SteenGijl

Hier tref je alle overige topics aan met betrekking tot nieuws en discussie over onderwerpen die niet thuis pasten in een van de andere sub-fora.
baphomet
Administrator
Administrator

wo 14 mar 2012, 04:41

En op deze Dinsdagavond wil ik even wat aandacht schenken aan een van de pilaren van de Nederlandstalige nieuwe media, of ook wel de alternatieve media die de laatste 10 jaar mede dankzij het internet steeds meer voet aan wal hebben gekregen. Gisteren heb ik voor het eerst in jaren weer eens gereaguurd op GeenStijl en dat leek men aanvankelijk zeer te waarderen, totdat ik vanmorgen constateerde dat al mijn comments waren "weggejorist". En dat terwijl mijn reaguursels vrij netjes en gematigd waren en ik zowaar een heleboel plusjes op mijn reaguursels kreeg...

En dat bleef dus maar knagen... Waarom mijn posts weghalen en daarmee dus censuur plegen? Omdat de mensen van GS anders bedreigd worden? Dat is tenminste wat ze zelf stellen... En dat is vreemd als je kijkt naar de inhoud van hun eigen schrijfsels... Die staan namelijk bol van de beledigingen en sarcastisch en / of cynisch bedoelde botte grappen die tendentieus, ongefundeerd en nodeloos kwetsend zijn en dus zeer wel mogelijk zouden kunnen zorgen voor bedreigingen aan het adres van GS...

Ik weet dat er op QFF een aantal mensen zijn die net als ik ook met enige regelmaat op GS te vinden zijn omdat ze daar reaguurder zijn of meelezer... En juist daarom wil ik dit alles even onder de aandacht brengen...

We weten natuurlijk allemaal wel dat GS eigenlijk gewoon het product is van de Televaag... En dat verklaart mogelijk ook hun idiote censuur... Begrijp me niet verkeerd, soms staan er fantastische stukjes op GS, maar de hypocriete wijze waarop GS omgaat met mensen die gewoon dat den wat ze zelf eigenlijk ook doen, die zorgt er bij mij voor dat ik er naar neig om GS maar eens uit de bookmarks te slopen...

Enfin... Zoals ik al aangaf is GS gewoon een Televaag product, zo blijkt ook uit het onderstaande stukje van Wikipedia over GS... Leest U even mee...???

GeenStijl was het geesteskind van Dominique Weesie, dan twaalf jaar politiek verslaggever bij De Telegraaf. Samen met collega Romke Spierdijk begon hij op zijn eigen homepage een weblog, dat later uitgroeit tot de huidige site. Weesie nam het pseudoniem Fleischbaum aan, Spierdijk noemde zich Rombo. De derde Telegraaf-journalist betrokken bij de lancering was Arne Biesma als Conedcone. De hoofdredactie van De Telegraaf wist destijds niets van het initiatief totdat dagblad Trouw enkele namen bekendmaakte. Op 27 mei 2009 maakte GeenStijl bekend dat oprichter Dominique zijn bijdragen stopt om zich in te gaan zetten voor PowNed. De Nederlandse wet verbiedt namelijk dat een omroep binding heeft met een commerciële partij.

Tja... Zegt genoeg mijns inziens... Anyways, ik moest het even kwijt en zo hebben we meteen een mooie plek op QFF om zaken aangaande GS te bespreken...

Hieronder in de comments kan het wat mij betreft dus verder...

1119 AD
Dromen
Administrator
Administrator

wo 14 mar 2012, 05:32

Tja... GeenStijl, whats new. 'Ons' alluhoedje nemen terwijl Weesie juist zélf deze materie heel interessant vind.

Overigens heb ik het vermoeden dat het om No Lub Haj gaat, en dat jij niet helemaal ontopic aan het reageren was maar over breivik, carips en Temple of Salomon?! :P

Maar al met al is GS (en de reaguurders) sowieso niet meer wat het was, zeker laatste 3/4 jaar al niet meer.

Comments nemen laatste maanden ook af, bezoekers weet ik niet.
baphomet
Administrator
Administrator

wo 14 mar 2012, 05:38

Ik haalde inderdaad Breivik aan en het was wel degelijk indirect gerelateerd aan het onderwerp. Ik reageerde daarnaast nog in een aantal andere topics ook en ook daar zijn mijn comments weggehaald. En dat snap ik gewoon niet, die censuur...

Doen we hier ook niet aan toch?

En zij pakken anderen of pakten anderen in het verleden ook aan als men elders aan het censureren geslagen was...
1119 AD
Toxopeus
Administrator
Administrator

wo 14 mar 2012, 05:43

Zie het de laatste tijd veel meer bij GS. Maar bij nu.nl worden mijn reacties nu ook vaak weggejorrist terwijl ze helemaal niet racistisch, bedreigend of discriminerend bedoeld zijn. :whistle:
In de erfenis der eeuwen ligt veel wijsheid opgetast. Ook hier geldt: dwaas is hij die zijn eigen geschiedenis versmaadt.
FreeElectron
Super QFF-er
Super QFF-er

wo 14 mar 2012, 05:44

Ach ..... geenstijl ...
Ben daar al lang geband wegens onwelvoeglijk/niet-politiek correct commentaar.
Als je niet meegaat in de PVV tokkie niveau stroom ben je een vervelende badjas en gaat men op het NSB knopje drukken.

Been there, done that. Bookmark gewist en toedeledoki.
Below my radar so to speak.
De volgende gebruiker(s) zeggen bedankt: Het Dolle Eland, Vortex
Het Dolle Eland
Administrator
Administrator

wo 14 mar 2012, 05:55

Geen tijd en energie aan verspillen!

Iedereen schiet in de stress als je Breivik en zijn daden aanhaald. Het is een idiote extremist. Maar om daar nou een ban voor te krijgen? Blijkt wel weer hoe onze selcte samenleving in elkaar steekt!

Ondertussen mogen er wél gewoon legitiem tientallen KINDEREN, VROUWEN en HELDHAFTIGE MANNEN is Syrië massaal worden gelynched, gemarteld, verkracht en vermoord...
Ach daar kijkt niemand meer van op!

Geen Stijl? Steen dood!
“In individuals, insanity is rare; but in groups, parties, nations and epochs, it is the rule.” ~ Friedrich Nietzsche ~
fr3bzy
Administrator
Administrator
Contacteer:

wo 14 mar 2012, 06:11

haha bapscovich ! jeweettoch dat ze allemaal een verborgen agenda hebben...ik check ze ook regelmatig daar niet van...wat je zegt af en toe wel gènag stukkie tekst te vinden, maar kga me niet mengen met die rechtstremisten daar lol...geen tijd voor

waarschijnlijk is 9/10 'reaguurders' daar een een of ander skynetscript ... fucking clonezombies...
[YES]Equality of Opportunity - [NO]Equality of Outcome
combi
Administrator
Administrator

wo 14 mar 2012, 15:50

fucking clonezombies...
:lachjedood: Dat maakt me ochtend weer helemaal goed, geweldig nu nog een rolstoelclonezombie spotten en ik ben weer blij.

:dodeca:

edit:
Las onderstaande comment bij nu.nl zag gisteren een stuk over New York en hoe daar de maffia (onbewust) geholpen werd door de politieke besluiten van een stelletje totaal niet van deze wereld komende kloonzombies (geweldige beschrijving het blijft :cheer: ).
Burgers (Reaguurders) die niet kunnen rekenen op bescherming van de eigen stam maar kapot gemaakt worden door hun eigen stam, doen sowieso niet meer mee.
SupRemE
Super QFF-er
Super QFF-er

wo 14 mar 2012, 16:27

ik ben bijna een jaar lang niet meer op al die sites gekomen, ook QFF heb ik even links laten liggen en ik ben ff van die pc afgestapt en ben een jaar lang leuke dingen gaan doen (ook mindere leuke dingen) en even helemaal mn hoofd leeggemaakt van die conspiracy shizzle. en ik moet zeggen dat ik echt wel een bepaalde rust heb teruggekregen.

aangezien we er nooit iets aan kunnen veranderen bezorgt het (mij) alleen maar een hoop druk in je hoofd die je mee naar bed neemt en weer mee opstaat....

ik heb besloten alleen nog maar op QFF te komen en zelfs dan blijf ik rustig op de achtergrond.

greetings bapho, dromen, eland, ddww, en iedereen die altijd goed met mij omgingen.
jullie zijn mn onbekende matties...hahahaha.....
De volgende gebruiker(s) zeggen bedankt: fr3bzy, Het Dolle Eland, FreeElectron
baphomet
Administrator
Administrator

wo 14 mar 2012, 16:40

Heya Supreme! Nice to see ya again brother! We moeten absoluut nog steeds eens muziek gaan maken! Om maar eens wat te noemen! En ja ook ik ben even een tijd minder met deze dingen bezig geweest. mede omdat ik het druk had maar ook ergens wel omdat het rust terug bracht.

Ik heb vandaag en gister weer wat geschreven maar ben al een tijdje minder actief op QFF, ook een beetje omdat ik al een tijd het gevoel heb dat de druk er voor mij af is, de drang om elke dag wat te tikken maar bovenal ook de behoefte om overal nog verslag van te doen, omdat al dat nieuws ook in je blijft rondzingen en daarmee dus ook jou in je dagelijkse ding doet beïnvloeden is mijn persoonlijke ervaring.

Ik probeer altijd mensen er op te blijven wijzen en helemaal als ik me er druk mee bezig houdt dan ben ik nog meer actief om mensen op het alternatieve nieuws te wijzen maar nu dus ook een stuk minder.

Maar wat ik dus wil zeggen is dat ik erg goed snap wat je bedoelt en dat ook ik hier niet meer elke dag heel druk actief zal zijn. QFF bestaat nu en zal blijven bestaan, daar ben ik van overtuigd, en QFF en een aantal QFFers heb ik ook oprecht voor altijd in mijn hart gesloten, en daarmee zal dat dud voor altijd deel van mij uit blijven maken net als dat ik (Baphomet ook altijd onlosmakelijk verbonden zal blijven aan QFF ook al ben ik zelf minder of helemaal niet actief op QFF...

Ik ben ook ontzettend trots op het feit dat ik deel heb uit mogen maken van de fundamenten die we hier gezamenlijk met z'n allen hebben neergezet en waar QFF nu op staat en hopelijk nog heel lang zal blijven staan (even denkende aan alle nieuwe internet wetgevingen die op het punt staan wereldwijd te veranderen)...

Anyways... GS is aan het censureren geslagen en dat is gewoon een jammerlijk feit om te moeten constateren, en daarom heb ik er wat aandacht aan besteed...
1119 AD
De volgende gebruiker(s) zeggen bedankt: Het Dolle Eland, FreeElectron
kniertje
Junior QFF-er
Junior QFF-er

wo 14 mar 2012, 18:57

Het voordeel van GS is dat je meestal door de door reaguurders geposte linkjes een stuk verder komt,aangaande het onderwerp.
En of je het nu leuk vindt of niet, ik vindt er nogal eens zeer interessante meningen over de diverse onderwerpen.
baphomet
Administrator
Administrator

di 29 jan 2013, 01:11

1119 AD
baphomet
Administrator
Administrator

vr 30 jan 2015, 23:06

29 JANUARI 2015-17:16

INTRODUCING: STUDIO POWNED!

#STUDIOPOWNED

Iedere donderdag om 21:05 op NPO3.

U heeft ons natuurlijk gemist op de beeldbuis. Donderdagavond zijn we terug met Studio PowNed!

Studio PowNed is het spiksplinternieuwe programma waarmee PowNed wederom zal zorgen voor pareltjes op de vaderlandse televisie.

Het concept? Neem een bank, een studio, items, een publiek en laat Rutger het presenteren.

Studio PowNed: vanaf deze week elke donderdag om 21:05 op NPO3!

Tijdens de uitzending LIVE meekijken kan op de site van de NPO.

via:-> http://www.powned.tv/overpowned/aankond ... owned.html
baphomet
Administrator
Administrator

za 31 jan 2015, 14:42

jammer...

baphomet
Administrator
Administrator

ma 02 feb 2015, 22:16

Plaats reactie

Terug naar “Overig Nieuws”