Zoutkristallen en licht...

Alles puur natuur nier ;-)
baphomet
Administrator
Administrator

zo 10 okt 2010, 05:29

Lostaname heeft de inhoud van het filmpje vertaald.

Maar tjanks voor deze link

http://www.semoea.nl/edelstenen/seleniet.html
1119 AD
Æon
Senior QFF-er
Senior QFF-er

ma 11 okt 2010, 04:05

..super lostaname voor de vertaling! ...had het fimpje al nogmaals beluisterd.. hij heeft wel gelijk maar ja...
Men kan ook overdrijven.. bij mijn vader hebben ze net een niersteen verwijderd. Was 3 weken ziek huisarts dacht een maagbuik virus... na 3 weken toch even aangdrongen om een doorverwijzing.. lang verhaal kort te maken. hij is nooit ziek geweest een rhesus kind na 1 1/2 week na volledige blodtransfusie pas aangegeven als geboren. 67 jaar nu.. en alles gevreten wat los en vast zit... nog steeds.. heeft wel suiker type 2 omdat ie gewoon liever lui dan moe is..blijkt kern gezond te zijn.. en blijkt maar 1 nier te hebben na 67 jaar komt ie daar pas achter..vond het even grappig om te melden. Zegt iets over... wat is waar en wat niet.. Ondanks dat ben ik wel overtuigd dat jozo zout een zware belasting is voor de gezondheid.. en verder weet ieder weldenkend mens wel wat gezond is voor......
lostaname
QFF Gold Member
QFF Gold Member

ma 11 okt 2010, 04:15

Your welcome!

Tsjah, je zal altijd uitzonderingen hebben die de regel bevestigen. Zo heb je ook van die gevallen waarbij iemand 70 jaar rookt als een schoorsteen zonder ziek te worden. Ik denk dan ook dat je het beste naar je eigen lichaam kan luisteren of tenminste luistert naar je gevoel naar wat je zelf tot je wil nemen. Ikzelf heb het boek 'De Hoorn des overvloeds' van Christiane Beerlandt waarin de symboliek van eten, drinken en smaak behoeftes worden uitgelegd. Zeer interessante kost die voor mij best wel waar lijkt te zijn.

http://www.bol.com/nl/p/nederlandse-boe ... index.html
baphomet
Administrator
Administrator

zo 08 sep 2013, 22:49

Zo kom je wat tegen zeg als je het forum afgaat lopen struinen! Geniaal! Ik ben nu door dit topic weer allerlei nieuwe interessante dingen op het spoor... Later meer.
8Lou1
Super QFF-er
Super QFF-er

za 13 jul 2019, 20:21

Ik ga tegenwoordig naar een zoutkamer. Dit is op therapeutische basis. De meesten komen voor long/luchtwegen en ecszeem klachten. Ik ga als begeleider en merk dus andere dingen op. T reinigt behoorlijk op spiritueel nivo en werkt erg aardend.
Effe reclame voor mn vriendin:

www.bandromea.nl

De kamer is helemaal van wit zout. Plafond, muren, alles. Op de grond liggen grove korrels en tijdens zon uur wordt er ook nog zout de kamer in geblazen.

De reden dat voor wit zout is gekozen, is omdat hier in nl dit gezien wordt als helend en dat donkere zout meer als wellness.

Tijdens zon uurtje krijg je ook lichttherapie en kan je gewoon lekker rustig zitten in een van de stoelen. Maar je kan ook jezelf ingraven, yoga doen, op de grond zitten, etc.

Ik vind t erg aangenaam, maar na dat uur ben ik ook wel erg moe. Ik slaap er goed op en t "opruimen" gaat lekker vanzelf.
De volgende gebruiker(s) zeggen bedankt: #F#
Plaats reactie

Terug naar “Natuur”