!
Natural Law: The REAL law of attraction | The end of all evil
Plaats reactie

Terug naar “Natuur”