Alex Jones is een CIA agent!

Hier tref je alle overige topics aan met betrekking tot nieuws en discussie over onderwerpen die niet thuis pasten in een van de andere sub-fora.
fr3bzy
Administrator
Administrator
Contacteer:

wo 09 jan 2013, 16:10

bij mij idem dito...maar mijn gevoel zegt gewoon heel wat anders...en zeker mbt AJ & DI

ik snap aj wel ...hij doet dit immers al zo lang en ik vindt het dus niet zo heel raar dat de man gefrustreerd raakt op sommige momenten...

DI idem ditto, de gevestigde orde probeert hem al sinds zijn vertrek bij de bbc helemaal kapot te maken alleen heeft hij er gewoon helemaal schijt aan

ik heb iig niet het gevoel dat ze beide 'agent provocateurs' of zelfs cia gasten zijn
maar goed das dan mijn gevoel...
[YES]Equality of Opportunity - [NO]Equality of Outcome
meNsies
Super QFF-er
Super QFF-er

wo 09 jan 2013, 17:05

Het was net of die Piers Morgan en Alex Jones dit interview van te voren geoefend hadden, dus ook ik ben van mening dat A.J. niet zuiver is.

Vaak gaat het bij dit soort gevallen om des-info.

Goede informatie om te lokken, en dan niet verder gaan.
Misschien weet A.J. gewoon niet meer, maar hij stopt te vroeg met graven en is te snel tevreden met wat hij vindt helaas. (naar mijn mening natuurlijk)
Tobi
Super QFF-er
Super QFF-er

wo 09 jan 2013, 19:12

bij dat interview met piers morgan heeft alex gewoon gelijk, maar door zijn gedrag zou je denken dat hij een shill is die de waarheid lult maar gedrag vertoont waardoor die waarheid niet meer serieus genomen word.

als je begrijpt wat ik bedoel.
Moraliteit ∝ Vrijheid
Real eyes realize real lies!!
Natural Law: The REAL law of attraction | The end of all evil
wodan
Super QFF-er
Super QFF-er

wo 09 jan 2013, 20:15

[quote=""Har-o-bed" post=65188"]Hij komt op mij gepassioneerd en boos over. Iedereen weet toch hier dat als je je netjes (dwz zonder stemverheffing) opsteld in zo n discussie dat je op een zeer trieste manier geoveruled wordt.[/quote]
Je kunt ook zonder je stem te verheffen een discussie winnen. Het is niet gepassioneerd, maar gefrustreerd hoe hij over komt; kinderen gaan schreeuwen als ze hun gelijk niet op een normale manier kunnen krijgen. Hij wordt nu al op een trieste manier 'geoverruled', namelijk door zichzelf.

Mensen die bezig zijn met het zoeken naar 'de waarheid' worden in dezelfde hoek geplaatst als blaaskaken als Alex Jones, en zullen dus daardoor nooit serieus genomen worden .. overwinning voor de elite waar die Alex Jones zegt tegen te vechten.
De volgende gebruiker(s) zeggen bedankt: abrakadaver
fr3bzy
Administrator
Administrator
Contacteer:

wo 09 jan 2013, 23:48

Toxopeus
Administrator
Administrator

do 10 jan 2013, 00:13

[quote=""wodan" post=65260"][quote=""Har-o-bed" post=65188"]Hij komt op mij gepassioneerd en boos over. Iedereen weet toch hier dat als je je netjes (dwz zonder stemverheffing) opsteld in zo n discussie dat je op een zeer trieste manier geoveruled wordt.[/quote]
Je kunt ook zonder je stem te verheffen een discussie winnen. Het is niet gepassioneerd, maar gefrustreerd hoe hij over komt; kinderen gaan schreeuwen als ze hun gelijk niet op een normale manier kunnen krijgen. Hij wordt nu al op een trieste manier 'geoverruled', namelijk door zichzelf.

Mensen die bezig zijn met het zoeken naar 'de waarheid' worden in dezelfde hoek geplaatst als blaaskaken als Alex Jones, en zullen dus daardoor nooit serieus genomen worden .. overwinning voor de elite waar die Alex Jones zegt tegen te vechten.[/quote]

Idd. koren op de molen voor de "elite"...
In de erfenis der eeuwen ligt veel wijsheid opgetast. Ook hier geldt: dwaas is hij die zijn eigen geschiedenis versmaadt.
Har-o-bed
QFF Gold Member
QFF Gold Member

do 10 jan 2013, 08:18

Wellicht is gedreven en verontwaardiging het goede woord.
Maar goed ik heb me verder nooit verdiept in deze persoon, dit is het eerste filmpje wat ik van hem zie. Het kan misschien iets minder maar zelf ben ik niet vies van een beetje felheid mits de persoon gelijk heeft en verder klopt toch alles wat hij zegt?
Hij verkoopt ook een standpunt waar de meeste amerikanen achter staan.

Ik zag hier dezelfde discussie.
http://zaplog.nl/zaplog/article/opricht ... n_ontploft
Piers Morgan heeft de reputatie dat ie gasten niet uit laat spreken en beledigd. Hij noemt Jesse Ventura een coward, en als Jesse hem een vraag stelt weigert hij te antwoorden en zegt arrogant dat hij degene is die interviewt. Hij noemt Larry Pratt een “unbelievably stupid man” en een “idiot”.
Verder was de man betrokken bij het phone hacking schandaal en is hij ontslagen voor het publiceren van fake foto's.

http://news.bbc.co.uk/2/hi/uk_news/politics/3716151.stm
http://www.huffingtonpost.com/2012/10/2 ... 03729.html
http://news.bbc.co.uk/2/hi/uk_news/3713857.stm

Alex Jones wist precies wat voor vlees hij in de kuip had. Een gluiperige massamedia spindoctor, die inspeelt op de emoties van de kijker. Die de gewoonte heeft personen voor leugenaar uit te maken omdat hij weet dat de meerderheid van de kijkers te lui is om de feiten na te zoeken/googlen.
Alex heeft het perfect gedaan. Hem niet uit laten praten zodat hij z'n slinkse propaganda spelletjes niet kan toepassen. En totaal geen respect hebben voor die gluiperige MSM leugenaars. Het wordt ook tijd dat iemand eens echt kwaad wordt. Want vergeet niet, ze hebben bloed aan hun handen.
Zo kun je het dus ook bekijken. Het filmpje met Alex is trouwens al bijna 3 miljoen keer bekeken.

Hier trouwens dezelfde discussie met Jesse Ventura.
De volgende gebruiker(s) zeggen bedankt: fr3bzy
wodan
Super QFF-er
Super QFF-er

do 10 jan 2013, 19:46

Ik zeg ook niet dat ik Pierce Morgan geweldig vind, ik zeg alleen dat ik vind dat Alex Jones zijn en 'onze' glazen ingooit. Overgaan op schreeuwen in een discussie wordt door velen gezien als zwakte (misschien niet in de VS, maar hier toch zeker), dus hiermee doe je de goede zaak geen goed. Nu ken ik Alex Jones niet anders dan een schreeuwerd, maar vind ik het in het geval van een interview veel storender nog dan wanneer hij in zijn eentje op de radio zit te schreeuwen.

Het is fijn dat je dan filmpje met Jesse Ventura erbij haalt; de rust die hij kan bewaren roept bij mij meer respect op. Hij laat Piers zijn stomme opmerkingen maken en komt daarna met tegenargumenten. Niet dat ik het overigens geheel eens ben met Jesse Ventura, maar dat is bijzaak in dit geval.

We veronderstellen dat het doel van de MSM is om mensen met een ander geluid zwart te maken, ze als zwak weer te geven, als idiote schreeuwers .. in het geval van Alex Jones hoefden ze niet eens zo veel moeite te doen, die deed dat zelf al. Ik herhaal het nog maar eens, de MSM en elite hebben baat bij hem.

Vraag je ook eens af waarom sommige mensen met een ander geluid veel meer aandacht krijgen dan anderen.. kijk eens welke personen het zijn, het zijn bijna altijd de schreeuwers, de mensen met de wildste theorieën, etc, etc. Neemt niet weg dat mensen als Michael Moore en Alex Jones me geholpen hebben op mijn pad, maar bij hen blijven hangen is een slecht idee.
wodan
Super QFF-er
Super QFF-er

vr 11 jan 2013, 01:21

Ik ben eens begonnen met het gehele interview met Alex Jones, hij begint rustig, maar begint ineens uit het niks al te schreeuwen, terwijl Piers Morgan nog niet eens wat gedaan heeft. Dat is gewoon zonde.

Van de 20 minuten Jesse Ventura die ik nu gezien heb, ben ik al veel meer onder de indruk.

(ik kijk beiden in etappes)

Alex Jones maakt wat betreft pillen gewoon goede punten, ik hield er allang dezelfde mening op na (met name het gebrek aan fatsoenlijke geestelijke gezondheidszorg zie ik als probleem), maar dan moet hij het niet brengen alsof hij zelf onder de pillen zit of als iemand die juist pillen nodig heeft.

edit 2: het laatste stuk van Alex Jones is helemaal tenenkrommend. Alsof het schreeuwen niet genoeg was, is het 'nadoen' van het accent nergens goed voor. Deze man verliest daardoor een hoop respect, zeker bij mij.
De volgende gebruiker(s) zeggen bedankt: abrakadaver, ninti
fr3bzy
Administrator
Administrator
Contacteer:

vr 11 jan 2013, 01:29

wodan
Super QFF-er
Super QFF-er

vr 11 jan 2013, 09:02

En zo worden er dus grappen gemaakt ten koste van 'conspiracy-theorist' Alex Jones ;)

[video][/video]
combi
Administrator
Administrator

vr 11 jan 2013, 14:00

Twelve real reasons why Piers Morgan is crazier than Alex Jones
Mike Adams

January 9, 2013
http://www.naturalnews.com/038611_Piers ... alism.html

On Monday night’s CNN broadcast of the barely-watched Piers Morgan show, infowarrior Alex Jones handed Piers Morgan his best ratings ever. He also “lost his cool,” according to the mainstream media which blasted Jones all day Tuesday, trying to paint him as a radical with “dangerous” ideas… y’know, like those insane ideas outlined in the U.S. Bill of Rights.

And yet, in those fifteen or so minutes that CNN producers even allowed Alex to remain on the show before kicking him off the set, Alex managed to broadcast a massive collection of truths that you normally never hear anywhere on the mainstream media: the dangers of psychiatric drugs, the truth about 9/11, why true Americans will fight for their Second Amendment rights and so on.

Media elitists are calling Alex Jones “bonkers” and “crazy.” But the more I thought about it, the more I realized Piers Morgan is far crazier than Alex Jones. Here’s why…

Twelve reasons why Piers Morgan is crazier than Alex Jones

#1) Piers Morgan stands for globalist lies, propaganda and teleprompter-scripted fake news. Alex Jones stands for real news, with all its unscripted passion and spontaneous outrage. Which of these is crazier?

#2) Piers Morgan thinks slaves are supposed to be “polite” while they’re being stripped of their self defense and human rights. That’s crazy! Alex Jones recognizes the threat and says “HELL NO!” and shatters the false matrix of civil obedience.

#3) If Piers Morgan has a problem with you, he’ll wait for you to leave and then say nasty things behind your back. If Alex Jones has a problem with you, he’ll just come right out and say it to your face. Which is more honest?

#4) Piers Morgan stands for higher ratings. Alex Jones stands for principles upon which our nation was founded. Is that crazy?

#5) Piers Morgan is the kind of globalist coward that would arm-twist someone else into fighting for him. He’s got armed bodyguards, after all. Alex Jones never has bodyguards and he would fight any man with bare fists. Or, if Alex were part of your fire team, he would pick up a rifle like everyone else and march straight to the front lines. Okay, that might be a little crazy, but it’s at least the kind of crazy you want on your team! Morgan is a coward. Jones is a man of courage.

#6) Piers Morgan thinks the process of enslaving and oppressing people must remain “civil” and “proper.” How crazy is that? Alex Jones thinks oppressed people must fight back at any cost to protect the liberty of future generations and beat back tyranny. That makes more sense than anything I’ve ever heard coming out of CNN!

#7) Piers Morgan thinks America would be better if it were a lot more like Britain, with all its violent muggings, police state surveillance and total censorship by insanely oppressive monarchy. That’s insane! Alex Jones thinks America would be better if it were a lot more like the Republic, where all men are created equal and there is no silly king or queen claiming some sort of spooky, superstitious “divine right” to rule over everyone else.

#8) Piers Morgan thinks that his First Amendment overrides your Second Amendment. Loonville, isn’t it? Alex Jones believes that both the First and Second Amendments are immutable, divine rights that can never be stripped from anyone. That makes total sense to me!

#9) Piers Morgan fled a media empire in the UK after being accused of involvement in a criminal hacking fraud. Sounds crazy, but it’s true. Alex Jones built his own media empire from the ground up by telling the truth, and he flees no one.

#10) Piers Morgan demands total obedience to corrupt, criminal authority. Alex Jones believes in total DIS-obedience to false authority.

#11) Piers Morgan represents the same insanely power-hungry redcoat traitors who once tried to disarm, enslave and rule over colonial America. Alex Jones represents the sound-minded rebellious patriots who rightfully shot and killed the redcoats in order to declare independence from tyranny. Piers Morgan thinks 1776 was a terrible loss for his country. Alex Jones knows that 1776 was a great victory for his. Who is more sane now?

#12) Piers Morgan eats buttered scones with light toast for breakfast. Alex Jones devours tyrants as a scrumptious snack.
baphomet
Administrator
Administrator

wo 06 mar 2013, 01:45

Jones is ziek, te hoge bloeddruk...

De show van 5 maart:

[video][/video]

:woohoo:
1119 AD
baphomet
Administrator
Administrator