DutchSinse

Alles puur natuur nier ;-)
fr3bzy
Administrator
Administrator
Contacteer:

zo 21 aug 2011, 08:15

Je zal wel denken...wie of wat de f**k is DutchSinse...?!
Nou gewoon een dude die z'n hersenen gebruikt om uit te pluizen wat er allemaal gebeurt in de wereld.
Helaas is laatst een vriend van hem beschoten met een AK47 (5x geraakt !!) door 2 mannen die hem in zijn slaapkamer bezochten en er vandoor gingen in een zwarte hummer.
Dit na veel bedreigingen op youtube en elders.
Gelukkig houdt dit hem niet tegen om zijn resultaten van jaren onderzoek te delen met de rest van de wereld
en die resultaten zijn schokkend...

Ik kan alleen maar zeggen: Check z'n youtubekanaal of z'n blog voor (dagelijkse) updates !
Houd deze dude in de gaten !
ik laat het woord aan Dutch

Fr3bzY

---------------enjoy-----------------
Hier een (vrij lang) interview met DutchSinse
We encourage you to do send it far and wide. Vital information. This is in 3 parts and went on for over 2 hours... I will be having Dutchsinse on for an update again next THURSDAY... probably at the same time.
This is an up to the minute report and overview of all of Dutchsinse's work so far. He covers the attempted murder of a close friend and the growing issue with the active volcanism under California and up the coast to Oregon. We talk about Yellowstone, the Gulf oil spill and Fukushima...

http://projectcamelot.org
originally recorded on Livestream with multiple interferences...
[YES]Equality of Opportunity - [NO]Equality of Outcome
baphomet
Administrator
Administrator

zo 21 aug 2011, 14:37

Ik heb al eens zeerintensief contact met hem gehad, en DS kent QFF ;-) Sterker nog ik weet dat hij hier af en toe leest via google translate...
1119 AD
Neut
Super QFF-er
Super QFF-er

zo 21 aug 2011, 16:11

Ik dacht er gisteren nog aan, als ik ergens heel hard ga springen met andere harde kerners dan krijg ik die gele steen wel gebroken, lijkt me niet echt wijs maar ja, als ik denk dat h.f.a.a.r.p. en zo zelfs e.m.p.s., bij slechte schilding kunnen nerfen.. Grr. Teveel innocent shields..
Orion Pax
Senior QFF-er
Senior QFF-er

zo 21 aug 2011, 19:43

Ik ben al bekend met deze man, maar weet soms niet wat ik er van moet denken. Hij verteld het allemaal wel wat dramatischer dan dat het is. Vooral zijn filmpjes over HAARP. tja.. Maar voor de rest wel interessant want anders zou ik al die tijd zijn youtube kanaal ook niet volgen hehe..
Neut
Super QFF-er
Super QFF-er

zo 21 aug 2011, 19:46

Kudo's Dutch. Gezien zijn kwalificaties enzo heeft/moet hij wel verstand van zaken hebben. Geo Enginering enzo/ General Electric..
fr3bzy
Administrator
Administrator
Contacteer:

zo 21 aug 2011, 20:07

[quote=""baphomet" post=39951"]Ik heb al eens zeerintensief contact met hem gehad, en DS kent QFF ;-) Sterker nog ik weet dat hij hier af en toe leest via google translate...[/quote]

haha master !

wel bizar die shit met die maat van em...ik zou echt helemaal gaan trippen !
rocketlaunchers kopen en m'n huis boobytrappen !

para shit hoor...
blackbox
Administrator
Administrator

zo 21 aug 2011, 21:14

Zijn boodschap is duidelijk: Something is moving.

En dat is voor mij het belangrijkste. Ken Jezelf EN je omgeving. Ik probeer er ook achter te komen welke 'krachten' er achter zitten. Het gebeurt naar mijn mening niet voor niets. Het zijn allemaal cyclussen die elke keer weer komen, en het is allemaal met elkaar verbonden.

It's rollercoaster we are riding....B)
illuminati of my own reality
Neut
Super QFF-er
Super QFF-er

ma 22 aug 2011, 00:13

Die "zij" dus willen besturen als ik het goed begrijp. Dou mij dan maar een andere rollercoaster.

Distortions aan het einde van de eerste 2 en deze link zijn ook wel opmerkelijk http://en.wikipedia.org/wiki/Columbia_(name)

Nog iets wat ik hyper linkte, het Arianisme van Eusebius et. al. en dit http://en.wikipedia.org/wiki/Aryan van o.a. de Iranieërs.

Die gast z'n motto hebben wij in het Nederlands allang, een gewaarschuwd mens telt voor 2. Ofwel for warned for armed ;)
blackbox
Administrator
Administrator

ma 22 aug 2011, 08:02

NoMore
Super QFF-er
Super QFF-er

ma 22 aug 2011, 15:42

[quote=""blackbox" post=39979"]Dutchsince On Project Camelot Live

http://www.livestream.com/projectcamelo ... b4604f004d[/quote]

"The Dogon speak to the world" is ook zeker de moeite waard!
blackbox
Administrator
Administrator

ma 22 aug 2011, 19:58

Kheb de intervieuws ook youtube gevonden...

[video][/video]

[video][/video]

[video][/video]
fr3bzy
Administrator
Administrator
Contacteer:

wo 24 aug 2011, 08:48

http://en.wikipedia.org/wiki/Mining_in_Afghanistan

It is estimated that forty million years ago the tectonic plates of India-Europe, Asia and Africa collided in a massive upheaval. This upheaval created the region of towering mountains that now includes Afghanistan. That process also deposited vast amounts of minerals, including gold, copper, lithium, iron ore, cobalt, natural gas and oil in a country later written off as wartorn and poverty stricken, [1] Afghanistan's resources could make it the richest mining region on earth. [2]

As of 2006, "the mineral resources of Afghanistan were relatively underexplored from a global perspective. The country has extensive deposits of barite, chromite, coal, copper, gold, iron ore, lead, natural gas, petroleum, precious and semiprecious stones, salt, sulfur, talc, and zinc. Precious and semiprecious stones include high-quality emerald, lapis lazuli, red garnet and ruby. Ongoing instability in certain areas of the country, the country’s remote and rugged terrain, and an inadequate infrastructure and transportation network have made mining these deposits difficult. Afghanistan’s mining industry was using primitive methods and outdated equipment, the country had approximately 200 mines, some of which were still under the control of local warlords as of 2006. Production data for mineral commodities were not readily available as of 2006."[3]

Afghanistan has 89 rich mineral fields with an easy extraction and utilisation possibility, according to information published by Persian Encyclopedia of Economics and Management. Based on the information most of Afghan mines are still intact. With the biggest rich mines of lapis, gold, turquoise, coal, copper, iron, barite and as well as oil and gas fields Afghanistan is one of the countries with the richest and biggest intact mines in the world. There are six big lapis mines in Afghanistan with the biggest one located in northern Badakhshan province. Badakhshan is also home to one of the biggest gold mines in the country. Based on the information there are around 12 copper mines in Afghanistan including the Aynak copper deposit located in Logar province.[4] Afghanistan's significance from an energy standpoint stems from its geographical position as a potential transit route for oil and natural gas exports from Central Asia to the Arabian Sea. This potential includes the possible construction of oil and natural gas export pipelines through Afghanistan
Bertus de Bunkerbouter
Junior QFF-er
Junior QFF-er

wo 24 aug 2011, 20:13

[video][/video]
fr3bzy
Administrator
Administrator
Contacteer:

wo 24 aug 2011, 21:10

[quote=""Bertus de Bunkerbouter" post=40122"]
[video][/video]
[/quote]

tja dit soort shit zeggen ze ook over mijn persona als reactie op bepaalde video's die ik heb geupload op youtube...beetje jammer om op de man te gaan spelen en allerlei 'ziektebeelden' associëren aan bepaalde uitspraken...

lol die shit proberen ze bij mij ook...maar kijken naar de informatie die hij aanbiedt hoooo maar..
niemand is perfect...
en dit soort shit is gewoon goedkoop iemand proberen kapot te maken...
en als dat niet werkt schieten ze gewoon je maat overhoop in een laffe aanval.

Americunt Hell Yeah !
Bertus de Bunkerbouter
Junior QFF-er
Junior QFF-er

wo 24 aug 2011, 21:34

Check...

Deze dan:
Eerste drie minuten
[video][/video]
Het stukje over die bunkerbouwer vind ik wel interesting.....
Voor de duidelijkheid, ik ben niet voor of tegen Dutchsinse, wel geïnteresseerd wat mensen hier vinden.
Plaats reactie

Terug naar “Natuur”