Het aftellen is begonnen...

Hier tref je alle overige topics aan met betrekking tot nieuws en discussie over onderwerpen die niet thuis pasten in een van de andere sub-fora.
baphomet
Administrator
Administrator

di 07 dec 2010, 06:16

Jawel mensen! Nog een schamele 45 minuten en dan is het 7 December! De dag van de geplande bankrun! Permuter staat er al helemaal klaar voor met de pinpas in de aanslag om overal de door hem zo gekoesterde 11 pleuros (Wat je daar al niet voor kan kopen, voor 11 pleuros...) uit de diverse muren te trekken. Morgen moet het gaan gebeuren! Op sommige plekken zijn ze er helemaal klaar voor zoals de slechte foto van de concullega correspondenten van Mallota Mallona aantoont... Tja...

Dikke rijen met mensen in tenten, strandstoelen en slaapzakken allemaal wachtend op het startsein om de banken te gaan plunderen! De economie (lees: die schoften van de banken) moet namelijk helemaal DOOD volgens sommigen, omdat we anders ECHT verloren zijn... Tja...

Die Cantona toch...

Ik wacht het allemaal af en gluur af en toe wel even door de telescoop die gericht is de lange rij voor de lokale geld muur om de hoek...

EN wat ga JIJ doen? Ja JIJ ja...Roept U maar...
1119 AD
wodan
Super QFF-er
Super QFF-er

di 07 dec 2010, 06:39

ik ga geld storten op mijn rekening .. dat zullen die banken niet verwachten. Dat zal ze leren ..
Tobi
Super QFF-er
Super QFF-er

di 07 dec 2010, 06:56

vooruit dan.. lol @ die hoofden van klatuu en nique op die foto.
ik zag eigenlijk in eerste instantie dat hoofd van klatuu en toen was ik aan het denken van wie is dat.. en toen zag ik nique er ook langs.
Moraliteit ∝ Vrijheid
Real eyes realize real lies!!
Natural Law: The REAL law of attraction | The end of all evil
lostaname
QFF Gold Member
QFF Gold Member

di 07 dec 2010, 06:57

Ze zullen ook niet verwachten dat ik naar een andere bank ga vanwege vaste-klanten-boete.

EDIT: Ninja'd by Vrillion...can it be more ironic?
combi
Administrator
Administrator

di 07 dec 2010, 07:07

nou niemand te zien hier bij de pin :rudolfsteiner:
combi
Administrator
Administrator

di 07 dec 2010, 07:16

ja een auto !!!!!
combi
Administrator
Administrator

di 07 dec 2010, 07:17

damn die gaan de kroeg in ze pinnen niet eensch !!!!!!
abrakadaver
Super QFF-er
Super QFF-er

di 07 dec 2010, 07:27

http://thepiratebay.org/blog/185

tsjek ook eens wat thepiratebay nu op de site heeft staan:
:brak:

Hier nog een artikel van MATHIJS BOUMAN,waarom de komende bankrun zoals ie nu is opgezet, kansloos is...
http://www.z24.nl/analyse/artikel_18655 ... lecomments
Tobi
Super QFF-er
Super QFF-er

di 07 dec 2010, 08:21

[quote name="lostaname"]
EDIT: Ninja'd by Vrillion...can it be more ironic?[/quote]
Ninja'd? whut?
Moraliteit ∝ Vrijheid
Real eyes realize real lies!!
Natural Law: The REAL law of attraction | The end of all evil
Dromen
Administrator
Administrator

di 07 dec 2010, 15:20

Er komt denk ik geen bankrun.
Het is voorzienbaar dat ik volgende week op een schraal stuk grond met blote handen een paar armzalige wortelen probeer te rapen. Op TV worden beelden van Nederland in de 'hongerwinter' getoond, waarbij stadsmensen koortsachtig hun spulletjes proberen te ruilen tegen een mud aardappelen. Europa valt terug naar de duistere Middeleeuwen(...)
(...)Maar nu back to reality. Die oproep is flauwekul. Het geldverkeer van banken is voor 95% giraal en het opvragen van flappen is voor banken onhandig, maar niet meer dan dat. Het is vooral erg vervelend voor de rest van de mensheid als de pinautomaat leeg is. En lastig hoor, Ipads op internet met contant geld betalen. Uw bank kan crashen, maar het bankwezen, dat is een heel ander verhaal. En giraal geld weghalen kan alleen naar andere bank: het bankwezen heeft u vakkundig gegijzeld. Daarom lijken de liquiditeitsratio's van banken voor de buitenstaander ook zo laag (3%).(...)
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/20 ... .html#more

Dus, wellicht de keerzeide van de munt gaarne ook even vermelden ;-)
langeharry
Super QFF-er
Super QFF-er

di 07 dec 2010, 15:41

Ik kan me herinneren dat we op een ander forum (nibunogwat) een topic hadden: Een bankrun uitlokken.
En dat was ongeveer begin 2009..

Toen kwamen we er al achter dat een bankrun waarschijnlijk geen goed idee is!

1. Zoals het nu uitgelokt is, is het te open en bekend.. zelfs de media 'bemoeit' zich er mee.. Dus de banken kunnen zich voorbereiden = geen impact

2. De banken zullen zich hierna nog meer gaan ingraven tegen dit soort acties, omdat het nodig is.. kennelijk.

3. Het zullen waarschijnlijk te weinig mensen zijn die hun geld van de bank halen om echt schade toe te dienen..

4. Het is gewoon niet de manier om de banken echt te laten schrikken..

Om ze echt te laten schrikken: koop geen huis meer maar huur ze, spaar geen geld meer bij de bank, geen beleggingen meer, laat je loon contant uitbetalen.. En doe geen rare dingen meer met je geld via een bank.. laat ze volledig links liggen.. dan zal je ze echt raken..

Dit is een storm in een glas water. Die gasten lachen zich rot nu..

Of.. die gasten gaan er een groot drama van maken vandaag, zodat we medelijden moeten krijgen met het systeem.. Ook kunnen ze dreigen dat het systeem wel valt om zo mensen bang te krijgen en te manipuleren..

En zo kunnen ze nog meer maatregelen treffen in hun voordeel..

Hoe je het ook went of keert, deze bankrun zal geen positieve veranderingen voor het volk brengen maar wel meer voordeel voor de bankwereld..

Maar ja, zo zie ik het..

;-)
StijlvolRechts
Senior QFF-er
Senior QFF-er

di 07 dec 2010, 16:11

LOL @ Foto

Voor de rest is een bankrun het domste wat je kan doen. Maar goed het zal ook allemaal wel meevallen vandaag.
langeharry
Super QFF-er
Super QFF-er

di 07 dec 2010, 16:14

[quote name="StijlvolRechts"]LOL @ Foto

Voor de rest is een bankrun het domste wat je kan doen. Maar goed het zal ook allemaal wel meevallen vandaag.[/quote]

Waarom is het het domste wat je kunt doen?? Ben het met je eens hoor maar waarom zou jij het niet doen dan?

gr lange
Arminius
Super QFF-er
Super QFF-er
Contacteer:

di 07 dec 2010, 16:20

Die foto, lol :D
StijlvolRechts
Senior QFF-er
Senior QFF-er

di 07 dec 2010, 17:12

maar waarom zou jij het niet doen dan?
Omdat je er de banken niet echt mee hebt. Die kunnen zich hier tevens tegen beschermen. Er zit maar een bepaald bedrag in de automaat en er is maar een klein bedrag aanwezig in de kluizen. Het meeste geld is digitaal en zo geschieden tegenwoordig ook de meeste betalingen. Juist de meest zwakke in de samenleving die het al niet zo breed hebben. Die zullen het meest lijden mochten er onverhoopt toch banken omvallen. Zei hebben al niet zoveel centjes en als ze er dan ook nog eens niet bij kunnen hebben zij een groot probleem. Daarnaast kunnen een heleboel betalingen niet meer gedaan worden waardoor niet alleen banken maar ook bedrijven in de problemen komen. Het zal een sneeuwbal effect hebben waardoor massaal onschuldige mensen en bedrijven in de problemen komen en de mensen met het meeste geld (bankiers) zullen hier het minste last van hebben.

Althans zo zie ik het.
Plaats reactie

Terug naar “Overig Nieuws”