Leylijnen & centra

Alles puur natuur nier ;-)
blackbox
Administrator
Administrator

do 06 jan 2011, 18:48

En ik heb dit gevonden:
Rond de regio Amersfoort wordt ook veel UFO-activiteit gemeld. Hier bevindt zich de tweede lichte leylijn. Precies hierop is de Onze Lieve Vrouwe kerk gebouwd en staat in verbinding met de piramide van Austerlitz en de Dome of the Rock in Jeruzalem. Dit vrouwelijke energiepunt in Amersfoort is verbonden met de mannelijke energie van de Dom in Utrecht, wat de kruinchakra van Nederland is. Hier kan dus ook een verhoogde energie worden waargenomen in vergelijking met andere gebieden in het land.
illuminati of my own reality
jasmin
QFF Gold Member
QFF Gold Member

do 06 jan 2011, 18:48

Andere trigger:

Inmiddels verhuisd binnen Amersfoort, en woon nu op een plaats met een opmerkelijk sterke positieve uitstraling, de Berg van Amersfoort.
Met het invallen van de dooi denk ik een apart patroon ontdekt te hebben... een brede streep (tientallen meters breed) waar de dooi het eerst heeft ingezet. Het begin en einde kan ik niet inschatten vanwege bos aan de ene kant en bebouwing aan de andere kant. Het is een rechte lijn, en mijn uitrekenvermogen komt uit op ongeveer 800 meter of meer, maar dat zegt niks... de lijn eindigt uit zicht... maar gaat volgens mij gewoon door...
blackbox
Administrator
Administrator

do 06 jan 2011, 18:57

[quote name="jasmin"]Andere trigger:

Inmiddels verhuisd binnen Amersfoort, en woon nu op een plaats met een opmerkelijk sterke positieve uitstraling, de Berg van Amersfoort.
Met het invallen van de dooi denk ik een apart patroon ontdekt te hebben... een brede streep (tientallen meters breed) waar de dooi het eerst heeft ingezet. Het begin en einde kan ik niet inschatten vanwege bos aan de ene kant en bebouwing aan de andere kant. Het is een rechte lijn, en mijn uitrekenvermogen komt uit op ongeveer 800 meter of meer, maar dat zegt niks... de lijn eindigt uit zicht... maar gaat volgens mij gewoon door...[/quote]

Kun je hier een foto van maken, zeer interessant!
jasmin
QFF Gold Member
QFF Gold Member

do 06 jan 2011, 19:26

Andere trigger: op Ouderjaarsdag heb ik een enorme energieverstoring beleefd.
Erg heftig en ingrijpend. Ik puzzel me suf om dit te kunnen begrijpen. Dat ikzelf niet spoor is net zo goed 1 van de opties.

Ik vroeg me ook af of het knallende vuurwerk energieverstoringen had veroorzaakt. Maar ja, waarom ineens dit jaar wel, en andere jaren niet?
Vervolgens: ja, maar je woont dit jaar wel op een andere plek.
Dan: ja, maar dit is juist zo'n positieve plek... waarom dan al die negatieve golven de hele dag?

Ik kom er nog steeds niet uit. Vermoed intuïtief dat er toch iets meer is dan gewoon een tijdelijk doorgedraaide Jasmin. Ik vermoed toch dat ik allerlei dingen heb opgevangen, die ik normaal gesproken kan negeren, of die er normaal gesproken niet zijn, of normaal gesproken in hun mandje liggen te rusten.

Dus ik heb nu drie sporen/scenario's

1. Het is gewoon persoonlijk.
2. Door het vuurwerk (overdag al) ontstond er een energetische onbalans, waardoor ik steeds brokken negatieve energie uit het verleden opving (het voormalig Kamp Amersfoort ligt op steenworp afstand)
3. Misschien zit ik op een energetische lijn, waardoor ik dingen kan voelen op afstand (spiri-telefoonlijn of zoiets)

Of misschien alles tegelijk... ha, ha...
jasmin
QFF Gold Member
QFF Gold Member

do 06 jan 2011, 19:34

[quote name="BlackBox"][quote name="jasmin"]Andere trigger:

Met het invallen van de dooi denk ik een apart patroon ontdekt te hebben... een brede streep (tientallen meters breed) waar de dooi het eerst heeft ingezet. Het begin en einde kan ik niet inschatten vanwege bos aan de ene kant en bebouwing aan de andere kant. Het is een rechte lijn, en mijn uitrekenvermogen komt uit op ongeveer 800 meter of meer, maar dat zegt niks... de lijn eindigt uit zicht... maar gaat volgens mij gewoon door...[/quote]

Kun je hier een foto van maken, zeer interessant![/quote]

Had ik gisteren eigenlijk moeten doen. Vandaag is het niet meer duidelijk. Ik had er gisteren wel over gedacht, een soort filmpje met de camera... om die streep te kunnen volgen (te groot voor 1 losse foto), maar ik had ook een stemmetje in me dat zei: misschien wil je gewoon te veel zien... Ik nam mijn gevoel niet superserieus.
Maar ik bleef er wel steeds terugkerend naar kijken vanuit mijn ramen. Vanochtend ineens het lampje: misschien is het een leylijn... ga eens op internet kijken of er een kaart van Amersfoort is hiervan, misschien is er een matchende streep...
Maar al lezende kwam ik er achter dat de OLV Toren een speciale plaats was, en ik herinnerde me dat met die bollen.
blackbox
Administrator
Administrator

do 06 jan 2011, 19:50

3. Misschien zit ik op een energetische lijn, waardoor ik dingen kan voelen op afstand (spiri-telefoonlijn of zoiets)
dit is helemaal niet gek....reizen over de Ley-lijnen.... :sars:
jasmin
QFF Gold Member
QFF Gold Member

do 06 jan 2011, 21:19

Ik heb nog wel een paar vragen hoor.

-lopen die leylijnen altijd kaarsrecht?
- klopt het dat ze BOVEN de grond lopen?

Ik heb uitgebreid op Google Maps gespeurd. De lijn die ik zag, is ook van de lucht uit te zien... een strook zonder veel begroeiing. Volgens sommige artikelen hierover een mogelijk teken van een leylijn. Ik zie geen enkele relatie met de twee genoemde kerken uit het Centrum van Amersfoort. Als ik een rechte lijn trek, kruis ik wel het Lichtenberg ziekenhuis, rotondes, en aan de andere kant, een heel stuk verder een paar begraafplaatsen. Of dat nou hier ... http://www.leylijnen.com/doodwegen.htm
een link mee heeft... ik betwijfel het. Vanuit de lucht zie ik namelijk ook geen andere mogelijke kenmerken van lijnvorming.

Wat ik me daarnet wel ineens herinnerde was dat mijn buurvrouw al eens gezegd had dat de energie bovengronds kon gaan, dwars door huizen heen.
Mijn hoofd stond toen niet zo naar die informatie, omdat ik geconditioneerd was dat dat soort stromen ondergronds gingen.
jasmin
QFF Gold Member
QFF Gold Member

vr 07 jan 2011, 02:35

Heb net een miezerige en glibberige wandeling gemaakt om eea te checken.
Mijn zelfgetrokken streep loopt vlak langs de zgn Pisheuvel, maar de kleine poel die er nu ligt is kunstmatig aangelegd in 1999. http://archiefdienst.exsilia.net/pictur ... =Pisheuvel
Geen aanwijzing dus.
Er ligt wel een prehistorische grafheuvel exact op mijn streep. Die bij de ingang van het ziekenhuis.
En aan de andere kant zoals ik al zei ook twee begraafplaatsen.
Leuk om ook eens rond te kijken.

Dat van die artesische bronnen http://archiefdienst.exsilia.net/pictur ... php?id=111 wist ik niet, maar ik wist wel dat er allemaal waterstromen hieronder gaan. Dat had ik geconcludeerd uit de enorme blikseminslagen die we hier steeds op ons hoofd hebben. Ik heb ooit ergens gelezen dat de bliksem inslaat richting ondergronds water. Een paar meter naast mijn 'streep' is ook een oude waterput, weet niet hoe oud die is, maar op sich wel raar: een waterput op een helling.
Leuk puzzelen... :-)
baphomet
Administrator
Administrator

vr 07 jan 2011, 02:54

Ik lees hier net even de reacties en het volgende komt in me naar boven geborreld. Ik lees Kamp Amersfoort... Leylijnen en een leycentrum nabij dus...

Het topic over de Sterkampen in Ommen, daar op diezelfde locatie was in WW II ook een Kamp van de Duitsers. Ook hier lopen de nodige lijnen en is er een leycentrum...

Dan Nabij Assen en de Radio Sterren Wacht in Dwingeloo heb je Kamp Westerbork... Ook nabij Kamp Westerbork zijn de nodige leylijnen en een leycentra...

Toeval??

Dan nog iets anders, zoals ik al eens aan heb gehaald staat mijn bed exact boven of een zeer krachtige lijn of een punt waar twee lijnen elkaar kruisen.

Het is maar op een bepaalde plek in mijn bed. Als ik in bed lig dan is dat deel van mijn lichaam dat boven die plek ligt veel warmer dan de rest van mijn lichaam. Maar ik voel het ook in de matras, gewoon echt een temperatuur verschil. De ene keer veel krachtiger dan de andere keer.

Maar eergisteren en de dag daarvoor lag ik in bed en voelde ik alles trillen, alsof er en aardbeving was. En ik heb er twee meegemaakt waarvan een echt zwaar dus herkende het heel duidelijk. maar toen ik uit bed ging was er nets gaande, pas toen ik weer rustig was gaan liggen begon het opnieuw. Totaal duurde het wellicht 4 a 5 minuten...

Wat de neuq kan dat geweest zijn??
1119 AD
blackbox
Administrator
Administrator

vr 07 jan 2011, 03:56

[quote name="jasmin"]Heb net een miezerige en glibberige wandeling gemaakt om eea te checken.
Mijn zelfgetrokken streep loopt vlak langs de zgn Pisheuvel, maar de kleine poel die er nu ligt is kunstmatig aangelegd in 1999. http://archiefdienst.exsilia.net/pictur ... =Pisheuvel
Geen aanwijzing dus.
Er ligt wel een prehistorische grafheuvel exact op mijn streep. Die bij de ingang van het ziekenhuis.

Dat van die artesische bronnen http://archiefdienst.exsilia.net/pictur ... php?id=111 wist ik niet, maar ik wist wel dat er allemaal waterstromen hieronder gaan. Dat had ik geconcludeerd uit de enorme blikseminslagen die we hier steeds op ons hoofd hebben. Ik heb ooit ergens gelezen dat de bliksem inslaat richting ondergronds water. Een paar meter naast mijn 'streep' is ook een oude waterput, weet niet hoe oud die is, maar op sich wel raar: een waterput op een helling.
Leuk puzzelen... :-)[/quote]

Ha kijk en zo vallen de stukjes wel in elkaar. Ik had ongeveer hetzelfde toen ik nu dik een jaar geleden ook met dit onderwerp bezig ging. En net wat je zegt er gaat een hele nieuwe wereld open. Leuk om te lezen dat jij daar ook zo mee bezig bent.
blackbox
Administrator
Administrator

vr 07 jan 2011, 03:58

Het is maar op een bepaalde plek in mijn bed. Als ik in bed lig dan is dat deel van mijn lichaam dat boven die plek ligt veel warmer dan de rest van mijn lichaam. Maar ik voel het ook in de matras, gewoon echt een temperatuur verschil. De ene keer veel krachtiger dan de andere keer. Maar eergisteren en de dag daarvoor lag ik in bed en voelde ik alles trillen, alsof er en aardbeving was. En ik heb er twee meegemaakt waarvan een echt zwaar dus herkende het heel duidelijk. maar toen ik uit bed ging was er nets gaande, pas toen ik weer rustig was gaan liggen begon het opnieuw. Totaal duurde het wellicht 4 a 5 minuten... Wat de neuq kan dat geweest zijn??
Ik kan mededelen dat de afgelopen 2 nachten bijzonder van Aard waren. Ik lag letter te gloeien in bed. Ook vang ik veranderende 'toon hoogtes' op...
baphomet
Administrator
Administrator

vr 07 jan 2011, 04:08

Ik ben dus niet de enige die letterlijk waar kan nemen dat de leylijnen extra of buitengewoon actief zijn??
1119 AD
jasmin
QFF Gold Member
QFF Gold Member

vr 07 jan 2011, 04:09

@Bapho,
Als we er even niet vanuit gaan dat we gewoon gek worden (kan ook) dan lijkt jouw verhaal ook op een soort van opvangen van een energiestoring op afstand.
Dat ervaren van trillen en beven is dan een beving van je energiehuishouding (noem het energetisch lichaam, aura... whatever)

Iets anders kan ik er niet bij verzinnen. Maar ja, eigenlijk weet ik niks van die leylijnen.
Wat ik wel tijdens mijn wandeling vanmiddag heb geleerd is dat de Utrechtse heuvelrug gevormd is door opstuwende aardplaten tijdens of na de laatste ijstijd. Vandaar ook dat artesische water dat hier aan alle kanten boven de grond komt. Komt door die breuken heen naar boven.
Hoe zit dat in Drenthe? Zit jij misschien ook op breuken en platen?
En niet dat die nou een echte aardbeving geven, maar kan natuurlijk wel een spanning geleiden van onbekend waar.

En ik zeg nou niet dat ik hier ook op zo'n lijn zit. Daar heb ik gewoon geen verstand van. Vandaar dat het leuk is om een paar wandelingen te plannen, en opmerkelijke dingen te speuren. Geeft het bewegen een gezellig doel.
Als ik het lef had, maakte ik een wichelroede, maar daar durf ik niet mee over straat. Ha, ha...

En die kampen: echt geen idee wat de relatie daar mee is. Ik kan me niet voorstellen dat die kampen bewust op energetische overwegingen ergens zijn neergezet. Welk doel zou dat gehad hebben? Ik kan me niks bedenken.
jasmin
QFF Gold Member
QFF Gold Member

vr 07 jan 2011, 04:13

[quote name="BlackBox"][quote name="jasmin"]Heb net een miezerige en glibberige wandeling gemaakt om eea te checken.
Geen aanwijzing dus.

Leuk puzzelen... :-)[/quote]

Ha kijk en zo vallen de stukjes wel in elkaar. Ik had ongeveer hetzelfde toen ik nu dik een jaar geleden ook met dit onderwerp bezig ging. En net wat je zegt er gaat een hele nieuwe wereld open. Leuk om te lezen dat jij daar ook zo mee bezig bent.[/quote]

Inderdaad: een nieuwe wereld gaat open. Dit is toch weer energie op een ander gebied dan ik gewend was. Van micro naar meso, zo voelt het.
baphomet
Administrator
Administrator

vr 07 jan 2011, 04:15

Oke thanks Jasmin en BB. Ik dacht echt even dat ik gek werd, het is een paar weken eerder ook al gebeurt. Maar toen dacht ik dat het kwam omdat ik extreem moe was.

Ook Drenthe is deels zo gevormd Jasmin. Hier loopt de Hondsrug door Groningen en Drenthe zo Duitsland in om via de Vulkaan Eifel te eindigen nabij Trier ergens...

http://nl.wikipedia.org/wiki/Hondsrug

En dat van die Kampen KAN louter toeval zijn, maar de Duitsers waren wel into dit soort dingen volgens mij.
1119 AD
Plaats reactie

Terug naar “Natuur”