Chemtrails

Hier vind je tientallen topics over de vele complotten en samenzweringen die de wereld rijk is.
Dromen
Administrator
Administrator

zo 22 aug 2010, 17:21

UPDATE: Deze Zondagmiddag aandacht voor Chemtrails in WeekendRick bij Rick en Marlous op Radio Veronica. tegen de klok van 15:10 uur zal ik weer te horen zijn en gaan we het dus hebben over de strepen die ook de afgelopen dagen weer volop te zien waren en waarover ik twee dagen geleden nog een kort artikel tikte... Sjemtreels of Chemtrails...
UPDATE 2: Het fragment van de uitzending van WeekendRick van afgelopen Zondag (16 Oktober 2011) is weer terug te luisteren...

CHEMTRAILS!

Een vliegtuig vliegt op 10 km hoogte, de meeste wolken bevinden zich op een hoogte van 2 / 4 KM! Iedereen die wel eens gevlogen heeft weet dat als je eenmaal door de wolken bent, je ook z.g.a. op de grond bent (je bijna gaat landen).
Als er dus daadwerkelijk gesproeit word, zou je elke keer als zo'n vliegtuig over je huis komt een GIGANTISCH lawaai horen! Omdat het vliegtuig op 2 / 4 KM hoogte zou moeten zijn... Sproeien op 10 KM hoogte is onmogelijk, dan bevriest het direct. Ook zou het kilometers ver weg waaien, om maar niet te spreken van het aantal dat je nodig hebt om ook enig resultaat te boeken... Kijk maar eens hoeveel liters een sproeivliegtuigje voor landbewerking nodig heeft!! Kun je nagaan hoeveel vliegtuigen vol je wel niet nodig hebt voor een stad als Arnhem o.i.d.!!

Volgens mij is het niets meer dan een natuurverschijnsel; vliegtuigwolken. Bekijk ook onderste link, NIET TE SNEL WEGKLIKKEN, met name onderste foto's!
http://www.keesfloor.nl/wolken/geslacht.htm
Eentje uitgelicht:

Cirrus, Wimmenum.

Nog een conclusie
Droog weer = geen chemtrails / contrails... 3 weken lang droog weer in Nederland en geen enkele chemtrail (contrail)...
Vandaag eerste dag met veel bewolken, koude wind, en hier en daar een bui en VOILA CHEMTRAILS (contrails)!!!!!!!
In Spanje ooit een chemtrail / contrail gezien: NEEN! Droog weer = geen chemtrail / contrail!
En ja, er zijn wel enige foto’s vanuit een Spaans oord waarop ‘chemtrails’ te zien zijn, maar ik durf te wedden dat het tijdens een regenachtige dag was dat die foto gemaakt werd.
Bekijk ook eens het forum van Niburu. In het voorjaar van 2009 en 2010 wekenlang geen melding van chemtrails / contrails (echt geen enkele), en dan opeens weer allemaal meldingen… precies, wanneer het ‘slechte’ (lees: natte) weer aanbreekt.

Er zijn toch artikelen dat er toch echt gesproeid is?!
JAH! Klopt!
Er is in de jaren 60 o.i.d. ergens in een dorpje in de midle of nowhere ergens in Engeland regelmatig / vaak besproeid! En ook in bepaalde dorpen in de VS is lang gesproeid, maar dit waren min of meer testen opzich.

Gesprek met iemand van de Luchtvaart- en ruimtevaarttechniek op de TU Delft
Ik had vandaag, heel kort, een gesprekje via msn met een oude vriend van me die Luchtvaart- en ruimtevaarttechniek studeert. Hij zit inmiddels in het laatste jaar. Hij heeft al gevlogen, en doet momenteel mee aan een project om een eigen sataliet in de ruimte te brengen (was vorige week ook op Klokhuis te zien).
De namen zijn veranderd.
Bart: Maarem ik heb je hulp ff nodig voor een visie!
Daniel: Ik las het
Bart: Ik zit in een discussie over Chemtrails wat is jou mening daarover?
Daniel: Zover ik weet is het onzin, de strepen die je zien is waterdamp wat is gecondenseerd op de vleugeltips en in de motoren
Bart: OK!
Daniel:De regering is er niet op uit om mensen te vergiftigen
Daniel: Stiekem hebben ze zelf een klein positief effect op het broeikas effect
Voor een buitenstaander is het natuurlijk een lachwekkend ‘interview’. Voor mij, als persoon, die het onderwerp ‘chemtrails’ onderzoekt is het wel van belang.

Eindconclusie
Ik heb bovenstaand artikel gepost op 22 april 2009 op het forum van Niburu. Nu in augustus 2010 post ik het op deze site. In deze 16 maanden heb ik geen énkel tegen argument gehoord. Geen enkel punt hierboven is door iemand weten te weerleggen.

Om af te sluiten toch nog even een argument: Stel je voor dat er gesproeid word; chemtrails bestaan. Zou onze Bea, de machtigste vrouw op aarde, belangrijkste schakel binnen de Bilderberg Groep (of je nou in deze samenzwering gelooft of niet, het is een selecte club!), zou zei zich laten besproeien?! Of heeft ze bepaalde ‘chemtrailsuckers’ om haar paleis die de chemtrails opzuigen zodat Bea er geen last van heeft?!

Voor de duidelijkheid: ik heb het in dit artikel niet over weersbeïnvloeding maar over chemtrails, het sproeien.

Dromen.

PakNak
Super QFF-er
Super QFF-er

zo 22 aug 2010, 17:58

En hier de eerste reactie :-)

''Zou onze Bea, de machtigste vrouw op aarde, belangrijkste schakel binnen de Bilderberg Groep (of je nou in deze samenzwering gelooft of niet, het is een selecte club!), zou zei zich laten besproeien?! Of heeft ze bepaalde ‘chemtrailsuckers’ om haar paleis die de chemtrails opzuigen zodat Bea er geen last van heeft?!''

Wie zal het zeggen?! misschien nemen ze iedere dag/week/maand wel iets in om de negatieve effecten van het sproeien te niet te doen....just a theorie.
ik denk zelf wel dat er 'gesproeid' word , alleen niet in die mate waarin sommigen het voor doen willen komen om hun 'zaak' maar kracht bij te zetten met belachelijke filmpjes en/of foto's die als ondersteunend bewijs zouden moeten dien voor hun 'zaak'.
Nexion
Super QFF-er
Super QFF-er

zo 22 aug 2010, 18:32

Goeie gedegen uiteenzetting Dromen.

Zelf heb ik me er ook een tijdje in verdiept, omdat die strepen me ineens opvielen. (2007 was dat). Ik schrok me toen te pletter toen ik ineens met "chemtrails" werd geconfronteert op vele sites.
Dus ik duik er met volle overgave in, 1000-en foto's gemaakt en gepost, vragen gesteld, zelf veel lezen..
Ik dacht: "Dit kan niet waar zijn!"

Intussen ben ik van mening dat chemtrails als zodanig gesteld op vele sites niet bestaan. Ik ben er nuchter naar gaan kijken en eens werkelijk een beetje in de meteo gedoken.........

Chemtrails?........waait wel over. ;-)
Dromen
Administrator
Administrator

zo 22 aug 2010, 18:38

Zie, ik 'geloofde' vroeger 'nergens' in. Inmiddels geloof ik zóveel :D , maar dit, Chemtrails, is wel een van de onderwerpen die mij nog niet heeft overtuigd van het bestaan ervan.

En net zoals jij, NWO, zegt, je leest eens wat, zoekt wat op, vergelijkt.

Dus mensen, shoot me, if i'm wrong! ;)
FilanysZ

zo 22 aug 2010, 19:39

Denken dat queen Bea de grootste "Queen B" is, is erg gevaarlijk volgens mij.
Kennen jullie deze nog uit het WB topic!

Caws, Crows, Rooks and Ravens,
All looking for the last Air bender.
Cause they want to have some fun with the nation of fire!
Don't they know? they have to wait for their feathers to turn white!
before they can take up flight!
Ahh fuck it man! i'm not jamming bout' the land of the rising sun! ;-)
Just keep havin' fun! :lol:
FilanysZ

zo 22 aug 2010, 19:43

En dan hebben we het nog geen eens over beren gehad!
blackbox
Administrator
Administrator

ma 04 okt 2010, 05:13

mooi weer vandaag.... :cry:

Afbeelding
illuminati of my own reality
blackbox
Administrator
Administrator

ma 04 okt 2010, 05:16

Afbeelding
baphomet
Administrator
Administrator

ma 04 okt 2010, 05:44

die zag je vandaag ook veel boven Assen hier
1119 AD
blackbox
Administrator
Administrator

ma 04 okt 2010, 05:52

[quote name="Baphomet"]die zag je vandaag ook veel boven Assen hier[/quote]

wat mij opviel...de meest grote 'kratten' vlogen vaak laag....
Bigfeet E
Senior QFF-er
Senior QFF-er

ma 04 okt 2010, 19:45

[quote name="Dromen"]
Dus mensen, shoot me, if i'm wrong! ;)[/quote]

Afbeelding

*klik - klik*
fr3bzy
Administrator
Administrator
Contacteer:

za 20 nov 2010, 12:37

[YES]Equality of Opportunity - [NO]Equality of Outcome
Bigfeet E
Senior QFF-er
Senior QFF-er

za 20 nov 2010, 17:06

Vereecke: 'Chemtrails nu wereldwijd officieel toegegeven'
Wednesday, 03 November 2010 13:14
Door Peter Vereecke

Bestaan van Chemtrails nu wereldwijd officieel toegegeven!

Wat wij en zovele actiegroepen nu al zo lang trachten duidelijk te maken is nu eindelijk toegegeven.

Op de VN-conferentie te Nagoya is door de 193 lidstaten beslist om te stoppen met allerlei projecten en experimenten van ‘geo-engineering’, dwz het kunstmatig en opzettelijk beïnvloeden van het klimaat.

Verklaring: men begrijpt nu (plots …) de potentiële risico’s ervan.

Lees de artikelen op Reuters en Niburunews.

Het fenomeen ‘chemtrails’ wordt hierbij expliciet vernoemd.

Voor ons als Belfort-group en voor mij persoonlijk is dit heel verheugend nieuws: het afgelopen jaar werden we door vrijwel iedereen (regering, administraties, pers, wetenschappers, het gerecht, politie) geridiculiseerd als we wezen op de verdachte aanwezigheid van kunstmatige vliegtuigstrepen en het gevaar voor het leven op deze planeet. Ook het wetenschappelijk rapport Case Orange, dat we op ons internationaal symposium van 29 mei voorstelden, werd zonder veel commentaar terzijde geschoven.

Nu is het op het hoogste niveau, officieel en wereldwijd toegegeven: men is op allerlei manieren al jaren bezig ons klimaat te manipuleren. Ook het bestaan van HAARP en de nefaste rol van dit enorm electromagnetisch wapen wordt nu toegegeven.

We dienen echter voorzichtig en kritisch te blijven:

De voorzitter spreekt van een ‘zeer gevoelig compromis’. We zullen dus uiterst zorgvuldig op de naleving van dit moratorium moeten letten.

Heel deze problematiek wordt nu gecentraliseerd door de Verenigde Naties. Wie weet hoe bv. van daaruit met gemanipuleerde gegevens ons de global warming-leugen is opgedrongen, die beseft dat we nog niet echt aan de nieuwe patatjes toe zijn … !

Maar op dit moment zijn we heel ‘opgelucht’...

Omdat dat we terug kunnen hopen op blauwe, zuivere luchten.

Omdat nu ontegensprekelijk bewezen is wat wij al zo lang trachten duidelijk te maken: we zijn inderdaad al jaren besproeid zijn als insecten op veldgewassen.

Omdat bewezen is dat de waarheid – uiteindelijk - altijd naar boven komt en zegeviert!

We hopen dat de pers aan dit ‘goed nieuws’-bericht de nodige aandacht zal willen schenken.
Sinds dit bericht heb ik daadwerkelijk geen trails meer waargenomen, de lucht is weer zachter, de symptomen zijn voorbij ... Nu hopen dat het ook werkelijk gedaan is, en dat ze niet weer starten volgende lente
combi
Administrator
Administrator

do 06 jan 2011, 16:49

Have scientists discovered how to create downpours in the desert?

By Daily Mail Reporter
Last updated at 10:22 AM on 3rd January 2011

http://www.dailymail.co.uk/sciencetech/ ... esert.html

Technology created 50 rainstorms in Abu Dhabi's Al Ain region last year

Afbeelding

For centuries people living in the Middle East have dreamed of turning the sandy desert into land fit for growing crops with fresh water on tap.

Now that holy grail is a step closer after scientists employed by the ruler of Abu Dhabi claim to have generated a series of downpours.

Fifty rainstorms were created last year in the state's eastern Al Ain region using technology designed to control the weather.

Most of the storms were at the height of the summer in July and August when there is no rain at all.

People living in Abu Dhabi were baffled by the rainfall which sometimes turned into hail and included gales and lightening.

The scientists have been working secretly for United Arab Emirates president Sheikh Khalifa bin Zayed Al Nahyan.

They have been using giant ionisers, shaped like stripped down lampshades on steel poles, to generate fields of negatively charged particles.

These promote cloud formation and researchers hoped they could then produce rain.

In a confidential company video, the founder of the Swiss company in charge of the project, Metro Systems International, boasted of success.

Helmut Fluhrer said: 'We have achieved a number of rainfalls.'

It is believed to be the first time the system has produced rain from clear skies, according to the Sunday Times.

In the past, China and other countries have used chemicals for cloud-seeding to both induce and prevent rain falling.

Last June Metro Systems built five ionising sites each with 20 emitters which can send trillions of cloud-forming ions into the atmosphere.

Over four summer months the emitters were switched on when the required atmospheric level of humidity reached 30 per cent or more.

While the country's weather experts predicted no clouds or rain in the Al Ain region, rain fell on FIFTY-TWO occasions.

The project was monitored by the Max Planck Institute for Meteorology, one of the world's major centres for atmospheric physics.

Professor Hartmut Grassl, a former institute director, said: There are many applications. One is getting water into a dry area.

'Maybe this is a most important point for mankind.'

The savings using the Weathertec technology are huge with the system costing £6 million a year while desalination is £45 million.

Building an ionising system is about £7 million while a desalination plant would be £850 million and costs a lot more to run.

Some scientists are treating the results in Al Ain with caution because Abu Dhabi is a coastal state and can experience natural summer rainfall triggered by air picking up moisture from the warm ocean before dropping it on land.

But the number of times it rained in the region so soon after the ionisers were switched on has encouraged researchers.

Professor Peter Wilderer witnessed the experiments first hand and is backing the breakthrough.

The director of advanced studies on sustainability at the Technical University of Munich, said: 'We came a big step closer to the point where we can increase the availability of fresh water to all in times of dramatic global changes.'
baphomet
Administrator
Administrator

do 13 jan 2011, 15:06

Even verplaatst omdat er een dubbel artikel was: (SORRY!!)

Dingo zei:
mooi uitgewerkt hoor.

die raster patronen zijn soms echt bizar. volledige vormen haal je er soms uit. vooral in voorjaar in de vroege ochtendzon is het echt ee spektakel om te zien.

Mijn theorie

net als licht vanuit een spaarlamp "verontreinigt "is door het milieu waarin dat licht gecreeerd word, lijkt het mij mogelijk om een filter ( van uitegwaaierde trails) over bevolkingsgroepen te leggen waardoor het zonlicht word vervuild.
dus dat de straling van de zon voor de mens ongezond word.

waarom?
natuurlijke selectie?

De zon heeft invloed op onze stemming.
Ik weet nog wel een interview met de artiest prince die volgens mij refereerde naar de stemming die in zijn wijk omsloeg naarmate er meer chemtrails in de lucht waren.
1119 AD
Plaats reactie

Terug naar “Complotten Algemeen”