De week met TS_Garp...

Hier tref je alle overige topics aan met betrekking tot nieuws en discussie over onderwerpen die niet thuis pasten in een van de andere sub-fora.
Plaats reactie
TS_Garp

vr 22 okt 2010, 02:56

Vanochtend hoorde ik op het nieuws dat de Taliban (vrienden met linkse Nederlandse partijen) (met een goed gevoel voor orde en recht en die straffen uitdeelt in verhouding staan tot de misdaad) ,het niet eens is met de gedoogsteun van de PVV (Geert Wilders) aan het Nederlandse kabinet en dreigt daarom om onschuldige mensen in Nederland op te blazen (hoezo geen gewelddadige religie) als Nederland ook maar iets durft te bespreken wat mogelijk nadelig zou kunnen zijn voor moslims. 
(Zabuallah Majahed geïnterviewd in een Afghaanse woestijn)

Geert Wilders mag de waarheid* niet laten zien, of hij heeft een rechtszaak aan z'n broek. Maar Taliban woordvoerder Zabuallah Majahed mag natuurlijk wel tegen de waarheid en vrijheid zijn, en zal daarvoor niet in Nederland vervolgt worden. Met andere woorden de Taliban (die nog steeds vele gebieden in Iran en omstreken regeert uit naam van de islam) wil dat wij onze poepert hoog in de lucht steken zodat zij ons goed in de reedt kunnen naaien als wij hun niet gehoorzamen.

*= Fitna @ Youtube

(Moslims laten zien dat ze goed zijn in tolerantie en wederzijds begrip)

(Na 200 x gegeseld te zijn wordt deze zwanger vrouw door Mohammad Yousuf, een Taliban commandant door het hoofd geschoten omdat zij sex had)

Wie de neuqk denkt de Taliban wel niet dat ze zijn? Een criminele groep Alibaba rovers ergens in de woestijn van Afghanistan die met terreur denken iets te bereiken. Ze onderdrukken hun eigen volk en schiet ze zelfs af als het volk ook maar enigszins tegenstribbelt, of iets doet wat elk normaal denkend mens doet; sex*. En dat zooitje tuig gaat ons vertellen wat wij wel en niet moeten doen? Donder heel gauw op!.

*=Video

Toen ik in een islamitisch land woonde (jaren geleden) moest ik mij als gast gedragen en mij aan hun regels en wetten houden.
Ik was het vaak niet eens met hun wetten en regels, maar ik ben te gast in hun land. Ik ga hun toch niet vertellen wat zij wel en
niet moeten doen!?! Stel je voor; als ik ook maar dat soort commentaar durf te leveren, ga ik gelijk hun gevangenis in.
Maar andersom kan het wel. Wat!?! Nederland zal als eerste voorover bukken en zich laten nemen door die schapen kamelen neuqende
terroristen. Hier komen Allochtonen zich misdragen (met name de moslims) en als je er dan wat van zegt, dan blèren ze "DISCRIMINATIE!!!!!"
of schieten ze je neer. Grappig is overigens te zien in alle zojuist genoemde artikel, je dus nergens leest dat de daders Marokkanen zijn, want
dat zou Marokkanen wel eens tegen het linkse been kunnen stoten. En wie weet komen ze je dan bedreigen op de redactie. 

(Ruzie wie het eerst mag...)In Nederland komen Marokkaanse criminelen met diefstal, moord en bedreiging weg omdat dat anders discriminatie is. Maar een Nederlander die een net vrijgekomen
marokkaanse crimineel in een achtervolging doodrijd nadat deze haar van haar tas heeft berooft, wordt wel veroordeelt.  Het is allemaal heel simpel zoals de moslims het al 30 jaar geleden tegen mij zeiden; "Als je onze regels niet respecteert of je vindt het niet leuk in ons land, dan rot je maar op naar een land war je het wel leuk vind. En wie ben ik om hun tegen te spreken. Als ik geen geiten wil neuqen, en zij wel, dan doe ik toch niet mee of ga ik gewoon naar een land waar ze dat niet doen. 

(Nederlandse linkse vriend van Taliban)Geen enkel land in de wereld bukt zo snel voorover voor onderdrukking als ons linkse Nederland. Dat deden we al in
de tweede wereld oorlog. Gelukkig had je toen nog het verzet die probeerde te voorkomen dat ons land gratis aan de Duitsers werd
weg gegeven door de linkse aanhangers. Het verzet werd jarenlang bejubeld. Nu wordt het verzet in de vorm van Geert Wilders
beticht van discriminatie, belediging en haat zaaien. Tja, dat krijg je als je de waarheid over de islam verteld.

Ik weet niet of je de film "Fitna" van Geert Wilders gezien hebt, maar Moslims protesteren er tegen omdat Geert de waarheid laat
zien over moslims. Moslims zijn leugenaars want ze ontkennen dat de beelden in Fitna iets met hun te maken heeft. Tuuuuuurlijk......
Die nieuwsbeelden zijn allemaal gemaakt in de 'kompjoeter' en elke moslim die in beeld kwam waren eigenlijk geschminkte
FBI of CIA agenten. Het is allemaal de schuld van de Amerikanen en het Westen. Die hebben zelf een vliegtuig in het WTC gevlogen.
Taliban is eigenlijk een vriendelijke padvinders groep. Jihad is geen heilige oorlog in naam van het geloof. Jihad is gezellig samen thee drinken.
En ik was juist bang dat ze het in eigen land als promotie filmpje gingen gebruiken om nog meer terroristen te werven.

Persoonlijk mag iedereen geloven wat hij/zij wil. Hoe dom het ook is. Zolang je er een ander maar niet mee lastig valt. Zolang je geen leugens
verspreid. Zolang je geen haat zaait. Zolang je je medemens met respect behandelt of met rust laat.

Helaas worden de Taliban, al Qaeda, Al-Jihad en vele andere moslim terreur groepen, geleid door een kleine groep geestelijk gestoorde lieden
(Ja, ze hadden een zielige jeugd omdat ze al vroeg gehersenspoeld werden door hun eigen ouders omdat het moslim geloof dat nou eenmaal vereist),
vaak weinig geletterd (en daarmee bedoel ik dat ze alleen een handvol passages uit de koran kennen) die extreme gedachten hebben en terreur
uitvoeren in naam van de islam.

Ik kan rustig stellen dat alle moslims terreur tegen moslims en niet-moslims steunen. En alle andere zieke zaken zoals pedofilie en vrouwen onderdrukking.
Want als je er niet tegen bent, ben je er dus voor.

(Moslims die pedofilie propageren en verheerlijken)Allemaal prima, maar blijf dan godverdomme in die woestijn je zieke geloof aanhangen en val mij en de rest van de wereld er niet mee lastig. 
Na jaren van pappen en nathouden door de linkse groepen en dan met name de PVDA en het steeds erger worden van de criminele activiteiten
(met name die berber apen uit Marokko) om maar zo goed mogelijk politiek correct over te komen, hebben de linkse partijen het tegenovergestelde bereikt.
Allochtonen (natuurlijk niet allemaal) burgeren niet in, vallen uit het leersysteem en komen daardoor in de criminaliteit terecht. En dat is onze schuld vinden
de linkse partijen en dat moet je zo'n zielige crimineel niet aanrekenen. Het gevolg is dat er een intelligent man opstond die het allemaal wel in perspectief zag en er wat aan wilde doen. Helaas is Pim Fortuyn enkele dagen voor de verkiezingen dood geschoten door de linkse dieren fascist Volkert van der Graaf.

Nu is er iemand anders opgestaan in de vorm van Geert Wilders die niet zo genuanceerd sprak als Pim. Maar zelfs toen Pim nog leefde was er heel veel opspraak
in het buitenland en dan met name Westerlingen die bang waren dat als Pim gekozen zou worden de moslims weer meer terreur acties zouden plegen.

Wat zegt dit over Pim en Geert en de Moslims. Het is heel duidelijk: Moslims zeggen eigenlijk tegen de rest van de wereld: "Als jullie het niet doen zoals
wij het willen, hakken we jullie kop er af".

En Geert probeert te voorkomen dat Nederland nog verder afglijdt dan wat de linkse partijen de afgelopen decennia hebben aangericht.

TS_Garp

wodan
Super QFF-er
Super QFF-er

vr 22 okt 2010, 05:08

Ik had me boos kunnen maken over het zoveelste links/rechts geneuzel. Ik ben er al eens eerder tegenin gegaan en gezegd hoe simplistisch het is en dat de gehele Nederlandse politiek schuld heeft aan ontstane problemen (maar zou niet weten waar het artikel te vinden is).

Ik heb al eerder aangegeven waar mensen die per definitie alle moslims haten fout zitten en daarnaast is het ook aan dovemans oren gericht.

Ik heb al eerder aangegeven dat TS_Garp ook dingen propageert die niet waar zijn, maar daar reageert hij dan niet eens op. index.php?option=com_content&view=artic ... mment-7449

Want als het zijn anti-islam stukje maar goed uitkomt, dan is het prima.. maar stel dat iemand meer verstand van zaken heeft, dan geeft TS_Garp niet thuis.. en dat vond ik persoonlijk teleurstellend en heb dus ook geen zin om hier tegen dit artikel nou echt de zin en onzin boven te halen.

Ik zeg ook niet dat ik nou zoveel beter ben, ik zeg alleen dat ik moe ben van anti-islam en links-rechts geneuzel, ik heb het inmiddels allemaal al wel gehoord.. Ik ben geen moslimknuffelaar trouwens, ik beoordeel de mensen om mij heen op wie ze persoonlijk zijn.. dat iemand er een andere mening op nahoudt dan ik mbt tot allerlei zaken (zoals geloof of politieke voorkeur) maakt me daar weinig bij uit en ik ben dan ook blij dat ik in een stad als Rotterdam woon, waar zoveel verschillende soorten mensen samenkomen en er wat van maken (en er zijn er ook die er een zooitje van maken, maar uit persoonlijke ervaring weet ik dat het zowel allochtoon als autochtoon tuig zijn en dat de politie tegen beiden amper in actie komt en die groepen ondertussen door kunnen gaan met het terroriseren van buurten). In tegenstelling tot wat dit artikel beweert, ken ik persoonlijk dus wel moslims die het terrorisme en de kutmarokkaantjes veroordelen, maar potverdorie, dit past niet in dit haatartikel dat er ook moslims zijn die toch niet extremistisch zijn. (Dat er wel een groot aantal extremisten zijn, ontken ik overigens ook niet - en dat veel moslims overal ter wereld er aparte gebruiken op na houden, ontken ik ook niet - in veel van die islamitische landen (ook niet-islamitische landen trouwens) wordt de bevolking juist dom gehouden, omdat de leiders toch iets moeten doen om de aandacht van henzelf af te leiden)

Persoonlijk mag iedereen geloven wat hij/zij wil. Hoe dom het ook is. Zolang je er een ander maar niet mee lastig valt. Zolang je geen leugens
verspreid. Zolang je geen haat zaait. Zolang je je medemens met respect behandelt of met rust laat.
Je zegt mij dat elke moslim geiten neukt, je zegt mij dat elke moslim een terrorist is, je noemt Marokkanen berberapen, je vertelt me dat elke moslim een pedofiel is... en dan durf jij te spreken over het met respect behandelen van medemensen? Sorry dat ik het zeg, maar je lijkt zelf net zo erg als de mensen die jij zo haat.

Edit: Komt er ook een 'De week met wodan' corner op QFF, Baphomet? :P
baphomet
Administrator
Administrator

vr 22 okt 2010, 05:10

Als jij dat wilt Wodan, dan regel ik dat voor je! :-)
1119 AD
wodan
Super QFF-er
Super QFF-er

vr 22 okt 2010, 05:28

Met andere woorden de Taliban (die nog steeds vele gebieden in Iran en omstreken regeert uit naam van de islam)
Iran Sjiieten, Taliban Soennieten .. die haten elkaar nog meer dan dat ze ongelovigen haten...
Dromen
Administrator
Administrator

vr 22 okt 2010, 13:25

@ Wodan,

Ook ik ben vóór de Islam. Ik ben een aantal jaren geleden fel tegen de Islam geweest. En niet dat ik nu pro-moslim ben, maar ik krijg zo'n schijthekel aan telkens die moslim-bashing van simpele zieltjes. Zie je een foto dat een vrouw een kogel door haar kop krijgt. Natuurliujk dit is verschrikkelijk maar COME ON GUYS! Dit is toch gewoon propaganda ten top. Zo'n plaatje bevestigd dus dat ALLE vrouwen die vreemd gaan een kogel door de kop krijgen?! Onzin.
Dan is er nog het verschil tussen de Moslims hier, en de Moslims in het westen. En zo zijn er nog -tig zaken.

Tot dat je meer en meer leest... De grootste boeven zitten niet in het Midden Oosten hoor. Die zitten in Den Haag en Brussel.
baphomet
Administrator
Administrator

vr 22 okt 2010, 14:10

Ik ben tegen geen een religie zolang deze mij en of anderen geen zaken op probeert te leggen. Ik snap TS_Garp ergens wel! Ook ik heb over de hele wereld gewoond en gewerkt. En ik kan je melden dat je je in 9 van de 10 moslim staten gewoon echt aan moet passen!

Dit zelfde geld overigens net zo hard voor het Jodendom en of het Christendom!

Dat TS_Garp de boel even op scherp zet met zijn mening is zijn visie op het door hem aangehaalde verhaal.

En wij bij QFF zijn van alle markten thuis. In de zin van een geluid van links, rechts of uit het midden en zelfs uit de ruimte is hier welkom als je begrijpt waar ik heen wil...

We hoeven het toch immers niet altijd met elkaar eens te zijn!? Dat maakt het juist leuk!

Ik denk dat TS_Garp ook niet achter al mijn uitlatingen staat. Net als dat ik niet achter al zijn uitlatingen sta. Maar dat betekend niet dat we niet allemaal ons verhaal hier kwijt moeten zouden kunnen.

Ik heb daarom Wodan gister min of meer ook gevraagd (nadat hij het zelf vroeg haha) of hij ook QFF team member wil worden om zo ook zijn geluid toe te kunnen voegen aan de kakofonie van verschillende soorten geluid hier bij QFF!
1119 AD
Dromen
Administrator
Administrator

vr 22 okt 2010, 14:23

@ Bapho,

Natuurlijk, dit soort topics wakkeren de discussies wel aan. En dat is goed. Iedereen mag zijn mening geven. En ik ben het met je eens dat het in Moslimlanden vaak slecht gesteld is met mensenrechten!
baphomet
Administrator
Administrator

vr 22 okt 2010, 14:25

@ Wodan: Verder weet ik dat TS_Garp door zijn werk en het tijdsverschil niet zo snel zal reageren. Dat kan dus even duren, weet echter zeker dat hij nog gaat reageren!
1119 AD
BL@DE
Super QFF-er
Super QFF-er

vr 22 okt 2010, 16:08

Als je gaat kijken hoe het nu komt dat veel mensen een hekel hebben gekregen aan moslims, is het toch wel na de aanslag op 9/11...de London bombing, en de trein van Madrid...

Overigens wordt slechts 0,4% van alle aanslagen in Europa gepleegd door moslim fanaten.
Radicalisten heb je in alle landen, maar in alle gevallen is het tegen het systeem gericht. En probeert men middels aanslagen de boel te ontwrichten.

De populaire bewering van de islamofoben "niet alle moslims zijn terroristen, maar (bijna) alle terroristen zijn moslim" blijkt een bewering te zijn die niet op de feiten gebaseerd is.

Enkele feiten:
Terrorisme in de VS

Uit een rapport van de FBI over de periode 1980 tot 2005 blijkt dat slecht 6% van de aanslagen in de VS door moslims worden gepleegd.
De resterende 94% van de aanslagen worden gepleegd door andere groeperingen (42% door Latijnse Amerikanen, 24% door extreme linkse groeperingen, 7% door extremistische Joden, 5% door communisten en 16% door andere groeperingen).

Terrorisme in Europa

Europol brengt jaarlijks een verslag uit over terrorisme en de resultaten ondersteunen de bewering dat "(bijna) alle terroristen moslims zijn" ook niet.
Sterker nog het percentage van terroristische aanslagen door Moslims in Europa is zelfs nog lager dan in de VS.
Dit blijkt uit de jaarlijkse verslagen van Europol over 2007, 2008 en 2009.
Uit de resultaten van die jaarlijkse verslagen blijkt dat 99,6% van de terreur aanslagen in Europa niet door Islamitische groeperingen werden gepleegd.
Een goede 84,8 procent van de aanslagen werden gepleegd door separatistische groeperingen die helemaal losstaan van de Islam.
6,5 procent van de aanslagen werden gepleegd door extreem linkse groeperingen, 8,3 procent door ander groeperingen en slechts 0,4 procent van de aanslagen werden gepleegd door Moslims.

Afbeelding

De cijfers spreken de bewering van de islamofoben dat "de Islam een bedreiging is voor het westen" dus tegen.
Dit zet niet alleen twijfels bij de beweringen van de islamofoben, maar ook kan je je afvragen waarom de VS (gevolgd door Europa) een "War against terrorism" is begonnen en deze hoofdzakelijk gericht is op moslims, aangezien uit de cijfers blijkt dat procentueel de andere groeperingen die aanslagen plegen veel groter zijn.
Sterker nog, hebben zij op deze manier niet de voedingsbodem gelegd voor de islamofobie die nu heerst in het westen?

Bron: http://www.loonwatch.com/2010/01/terrorism-in-europe/

Waarom hebben zoveel mensen dan toch een hekel aan Moslims?
Lijkt mij wel duidelijk, door de media, en door politieke partijen zoals de PVV.

The Big Picture
Waarom worden de Moslims gezien als terroristen en een achterlijk volk, en wie heeft daar baat bij?
Dat is de vraag die men zich zou moeten stellen.
De Duitse bevolking had zich die vraag ook moeten stellen in de jaren 1920 t/m 1945 toen Hitler ten tonele verscheen en de Joden overal de schuld van gaf dat het zo slecht ging in het land.

Nu...naar mijn mening zijn de Moslims de nieuwe Joden. Zijn de privilege dagen van bescherming door de overheid in heel Europa ineens voorbij en worden ze gezien als vijand. Ik weet niet of dat het iemand is opgevallen, maar zowat heel Europa is rechts geworden.
Niet vreemd eigenlijk want de EU heeft een rechtse lijn gekozen.
Wie kiest die lijn? Niet het volk, want de president van de EU kan niet gekozen worden door het volk, en dat maakt hem wettelijk gezien een dictator....

De lijn voor dit alles ligt in het verleden, waarin de toekomst voor ons (het volk) al is vastgelegd.
Wie denkt dat oorlogen per toeval ontstaan zal na het lezen van dit stukje nog wel even achter zijn oren krabben.

Albert Pike and Three World Wars

Albert Pike received a vision, which he described in a letter that he wrote to Mazzini, dated August 15, 1871. This letter graphically outlined plans for three world wars that were seen as necessary to bring about the One World Order, and we can marvel at how accurately it has predicted events that have already taken place.

Pike's Letter to Mazzini

It is a commonly believed fallacy that for a short time, the Pike letter to Mazzini was on display in the British Museum Library in London, and it was copied by William Guy Carr, former Intelligence Officer in the Royal Canadian Navy. The British Library has confirmed in writing to me that such a document has never been in their possession. Furthermore, in Carr's book, Satan, Prince of this World, Carr includes the following footnote:

"The Keeper of Manuscripts recently informed the author that this letter is NOT catalogued in the British Museum Library. It seems strange that a man of Cardinal Rodriguez's knowledge should have said that it WAS in 1925".

It appears that Carr learned about this letter from Cardinal Caro y Rodriguez of Santiago, Chile, who wrote The Mystery of Freemasonry Unveiled.

To date, no conclusive proof exists to show that this letter was ever written. Nevertheless, the letter is widely quoted and the topic of much discussion.

Following are apparently extracts of the letter, showing how Three World Wars have been planned for many generations.

"The First World War must be brought about in order to permit the Illuminati to overthrow the power of the Czars in Russia and of making that country a fortress of atheistic Communism. The divergences caused by the "agentur" (agents) of the Illuminati between the British and Germanic Empires will be used to foment this war. At the end of the war, Communism will be built and used in order to destroy the other governments and in order to weaken the religions." 2

Students of history will recognize that the political alliances of England on one side and Germany on the other, forged between 1871 and 1898 by Otto von Bismarck, co-conspirator of Albert Pike, were instrumental in bringing about the First World War.

"The Second World War must be fomented by taking advantage of the differences between the Fascists and the political Zionists. This war must be brought about so that Nazism is destroyed and that the political Zionism be strong enough to institute a sovereign state of Israel in Palestine. During the Second World War, International Communism must become strong enough in order to balance Christendom, which would be then restrained and held in check until the time when we would need it for the final social cataclysm." 3

After this Second World War, Communism was made strong enough to begin taking over weaker governments. In 1945, at the Potsdam Conference between Truman, Churchill, and Stalin, a large portion of Europe was simply handed over to Russia, and on the other side of the world, the aftermath of the war with Japan helped to sweep the tide of Communism into China.

(Readers who argue that the terms Nazism and Zionism were not known in 1871 should remember that the Illuminati invented both these movements. In addition, Communism as an ideology, and as a coined phrase, originates in France during the Revolution. In 1785, Restif coined the phrase four years before revolution broke out. Restif and Babeuf, in turn, were influenced by Rousseau - as was the most famous conspirator of them all, Adam Weishaupt.)

"The Third World War must be fomented by taking advantage of the differences caused by the "agentur" of the "Illuminati" between the political Zionists and the leaders of Islamic World. The war must be conducted in such a way that Islam (the Moslem Arabic World) and political Zionism (the State of Israel) mutually destroy each other. Meanwhile the other nations, once more divided on this issue will be constrained to fight to the point of complete physical, moral, spiritual and economical exhaustion…We shall unleash the Nihilists and the atheists, and we shall provoke a formidable social cataclysm which in all its horror will show clearly to the nations the effect of absolute atheism, origin of savagery and of the most bloody turmoil. Then everywhere, the citizens, obliged to defend themselves against the world minority of revolutionaries, will exterminate those destroyers of civilization, and the multitude, disillusioned with Christianity, whose deistic spirits will from that moment be without compass or direction, anxious for an ideal, but without knowing where to render its adoration, will receive the true light through the universal manifestation of the pure doctrine of Lucifer, brought finally out in the public view. This manifestation will result from the general reactionary movement which will follow the destruction of Christianity and atheism, both conquered and exterminated at the same time." 4

Since the terrorist attacks of Sept 11, 2001, world events, and in particular in the Middle East, show a growing unrest and instability between Modern Zionism and the Arabic World. This is completely in line with the call for a Third World War to be fought between the two, and their allies on both sides. This Third World War is still to come, and recent events show us that it is not far off.

I rest my case....

http://www.threeworldwars.com/albert-pike2.htm

http://www.freemasons-freemasonry.com/apikefr.html
BL@DE
Super QFF-er
Super QFF-er

vr 22 okt 2010, 16:19

Noot: Naast Mein kampf schreef Adolf H. Nog een tweede boek getiteld My New Order.
wodan
Super QFF-er
Super QFF-er

vr 22 okt 2010, 17:38

@ Wodan: Verder weet ik dat TS_Garp door zijn werk en het tijdsverschil niet zo snel zal reageren. Dat kan dus even duren, weet echter zeker dat hij nog gaat reageren!
We waren al weer even verder na die reactie van mij en er kwam nu wel een nieuw artikel, vandaar die opmerking.
En wij bij QFF zijn van alle markten thuis. In de zin van een geluid van links, rechts of uit het midden en zelfs uit de ruimte is hier welkom als je begrijpt waar ik heen wil...

We hoeven het toch immers niet altijd met elkaar eens te zijn!? Dat maakt het juist leuk!
Ben ik het ook mee eens en stiekem vind ik de discussie ook leuk :P
Ik heb daarom Wodan gister min of meer ook gevraagd (nadat hij het zelf vroeg haha) of hij ook QFF team member wil worden om zo ook zijn geluid toe te kunnen voegen aan de kakofonie van verschillende soorten geluid hier bij QFF!
Mja, het betekent niet dat ik pro-islam artikels wil schrijven, want ik heb van meerdere dingen min of meer verstand, en ook weer niet :P
Er is daarnaast genoeg wat ik niet weet over de islam en heb ik zelf nooit in een moslimland gewoond.. alhoewel sommige mensen menen dat Rotterdam ook eem moslimenclave is. :P

Edit: en over aanpassen aan een land; ik vind het niet meer dan logisch dat je je aan moet passen aan de regels.. dat zou hier ook moeten gebeuren. Maar het getuigt gewoon van zwak optreden van autoriteiten ... iets wat ook blijkt uit de vele berichten waaruit het disrespect voor bijvoorbeeld politie blijkt (van zowel allochtoon als autochtoon).
baphomet
Administrator
Administrator

vr 22 okt 2010, 18:28

Ik zal zo even een en ander voor je gaan regelen. Kijk even op de over pagina, en omschrijf je vast ff kort. stuur dat als je wilt even via contact formulier op de website, dan voeg ik je daar zo dadelijk even toe

En zal ik daarna de rest in gang gaan zetten dan kun je ook actief mee doen in het QFF team :P
1119 AD
Plaats reactie

Terug naar “Overig Nieuws”