Vreemde moorden Frankrijk

Hier tref je alle overige topics aan met betrekking tot nieuws en discussie over onderwerpen die niet thuis pasten in een van de andere sub-fora.
baphomet
Administrator
Administrator

di 20 mar 2012, 01:40

Op deze maandagavond wil ik graag wat aandacht schenken aan de vreemde moorden in Frankrijk die de afgelopen dagen en met name ook weer vandaag de media flink druk bezig hebben weten te houden. Wat de neuk is er nu helemaal aan de hand daar in Frankrijk? Ik vond de berichten over de vorige week vermoorde soldaten al vreemd, maar toen ik vanmorgen las over de vermoorde kinderen bij een Joodse school linkte ik dat indirect gelijk aan de vermoorde soldaten die vorige week werden doodgeschoten...

En waarom ik het een aan het ander linkte zonder er verder over na te denken zal ongetwijfeld te maken hebben met het vreemde gevoel dat ik vorige week kreeg toe ik las over de vermoorde soldaten. Op de een of andere manier voelde dat voor mij aan alsof er gelijk al iets niet klopte aan het hele verhaal. Ik legde onbedoeld voor mezelf een link met dat wat er nog meer in de wereld gebeurt is de laatste weken. De verbrande korans in Afghanistan en de Amerikaanse soldaat (Robert Bales) die een paar huizen even flink doorzeefde met wat kogels uit zijn dienstwapen. Ook dat verhaal klopt gewoon niet... Het zelfde gevoel dat die beide verhalen uit Afghanistan me op wisten te leveren, dat gevoel kreeg ik dus ook na het lezen van de berichten over de vermoorde soldaten en vanmorgen wederom bij het lezen van de eerste nieuwsberichten over de vermoorde kinderen bij de Joodse school. Helemaal nu gebleken is dat de moorden met het zelfde wapen zijn gepleegd...

En alsof het niet uit kon blijven heeft een voormalige chef van de Israëlische Mossad vanmiddag naar buiten gebracht dat hij Iraanse proxy groeperingen verdenkt van de recente "terroristische" aanslagen in Frankrijk... Proberen de Israëliërs het dan op deze manier te spelen en proberen ze door middel van deze gruwelijke moorden in Frankrijk een aanval op Iran te rechtvaardigen?

Het lijkt er steeds meer op dat de beminde gelovigen van verschillende huisjes op slinkse wijze tegen elkaar opgezet worden en lachende derden er straks met het spreekwoordelijke been vandoor gaan... Enfin, een draadje in verband met de vreemde moorden in Frankrijk leek me wel op z'n plaats om zo informatie te kunnen vergaren in de comments. Daarnaast is er uiteraard ook plaats voor discussie in de comments, en mogelijk kunnen we zo eens met zijn allen kijken of we wat losse eindjes met elkaar kunnen verbinden aangaande de vreemde moorden in Frankrijk om zo tot nieuwe inzichten te komen die mogelijk wat meer inzicht kunnen bieden in de situatie aldaar...

Hieronder in de comments kan het dus verder...

;-)

1119 AD
Toxopeus
Administrator
Administrator

di 20 mar 2012, 02:40

Lijkt wel weer een typisch geval van False flag :whistle:
In de erfenis der eeuwen ligt veel wijsheid opgetast. Ook hier geldt: dwaas is hij die zijn eigen geschiedenis versmaadt.
8lou1
Super QFF-er
Super QFF-er

di 20 mar 2012, 15:56

doed me denken aan een voorspelling die ik ooit eens gelezen heb van nostradamus. WO III zou beginnen met t binnenvallen van moslims in frankrijk.
taigitu
Junior QFF-er
Junior QFF-er

di 20 mar 2012, 16:24

Dit is een stukje tekst uit de Volkskrant
Maar de politie heeft er nog geen idee van wie hij is, zei Claude Guéant, de Franse minister van Binnenlandse Zaken vanmorgen op de radio. 'Daar wordt nu hard aan gewerkt.' De minister vertelde dat een getuige een kleine camera rond de nek van de moordenaar had zien hangen. 'Ik weet niet of hij alles heeft gefilmd, maar die camera is gezien', aldus de bewindsman.

Een andere getuige vertelde op televisie dat de dader een tatoeage op zijn gezicht had. Dat had ze gezien toen hij het vizier van zijn helm even oplichtte. Volgens de Franse krant Le Point is de politie op zoek naar drie voormalige parachutisten die in 2008 werden ontslagen omdat zij neo-nazi's zouden zijn.
BL@DE
Super QFF-er
Super QFF-er

wo 21 mar 2012, 03:32

Het lijkt me meer een 'one man army' te zijn...een enkeling die is doorgedraaid.
De Mossad lijkt me wel slimmer om telkens hetzelfde wapen te gebruiken, wapens zat in Frankrijk...
Ik kom met enige regelmaat op Militairia, ook in het buitenland en je kon/kan daar van alles kopen als je de juiste Nationaliteit hebt cq. de juiste mensen kent.

Lijkt me geen hi tec, maar ik kan ernaast zitten, misschien is het de bedoeling een soort van Bende van Nijvel effect te creëren.

Zonder chaos geen orde
De volgende gebruiker(s) zeggen bedankt: baphomet
baphomet
Administrator
Administrator

wo 21 mar 2012, 04:19

Goh dat Nijvel bende gevoel bekroop mij dus ook al even...

Maar goed het blijft gissen... Facial Tattoo zou ook een litteken kunnen zijn als ik de Franse pers mag geloven. En wat ik erg vreemd vind is dat getuigen dus wel een facial tattoo of een litteken herkennen maar niet de kleur ogen / huidskleur en andere details...

Of zouden ze dat niet durven omdat dit heel wel mogelijk zeer ernstige gevolgen kan hebben voor de spanningen die al jaren lang voortslepen in de buitenwijken en voorsteden van de grote steden in Frankrijk. We kunnen ons vast die rellen van een paar jaar geleden nog wel herinneren toch???

[video][/video]
1119 AD
baphomet
Administrator
Administrator

wo 21 mar 2012, 14:43

En dat van de huidskleur en kleur ogen is me nu ook duidelijk na het lezen van de laatste nieuwsberichten...
Vuurgevecht politie en verdachte Toulouse

TOULOUSE - Een speciale eenheid van de Franse politie heeft woensdag geprobeerd een 24-jarige man in Toulouse aan te houden die van de schietpartij op een school in de stad wordt verdacht.

De verdachte schoot op de agenten en heeft zich verschanst in een huis. Er wordt over zijn overgave onderhandeld.

De broer van de verdachte is aangehouden. De minister van Binnenlandse Zaken, Claude Guéant, heeft gezegd dat de verdachte zich als jihadist beschouwt en de dood van Palestijnse kinderen wilde wreken.

Hij zou eerder bij twee aanslagen ook drie Franse militairen hebben doodgeschoten, uit onvrede over de Franse militaire aanwezigheid in Afghanistan.

Joodse school

Maandag opende een man het vuur op kinderen op een joodse school in Toulouse. Daarbij vielen vier doden onder wie drie schoolkinderen. Bij de aanvallen werd steeds hetzelfde wapen gebruikt. In het zuidwesten van Frankrijk werd het hoogste terreurdreigingsniveau afgekondigd.

De politie is op verscheidene plaatsen in actie gekomen in de wijk Croix-Daurade in het noorden van de grote Zuid-Franse stad van 440.000 inwoners.
Bron: http://www.nu.nl/buitenland/2768438/vuu ... louse.html

Een jihadist?? Tja... Was te verwachten, nog meer olie op het vuur, kwestie van tijd voor er meer Breivikjes op gaan staan die dit weer recht gaan zetten...

Opruimen dit soort haatbaarden, of het nu een kweker haarbaard is met extreme gristenwolf ideetjes of een jihadistische moslim, gewoon opruimen, of nog beter, speciaal voor dit soort geloofsfundi's ergens een kamp met gaskamers bouwen en vakkundig uitroeien, of gewoon verbranden samen met die kut sprookjesboeken waar ze zoveel waarde aan hechten!
1119 AD
baphomet
Administrator
Administrator

wo 21 mar 2012, 15:09

Die linkse lefties van Joop.nl zijn echt über fout...
Een speciale eenheid van de Franse poilitie is bezig de verdachte van de aanslag bij de joodse school te overmeesteren. Zijn broer zou al zijn gepakt. De slachtoffers, waaronder drie schoolkinderen, werden van dichtbij door het hoofd geschoten. Volgens getuigen droeg de moordenaar een camera bij zich en legde hij de moorden vast. Op internet wordt daarom gezocht naar beelden van de terreurdaden.

Het Franse persbureau AFP meldt dat het gebruik van de camera als advies voorkomt in het beruchte manifest van Anders Behring Breivik, de extreem-rechtse terrorist die in Noorwegen afgelopen zomer 77 mensen, waaronder tientallen linkse jongeren, afslachtte.

In zijn manifest adviseerde Breivik een ieder die zijn daden wilde imiteren een speciale camera mee te nemen en de aanslagen te filmen. "Deze extreem kleine en lichtgewicht camera wordt gebruikt om je operatie vast te leggen," schrijft Breivik in het online manifest dat hij aan meer dan duizend mensen mailde kort voor hij zijn terreurdaad uitvoerde. In zeker 74 van de gevallen ging het om mail-adressen in Frankrijk.

Tegelijkertijd betoonde Breivik zich een supporter van Israël, terwijl in Frankrijk vier slachtoffers vielen op een joodse school. De andere - militaire - slachtoffers waren moslim. Een militair die een aanslag overleefde is zwart. Dat voedt speculaties voor een extreem-rechts politiek motief.

Aanvankelijk verdacht de Franse politie drie ex-paratroppers die uit dienst zijn ontslagen wegens nazi-sympathiën maar die verdenking is inmiddels ingetrokken.
Bron: http://www.joop.nl/wereld/detail/artike ... t_moorden/

Daar gaan mijn haren oprecht kaarsrecht van overeind staan :S
1119 AD
combi
Administrator
Administrator

wo 21 mar 2012, 17:58

Of zouden ze dat niet durven omdat dit heel wel mogelijk zeer ernstige gevolgen kan hebben voor de spanningen die al jaren lang voortslepen in de buitenwijken en voorsteden van de grote steden in Frankrijk.
De geschiedenis van de Fransen is doordrenkt van het guillotine verhaal, al of niet opgezet door. Zou zo maar kunnen dat men nog niet durft,al moeten die Fransen gebroken worden want dat burgervolk kan nog wel is roet in het eten gooien. Dit zijn dan nog maar test 'speldenprikjes'.

Dan krijg je een soort van: je/we moeten kijken wie er verdwijnt of al vakantie hebben in een veilig buitenland. En wie er uiteindelijk als een soort van redder terug komt verhaal.
kniertje
Junior QFF-er
Junior QFF-er

wo 21 mar 2012, 19:02

Toch vind ik het een vreemde zaak die een beetje stinkt.
Dader is opgespoord dmv z'n IP waarmee hij contact had gezocht via Imail.
Zou Al quaida echt in die meer als twintig jaar dat ze bezig zijn niet op het idee gekomen zijn dat dat nou niet echt handig is als je moordrobot nog wat meer aanslagen moet plegen?
Een,voor hun, valide motief zou ontwichting van de maatschappij kunnen zijn,dat bereikt je niet met één gek die hier en daar wat mensen neer schiet,als je zoiets plant,laat je minstens 100 van die idioten een land tegelijk overhoop halen,je hebt immers toch martelaren genoeg die snakken naar hun 72 maagden.
Het enige wat nu bereikt is is een nog grotere jacht op AQ,lekker veel haat en achterdocht tegen de mossels en verder helemaal niets.

Of de grootste mossel organisatie die strijd tegen de westerse kufar's voert,is nog veel achterlijker als we al dachten,of er is iets anders aan de hand.
combi
Administrator
Administrator

wo 21 mar 2012, 19:38

Hierom wellicht? afleiding nummer zoveel
Het ESM Verdrag wordt een week vroeger

voor verdere info:
http://www.courtfool.info/nl_home.htm
taigitu
Junior QFF-er
Junior QFF-er

wo 21 mar 2012, 22:46

21/03/12 12:48 -

PARIJS - De verdachte van een serie moorden die Frankrijk schokten, Mohammed Merah, onderhandelt niet meer. Dit heeft de Franse minister van Binnenlandse Zaken, Claude Guéant , gezegd.

http://www.ad.nl/ad/nl/1422/Buitenland/ ... meer.dhtml
Neut
Super QFF-er
Super QFF-er

wo 21 mar 2012, 23:43

"Een jihadist?? Tja... Was te verwachten, nog meer olie op het vuur, kwestie van tijd voor er meer Breivikjes op gaan staan die dit weer recht gaan zetten..."

Joden die moslims aan steken, moslims die christenen aansteken.. Rode draad..
Dromen
Administrator
Administrator

do 22 mar 2012, 02:39

Noem mij maar een alu-hoedje maar ik vind dit echt weer zo'n vaag zaakje. Wat kniertje al zegt; via het ip zijn ze aan zn adres gekomen... Er zijn mil-jar-den IP adressen, maar op een of andere manier wisten ze het IP nummer dus. Dat staat iig z.g.a. vast. Oftewel: deze meneer werd ongetwijfeld al langer in de gaten gehouden. [strike]En dan lees je vandaag dat hij al eens uit gevangenis was ontsnapt en Franse soldaten had vermoord, dat weten ze dus allemaal wel[/strike]

En wat lees ik nu op teletekst?!

127 Teletekst wo 21 mrt
Slachtoffers Toulouse begraven

` In Jeruzalem hebben duizenden mensen
de begrafenis bijgewoond van de
slachtoffers van de schietpartij in
Toulouse.De drie kinderen en de rabbijn
waren vannacht overgevlogen.Ze zijn
begraven volgens joodse rituelen op een
heuvel bij de oude stad in Jeruzalem.

De begrafenis werd bijgewoond door de
Franse minister van Buitenlandse Zaken
Juppé.Hij zei tegen de Israëlische
president Peres dat hij de solidariteit
van het Franse volk met de Israëlische
natie wil tonen,in tijden van rouw.

Voorzitter Rivlin van het Israëlische
parlement hield een toespraak tijdens
de begrafenis van de vier slachtoffers.

Begraven volgens ritueel op een heuvel bij de oude stad Jeruzalem... Over offers gesproken...
Dromen
Administrator
Administrator

do 22 mar 2012, 03:31

Word(t?) gezzelig vanavond / vanacht:
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/20 ... louse.html
Plaats reactie

Terug naar “Overig Nieuws”