Leylijnen & centra

Alles puur natuur nier ;-)
blackbox
Administrator
Administrator

do 13 aug 2015, 12:52

Via een mystrieuze vrouw uit de shoutbox....

Fenomenaal uitzicht vanaf de Luttenberg

Midden in het bos opeens een stukje heide met een groep decennia-oude jeneverbessen. Een geweldige ervaring. Er achter, aan het zicht onttrokken, de 'witte wievenkuil' waar volgens de Sallandse sage de in wit gestoken, langharige vrouwen leven. Holtmaat vertelt het verhaal al wandelend. Over boerenknechten en ondeugende jongetjes die de witte wieven pesten en achterna gezeten worden. En over de pastoor, die bemiddelt en de woedende witte wieven kalmeert.

Bij een splitsing van zandwegen een straatnaambordje. 'Korbeldsweg', een verwijzing naar het oude boerenpad dat over de berg loopt. Op die plek ook een onverwachte weide. Dit is een 'leicentrum': een plek waar meerdere aardstralen bij elkaar komen. Zelfs vanuit Scandinavië komen er wichelroedelopers op af. Deze ochtend is er niemand. Ook niet bij de oude eik, waarvan gezegd wordt dat die vanwege de samenkomende aardstralen een helende werking heeft. Een mooi verhaal op een mooie plek.

http://www.destentor.nl/regio/raalte/fe ... -1.2941054
illuminati of my own reality
De volgende gebruiker(s) zeggen bedankt: Toxopeus, NoMore
blackbox
Administrator
Administrator

vr 28 aug 2015, 21:40

Madison Square Garden is Round.

It is the 4th place using that name.

I'm guessing the location is key-- over an energy intersection of LEY lines.

It is a very busy place brainwashing it's guests with music and sports.-- hence the location is key (to give the spells more energy)

"At a total construction cost of approximately $1.1 billion, MSG has been ranked as one of the ten most expensive stadium venues ever built."
Quoting: stillhere

Also, I have mentioned before that I read that they remove the big screen tv's after the fights (loosh accumulators?)
Quoting: Searching in TX

The building is the accumulator, the screens are loosh amplifiers

LINK
blackbox
Administrator
Administrator

za 29 aug 2015, 13:34

It is not a return to an ancient alchemy which is so much dreamed of ( as for Sintra's yearning / Saudade). It is the NEW alchemy for what is a DOORWAY INTO A FRACTAL - The true PORT -OF the GRAIL. (Port-u gal)

So - what this article proposes is that a new academic facility be created ( as at SINTRA - which can be read as S-INTRA, or GOING INTO - access to vortex / implosion). Here we take the opportunity to teach the new physics of what alchemy really means. A 'sacred space' - enough magnetic lines are pursuaded to converge non-destructively - to make dimpling - and turning inside out - possible.

How Does PHI/Golden Mean Based Recursion Create Dimple Inside Out-Ness?

The electrical environment there is ideally suited to create ATTENTION to teach the PRINCIPLES behind the ancient Science of Alchemy. The Alchemical studios of earlier centuries could find no more wonderful or appropriate service - than to become the proper history rich ambiance to now inform our young people of the new union between new physics and ancient alchemical principles.

Lack of respect for life in our young people arises directly from not understanding the true electrical alchemic principles of what life is. In an environment where the true physics of charge implosion, and life essence are encouraged - the new dynamics of peak experience and peak learning are enabled. Eventually this leads to the exploration of peak experience and initiation as the proper result of an intiatory complex like Sintra. Here magnetic convergance sites visted in proper symmetry sequence - create implosion alchemically in the glands- maximum sensitivity / perception and even the true science of euphoria and bliss..

http://vaeronix.herobo.com/winter/phiricais.html
blackbox
Administrator
Administrator

za 24 sep 2016, 13:14

Savoy’s “cords of light” linking everyone can be thought of as an energy grid. The sun is one part of this energy grid; the earth is the other. Savoy wrote elsewhere: “The followers of Mithra gathered on the summits or stood in the waters, lifting their hands in prayer before the rising sun…” Savoy also mentioned in Project X that sun worshippers in Peru would stand on the summits of mountains or sun temples. This made me think of the vortices and ley lines of the earth grid, which are focal points and lines of electromagnetic energy usually found on high points on the earth’s surface and in stream beds.

Richard Leviton and Robert Coons, in “Ley Lines and the Meaning of Adam,” a chapter from Anti-Gravity and the World Grid, claimed that the electromagnetic system of our bodies, the entire biosphere and the earth grid are part of a much larger solar system grid and it’s all connected. And the energy that powers this grid is the Light of God. They wrote, “The landscape temple made of stones and crystal… linked Heaven and Earth through Man. The terrestrial temple also functioned as a Grid Door by which human consciousness… could actually exit this plane and enter ‘the realm of the Gods’ [what William Henry called ‘the dimension of the blessed’]. Through this Grid Door, the Gods could also channel their spiritual vibrations and messages.”

Perhaps that’s how God channelled the mysteries of the sun and then the Ten Commandments to Moses on the terrestrial temple of Mt. Sinai, as depicted in Figure 2. It’s significant that key events in Jesus’ ministry occurred on the peaks of mountains and in streams (his baptism, his last temptation, the sermon on the mount, his transfiguration, his death, and his ascension).

LINQ
Octa
QFF Gold Member
QFF Gold Member

zo 25 sep 2016, 22:31

Afgelopen 2 jaar heb ik veel tijd door gebracht op een bijzonder stukje van de Veluwe. Daar waar mijn moeder in de jaren 70 ook enkele jaren heeft gewoond. Het vreemde is dat het er overdag erg fijn is maar zodra de zon onder is je word aangekeken door vele "ogen" (ik kom vrijwel elke dag in bossen en ook veel 's nachts, nooit ergens last van) Rond 1200 is daar een kasteeltje gebouwd welke in 1700 is afgebroken en vervangen is door het landhuis wat er nog altijd staat. En tot voor kort ook altijd tot de zelfde familie heeft behoord. Het aparte is dat er 1 stukje bos is, circa 100 bij 100 meter wat mijn aandacht altijd extra trok. Nu (vorig jaar) ging ik daar wat onderzoek doen en heb daar onder een laag van 30 cm vergane beukenbladeren circa 100 oude medicijnflessen en flesjes gevonden. (glas is lastig te dateren maar met zekerheid 1800 tot begin 1900) Wat ook zeker opvalt is dat daar erg veel dode bomen staan en er geen vogels te bekennen zijn (wel een eekhoorn zag ik enkele dagen terug) Een klein stukje verderop zag vorig jaar ook een klein meisje van een jaar of 4 midden in het bos staan met een knalrode jas aan en toen ik er heen liep was ze opeens verdwenen. Erg vreemd allemaal. Dat stukje bos lijkt wel leeg alsof er iemand alle energie in die flessen heeft gevangen (lul maar wat hoor :P)

Hoe dan ook heb ik altijd het idee dat het "bos" daar mij iets probeert te vertellen alleen geen idee wat. En naar mijn idee zijn daar zowel positieve als negatieven krachtvelden en lijken ze soms te verplaatsen.
De volgende gebruiker(s) zeggen bedankt: baphomet, blackbox
Octa
QFF Gold Member
QFF Gold Member

zo 25 sep 2016, 22:36

Misschien nog leuk om er bij te vermelden is dat in dat zelfde bos de "Dokter A. Vogel tuinen" zijn waar ze geneeskrachtige planten kweken sinds de jaren 90. Hun hebben voor die locatie gekozen omdat de grond daar erg rein was.
8Lou1
Super QFF-er
Super QFF-er

do 10 mei 2018, 15:00

ben er pas achter gekomen dat ik op een ley lijn woon. op deze lijn staat een hele oude kerk
Afbeelding
https://nl.wikipedia.org/wiki/Oude_Kerk_%28Charlois%29
maar ook een hele grote moskee tegenwoordig.
Afbeelding
https://nl.wikipedia.org/wiki/Essalammoskee
die moskee staat eigenlijk er net naast op een 7sprong. iets verder achter de moskee staat de Kuip.
Afbeelding.

tussen de maastunnel en mn huis ligt ook een parkje met een heuveltje. daar is ook iets mee, maar wat precies...tis er fijn toeven en ik voel me er verbonden mee. who knows, vroeger was dit alles water op een paar heuveltjes na.
De volgende gebruiker(s) zeggen bedankt: baphomet, combi, Permuter 0.
baphomet
Administrator
Administrator

zo 19 aug 2018, 18:29

Grolloo en haar leylijnen

Grolloo: DC 640, Centrum: Oostereind zuidzijde, aan de weg Grollo - Papenvoort. Van 1700 v. Chr tot 1100 n. Chr. is dit zowel een magisch als religieus heiligdom geweest. Van de 9e tot de 14e eeuw zouden op deze plaats "witte" heksen bijeen komen, dus een geheime ontmoetingsplaats voor de volgelingen van het oude geloof gedurende de Roomse tijd. Volle maan zou hier een belangrijke rol spelen. Volgens de overlevering werden "witte wijven" gezien op het Witte Veen ten noorden van de weg.

Op 235 meter, zuid-zuid-oostelijk van de kern, lag een grafheuvel uit de bronstijd (deze plaats moet dus al 3000 jaar bewoond zijn)

De energie is hier rechtsdraaiend, positief, roze, vrouwelijk en genezend (vooral hart, huid, astma en bronchitis). De kracht van dit centrum is bijna ongeloofwaardig, en alleen overtroffen door Wynaldum.

Wat zijn leylijnen?

Leylijnen en andere energielijnen zijn banen van energie die door het landschap stromen. Ze vervoeren energie over de hele planeet. Al deze energielijnen liggen op het landschap en niet in de grond. Leylijnen zijn een specifieke soort energielijnen. Naast leylijnen zijn er nog een heel wat andere soorten energielijnen, zoals bijvoorbeeld hartmannlijnen, currylijnen en benkerlijnen. Iedere soort energielijnen vormt om de planeet een eigen netwerk (ook netten genoemd).

De verschillende soorten energielijnen zijn in twee soorten onder te verdelen. Enerzijds zijn dat de rasternetwerken (grids). Dit soort energielijnen vormen samen meestal een rechthoekig hokjespatroon. Dit houdt in dat deze energielijnen normaliter parallel aan elkaar liggen met steeds een gelijke tussenruimte en haaks hierop ook parallelle lijnen met gelijke tussenruimte. Door allerlei invloeden kunnen er afwijkingen ontstaan in dit rasterpatroon. Anderzijds zijn er zogenaamde vrije netwerken. Dit zijn netwerken die niet in een hokjespatroon liggen, maar waarvan de energielijnen in iedere richting kunnen stromen.

Behalve energielijnen, die doorgaans kaarsrecht door het landschap lopen, zijn er ook andere energieën die samengevat kunnen worden onder de noemer energievormen.
Bron: -> https://www.oldgrol.nl/geschiedenisboek ... -leylijnen
De volgende gebruiker(s) zeggen bedankt: blackbox, 8Lou1
NoMore
Super QFF-er
Super QFF-er

zo 13 okt 2019, 13:20

baphomet
Administrator
Administrator

di 15 okt 2019, 01:24

Octa schreef:
zo 25 sep 2016, 22:31
Afgelopen 2 jaar heb ik veel tijd door gebracht op een bijzonder stukje van de Veluwe. Daar waar mijn moeder in de jaren 70 ook enkele jaren heeft gewoond. Het vreemde is dat het er overdag erg fijn is maar zodra de zon onder is je word aangekeken door vele "ogen" (ik kom vrijwel elke dag in bossen en ook veel 's nachts, nooit ergens last van) Rond 1200 is daar een kasteeltje gebouwd welke in 1700 is afgebroken en vervangen is door het landhuis wat er nog altijd staat. En tot voor kort ook altijd tot de zelfde familie heeft behoord. Het aparte is dat er 1 stukje bos is, circa 100 bij 100 meter wat mijn aandacht altijd extra trok. Nu (vorig jaar) ging ik daar wat onderzoek doen en heb daar onder een laag van 30 cm vergane beukenbladeren circa 100 oude medicijnflessen en flesjes gevonden. (glas is lastig te dateren maar met zekerheid 1800 tot begin 1900) Wat ook zeker opvalt is dat daar erg veel dode bomen staan en er geen vogels te bekennen zijn (wel een eekhoorn zag ik enkele dagen terug) Een klein stukje verderop zag vorig jaar ook een klein meisje van een jaar of 4 midden in het bos staan met een knalrode jas aan en toen ik er heen liep was ze opeens verdwenen. Erg vreemd allemaal. Dat stukje bos lijkt wel leeg alsof er iemand alle energie in die flessen heeft gevangen (lul maar wat hoor :P)

Hoe dan ook heb ik altijd het idee dat het "bos" daar mij iets probeert te vertellen alleen geen idee wat. En naar mijn idee zijn daar zowel positieve als negatieven krachtvelden en lijken ze soms te verplaatsen.

Anywhere near the surroundings of Otterloo of toch dat landgoed bij 't Harde waar de Yanks in de koude oorlog niet voor niets hun nukes hadden liggen? zie ook andere plekken in NL waar Yanks hun nukes op hadden geslagen nabij energie punten (Havelte Darp en ook omgeving Norg en ook Oudemolen...
blackbox
Administrator
Administrator

di 15 okt 2019, 20:23

baphomet schreef:
zo 19 aug 2018, 18:29
Grolloo en haar leylijnen

Grolloo: DC 640, Centrum: Oostereind zuidzijde, aan de weg Grollo - Papenvoort. Van 1700 v. Chr tot 1100 n. Chr. is dit zowel een magisch als religieus heiligdom geweest. Van de 9e tot de 14e eeuw zouden op deze plaats "witte" heksen bijeen komen, dus een geheime ontmoetingsplaats voor de volgelingen van het oude geloof gedurende de Roomse tijd. Volle maan zou hier een belangrijke rol spelen. Volgens de overlevering werden "witte wijven" gezien op het Witte Veen ten noorden van de weg.

Op 235 meter, zuid-zuid-oostelijk van de kern, lag een grafheuvel uit de bronstijd (deze plaats moet dus al 3000 jaar bewoond zijn)

De energie is hier rechtsdraaiend, positief, roze, vrouwelijk en genezend (vooral hart, huid, astma en bronchitis). De kracht van dit centrum is bijna ongeloofwaardig, en alleen overtroffen door Wynaldum.

Wat zijn leylijnen?

Leylijnen en andere energielijnen zijn banen van energie die door het landschap stromen. Ze vervoeren energie over de hele planeet. Al deze energielijnen liggen op het landschap en niet in de grond. Leylijnen zijn een specifieke soort energielijnen. Naast leylijnen zijn er nog een heel wat andere soorten energielijnen, zoals bijvoorbeeld hartmannlijnen, currylijnen en benkerlijnen. Iedere soort energielijnen vormt om de planeet een eigen netwerk (ook netten genoemd).

De verschillende soorten energielijnen zijn in twee soorten onder te verdelen. Enerzijds zijn dat de rasternetwerken (grids). Dit soort energielijnen vormen samen meestal een rechthoekig hokjespatroon. Dit houdt in dat deze energielijnen normaliter parallel aan elkaar liggen met steeds een gelijke tussenruimte en haaks hierop ook parallelle lijnen met gelijke tussenruimte. Door allerlei invloeden kunnen er afwijkingen ontstaan in dit rasterpatroon. Anderzijds zijn er zogenaamde vrije netwerken. Dit zijn netwerken die niet in een hokjespatroon liggen, maar waarvan de energielijnen in iedere richting kunnen stromen.

Behalve energielijnen, die doorgaans kaarsrecht door het landschap lopen, zijn er ook andere energieën die samengevat kunnen worden onder de noemer energievormen.
Bron: -> https://www.oldgrol.nl/geschiedenisboek ... -leylijnen
Ik meen mij te herinneren dat er veel prominente NL'ers in Grolloo wonen.
combi
Administrator
Administrator

vr 18 okt 2019, 09:46

( BREAK at 25:26
John Michell quote from “View Over Atlantis” re: Alfred Watkins, web of lines and beacon hills
Parallel systems in Ancient Britain and ancient North America
Pennick in “The Ancient Science of Geomancy…” Watkins’ Ley lines and “Old Straight Track”
Artwork of aligned natural and man-made features along energetic lines )

Geo-features of 4-Corners Region / Ley-lines & Med Wheels -Cosmography101-20.3 w/Randall Carlson '08

7.054 weergaven•15 okt. 2019

Cosmography 101 Class 20 segment 3/3 with Randall Carlson, from May 2008. Are there special energetics in the Four-Corners region that made it so attractive to the Puebloan Cultures, and what other construction sites were based on these geomantic sciences? Find all the Cosmography101 Classes in sequential order on the "Playlist". Support this work thru Patreon (link in channel header). Summary notes/topics: quotes from “People of Chaco: A Canyon and its Culture” Pierre’s Ruin and “Acropolis” / Badlands pinnacles as signal towers / El Faro – the Lighthouse
Dead straight roadways out of Chaco Canyon align with signal towers
Bonfires created almost instantaneous communication between distant sites
Quotes from “Mysteries of the Hopewell…” by William F. Romain
Long, straight road of the Hopewell in Ohio “Great Hopewell Road”
(Tape change)
Quote from “The Ancient Science of Geomancy…” by Nigel Pennick re: ancient sites in Britain
Alfred Watkins defines “leys” and sets up the “Old Straight Track Club”
More from “People of Chaco…” re: finding more outlying communities
“Outlier” ruins in southwest CO at Canyon of the Ancients, Chimney Rock observatory complex
Wupatki Ruins near Flagstaff, Arizona, with “blow-hole”
Quote from “Pages of Stone: Geology of the Grand Canyon…” re: blow-hole breathing due to air pressure and network of cavities
Canyon de Chelly with cliff-side dwellings and shear-walled erosion
Quote from “People of Chaco…” re: mystery and unanswerable questions
BREAK at 14:09
Features in the Four Corners region
White Rock Canyon overlooking the Rio Grande in NM (NE flank of Valles Calderas)
Monument Valley, AZ eroded by water? / Shiprock volcanic neck and its erosion
Upheaval Dome impact structure and erosion (Canyonlands of SE Utah, west of Moab)
Landslides/Debris-flows off the east flank of Chuska Mountains, NM
Hopi Horizon Calendar tracks motion of setting sun on western horizon
Medicine Wheels with patterns of circles – meaning or correlations unknown
“Guardian of the Wheels” in the hills of SW Alberta, Canada
BREAK at 25:26
John Michell quote from “View Over Atlantis” re: Alfred Watkins, web of lines and beacon hills
Parallel systems in Ancient Britain and ancient North America
Pennick in “The Ancient Science of Geomancy…” Watkins’ Ley lines and “Old Straight Track”
Artwork of aligned natural and man-made features along energetic lines
Shamans could tap into this system?
Audience likens it to human Chakra system
Audience notes reference to rising constellation on horizon
(Slide of dolmens to preview next program)
De volgende gebruiker(s) zeggen bedankt: blackbox
Octa
QFF Gold Member
QFF Gold Member

za 19 okt 2019, 19:31

baphomet schreef:
di 15 okt 2019, 01:24
Anywhere near the surroundings of Otterloo of toch dat landgoed bij 't Harde waar de Yanks in de koude oorlog niet voor niets hun nukes hadden liggen? zie ook andere plekken in NL waar Yanks hun nukes op hadden geslagen nabij energie punten (Havelte Darp en ook omgeving Norg en ook Oudemolen...
De plek die ik aanhaalde is in 't Harde. De USA bommetjes lagen aan de andere kant van de "Eper Tepel" beter bekend als de "Knobbel" Alles uit die tijd is nog aanwezig, mijn opa was daar toen der tijd werkzaam. Als kind speelde ik altijd met kleine Amerikaantjes wiens vaders daar werkzaam waren. Zij woonde met ze allen in de straat tegenover ons. Zal begin jaren 90 zijn geweest.

Ken je de verhalen van de UFO meldingen bij vliegbasis Soesterberg? Volgens de verhalen zijn daar rare dingen gebeurd met nucleaire ladingen in de jaren 70.
8Lou1
Super QFF-er
Super QFF-er

ma 21 okt 2019, 20:05

Wat de snasbutt is er nou weer met otterlo??? Ging daar als klein meisje altijd op vakantie. Vaag genoeg in mn rode jas. Heb zelfs net mn fotoboek er op nageslagen om t what the fuck moment te checken. Rare halve sync 😋

Grolloo was mn vader gek op en daar gingen we ook wel eens heen. Als hij niet zo de weg kwijt was had hij volgens mij iets heel goeds kunnen 'toveren'. maar goed hij heeft mij toch maar hier op deze aardkloot gezet en das ook een prestatie 😊
We dont do victim, we grow and rule our kindom.
De volgende gebruiker(s) zeggen bedankt: blackbox
Plaats reactie

Terug naar “Natuur”