104 44 30 40 36 10

Hier vind je tientallen topics over de vele complotten en samenzweringen die de wereld rijk is.
baphomet
Administrator
Administrator

za 26 feb 2011, 20:29

Zo nu en dan begint mijn Zaterdagochtend met een dikke pot koffie en het afstruinen van diverse websites naar wat interessants om door te nemen aan het begin van m'n weekend. Zo ook deze Zaterdagochtend dus, terwijl ik in de spreekwoordelijke en virtuele rondte aan het klikken was met mijn ouwe en vertrouwde muisarm. Opeens kwam ik een zeer interessant draadje tegen op ATS waarin iemand een opmerkelijke vondst probeert te delen.

Wat wil het geval? In de film Close Encounters Of The Third Kind zit een scene waarin er op een apparaat signalen binnen komen met coördinaten (104 44 30 40 36 10) van de Devil's Tower. Een locatie die in de film een belangrijke rol speelt. Maar als we deze coördinaten nu eens invoeren in Google Earth (niet maps!) dan komen we op een merkwaardige plek uit! Om het spannend te houden zal ik eerst de serie getallen uit de film (104 44 30 40 36 10) omzetten naar coördinaten voor Google Earth. Als je ze op Google Earth in wil voeren zul je ze namelijk als volgt in moeten vullen: W104' 44' 30' N40' 36' 10' Zodra je deze ingevoerd hebt en op de 'Enter' knop ramt zul je door Google Earth naar de volgende locatie gevoerd worden:

Denver International Airport is dus de plek waar we dan terecht komen. En dat is een interessant gegeven daar de film gemaakt is in 1977 en het vliegveld pas 16 jaar later is gebouwd! Wist Steven Spielberg meer? Of gewoon weer eens een bizar toeval? Ook op Rabbithole2.com staat inmiddels een prachtige draad met meer info over deze bizarre toevalligheid.

Zoals we allemaal wel weten bestaan er diverse conspiracies over het vliegveld van Denver, maar voor hen die er niet bekend mee zijn, hieronder even twee filmpjes:

Al met al leek me deze materie interessant genoeg om eens nader onder de loep te nemen hier op QFF. In de comments hieronder gaat het dus verder wat mij betreft...

1119 AD
Mark
QFF Gold Member
QFF Gold Member

za 26 feb 2011, 21:19

In een documentaire van Jesse Ventura kwam o.a. Denver Airport al te sprake. Evenals oude raketsilo's e.d. die door welgestelde lui tot ongrondse bunkers/woningen worden omgebouwd.

Een aannemer zei in een interview al dat de amerikaanse overheid massaal luchtreinigingssystemen aanschaft.

Er zijn dus zoveel aanwijzingen dat we inmiddels wel kunnen stellen dat het geen hoax of interessant verhaaltje is, maar een feit.

Ikzelf woon in Zaanstad, en weet dat er bij Assendelft rondom de watertoren een gigantische atoombunker zit, gebouwd na de 2e wereld oorlog. Vreemde is dat alle ingangen zijn dichtgemetseld en je ook niet de kans krijgt binnen te kijken. In dit geval denk ik ook niet dat dit een bunker is voor de 2012-elite-vluchtoord.
fr3bzy
Administrator
Administrator
Contacteer:

zo 27 feb 2011, 03:16

nice find...i gaat het ff tjekken allemaal..damn zoveel info
[YES]Equality of Opportunity - [NO]Equality of Outcome
langeharry
Super QFF-er
Super QFF-er

zo 27 feb 2011, 03:26

Denver airport... komt uit het NWO hoekje:

[quote name="Free Electron"]Verbazend en af en toe ook huiveringwekkend waar jij altijd mee aan komt dragen LH....

Inderdaad "hidden in plain sight".[/quote]

Nog even 2 filmpjes over Denver Airport.. De NWO haven:

en deel 2

de landingsbanen:
Afbeelding
Afbeelding

Valt niet op toch? :-*

Goochel maps: Denver International Airport, Peña Blvd, Denver, CO, United States

gr lange
hotspot
QFF Gold Member
QFF Gold Member

zo 27 feb 2011, 04:27

Nooit van gehoord dit, en ja op het eerste gezicht hangt er een waas van mysterie om heen, dat wel. Maar die filmpjes zijn weer ongelooflijk suggestief en tendentieus, vooral dat stukje waar ze heel subtiel (not) de ondergrondse sproeisystemen aan de douchepraktijken van de concentratiekampen koppelen. Dat Au en Ag voor Australian Antigen zou staan is natuurlijk volslagen kolder, even googlen leert dat de gebruikelijke afkorting voor dit antigen Aa of HBsAg is. Moeten we de makers van AA-drink nu ook extra in de gaten houden? Echt weer zo'n loze zelfverzonnen totaal uit de lucht gegrepen ik-kan-de-puntjes-met-elkaar-verbinden conspiracy hersenscheet.

Is er iets gaande rondom Denver Airport? Wie weet, maar van dit soort onfo wordt ik niet echt wijzer. Ik moest er om lachen, dat wel, maar eigenlijk is het toch triest en walgelijk dat ze proberen je op zo'n manier angst aan te praten. :-x
Zou me niks verbazen als dat filmpje van de NWO zelf is :stikkie: :P
baphomet
Administrator
Administrator

zo 27 feb 2011, 04:41

Leuk beeld staat er ook voor de Main Entrance van DIA:

Afbeelding

Dat dan weer doet denken aan een plaatje dat ik voorbij zag komen van een boek...

Afbeelding

Dan denk ik dat we of te maken hebben met creatieve architecten met een bizarre vorm voor humor of dat er wel degelijk meer achter zit dan een gewoon vliegveld...

Of wat dachten we hier van:
The present article provides the reader with evidence of the discovery of a major North
South Ley Line, also called by the Chinese a Dragon Line. These are psychic/magnetic/ethereal locations or lines of power that traverse the Earth. They may be activated by the Earth's rotation on its axis while revolving around the Sun. The illuminati use them frequently in their works. Much of their numerology and architecture appears linked or based to this phenomena.

THE EVIDENCE:

1. The so-called Devil's Tower in Wyoming, was featured in the movie Close Encounters of the Third Kind, as many can recall. It is an impressive landmark, eerie, mysterious. more . It is located at Longitude DMS 104.41 - more .

2. The illuminati-linked Denver International Airport: more also happens to be on... Longitude 104.40 - nearly exact for the Devil's Tower. more .

3. The NORAD Command Post for the USAF tracks UFOs . It is located in Cheyenne Mountain complex, near Colorado Springs, Colorado. scroll down to "Fastwalkers" more
NORAD happens to be located on 104.8 Longitude: more . Nearby happens to be the bizarre formations known as The Garden of the gods at 104.5 longitude. more .

4. Roswell, New Mexico, the site of the infamous UFO crash site or theory is located at
Longitude 104.32. There is a theory that the number 104 connects Pi, the mystical irrational number with the number 33 sacred to freemasonry. If one multiplies Pi x 33 the result is 104.more .

What this appears to indicate then is that NORAD, Devil's Tower, Denver International Airport and Roswell appear to 1) be on a North South Ley Line and 2) The ley line is based on 104 which is the result of Pi x Masonic 33.

5. Further , the number 104 is 2x2x2x13. Another way is (2 cubed) x 13. The unlucky 13
critical to masonry , superstition and witchcraft , along with the 13 illuminati bloodlines. It just so happens that zip code 22213 happens to be for the Masonic City of Arlington, Virginia more .

Arlington and the Occult: Go to more and insert - Arlington Virginia Masonic - and see how many items appear. It also happens to be that The Pentagon is in Arlington. more .

Arlington was once part of the Masonic planned city of Washington, D.C. , the land was then returned to the State of Virginia. It previously formed the southwest piece of the D.C. Masonic square layout. more .

Nearby is Alexandria, Virginia also a part of D.C. wherein is contained the 333 foot tall George Washington Masonic Monument. It is named after the mystery school capital of Alexandria, Egypt. If one reverses 22213 , one gets 31222. The latitude of Alexandria , Egypt , mother of the Gnostic Mystery School is 31.22 N latitude: more

More Coincidence?

As to Alexandria , Virginia, Mars 1 landed at latitude 22.3 in Chryse Planitia. more .
The Zip codes for Alexandria all begin with 223. more .Washington, D.C. is known as The District of Cydonia - the design is linked to that Martian plain. more or
google words. more .
Bron: http://www.scoreboard-canada.com/babylo ... stower.htm
1119 AD
baphomet
Administrator
Administrator

zo 27 feb 2011, 04:50

1119 AD
mozes
QFF Gold Member
QFF Gold Member

zo 27 feb 2011, 06:03

Dit is allemaal eens tot in grote diepte uitgezocht.
Er is nog zoveel meer te vertellen over denver airport.
Dit is nog maar een begin, de murals gaan nog veel verder, en gaan de grenzen over.
je ziet ze terug komen in bv israel, ben de naam kwijt, maar het gaat om dat nieuwe gerechts gebouw.

er is trouwens ook intersant leesvoer te vinden over spielberg en president reagan, over close encounters of ET.

Hotspot.
het gaat niet over bangmaken, maar over iets vertellen.
Dit artikel alleen geeft je te weinig info. maar genoeg om je er verder in te verdiepen.
Het totale plaatje is veels te groot, dat zul je toch zelf moeten uitzoeken.
Hoe meer info je tot je neemt (ook al zittten er bergen aan onzin tussen)
Hoe beter je de juiste info eruit filtert, dit omdat je dingen ziet gebeuren, die je zelf kan linken op wat je eerder aan info hebt ingewonnen.

beperk wat je leest niet tot 1 artikel
maar zoek de verbanden die je ook in andere artikelen vind.
FreeElectron
Super QFF-er
Super QFF-er

zo 27 feb 2011, 07:03

Hee wat leuk, Wim "Hotspot" Fremdkörper is weer terug!
:lol:
BL@DE
Super QFF-er
Super QFF-er

zo 27 feb 2011, 08:35

Afbeelding
Uit de film van spielberg (bovenste)

Denver airport, Israeili courthouse, Bij de FED aan de muur... zijn al eens een keer foto's van gepost op deze site ..

En bv de hoeksteen...
Afbeelding

Afbeelding
hotspot
QFF Gold Member
QFF Gold Member

zo 27 feb 2011, 10:40

[quote name="mozes"]
Hotspot.
het gaat niet over bangmaken, maar over iets vertellen.
Dit artikel alleen geeft je te weinig info. maar genoeg om je er verder in te verdiepen.
Het totale plaatje is veels te groot, dat zul je toch zelf moeten uitzoeken.
Hoe meer info je tot je neemt (ook al zittten er bergen aan onzin tussen)
Hoe beter je de juiste info eruit filtert, dit omdat je dingen ziet gebeuren, die je zelf kan linken op wat je eerder aan info hebt ingewonnen.
[/quote]

Het probleem is juist vaak dat allerlei zaken aan elkaar gelinkt worden waarbij er in werkelijkheid geen wezenlijk verband is, zoals de voorbeelden die ik gaf in mijn vorige post. Deze tactiek waarbij het ene na het andere gesuggereerde verband opgestapeld wordt zie je in al dit soort filmpjes. Er wordt heel weinig daadwerkelijk onderbouwd met feiten, alleen dat wat van ondergeschikt belang is. Veel mensen raken hierdoor in de war en kunnen het idee krijgen dat zo'n opeenstapeling hersenspinsels ineens heel veel hout snijdt.

In het filmpje wordt op die manier gedaan of dat vliegveld iets te maken zou hebben met plannen om meer dan de halve wereldbevolking uit te roeien.

En ja iedereen heeft zelf de verantwoordelijkheid om de informatie die die tot zich neemt te filteren, maar niet iedereen is daar goed toe in staat. Als ik op internet om me heen kijk zie ik veel mensen die behoorlijk in de war zijn maar het zelf niet doorhebben.

Het is zo makkelijk tegenwoordig om via internet je eigen wereldbeeld bij mekaar te googelen, de waarheid is merchandise geworden en iedereen schijnt er recht op te hebben. Waarheid behoort tegenwoordig tot de individuele expressie, je conformeren aan de norm is absoluut niet fashion conscious, binnen de out-of-the-box scene.

Het heeft ook wel iets James Bond-achtigs, midden in de nacht achter je computertje de wereldgeheimen ontravelen die voor het publiek verborgen zijn... :P Er is een hele markt voor!
mozes
QFF Gold Member
QFF Gold Member

zo 27 feb 2011, 17:38

[quote name="hotspot"]
In het filmpje wordt op die manier gedaan of dat vliegveld iets te maken zou hebben met plannen om meer dan de halve wereldbevolking uit te roeien.[/quote]
Je kan het ook gewoon als kunst zien 8)
Het Dolle Eland
Administrator
Administrator

zo 27 feb 2011, 17:57

March 19 1994 (capstone)

Tja...:

Ik zie 666,
Ik zie ook 911
4 ? wellicht 4 vliegtuigen?
Aantal slachtoffers WTC = 2604 (en 24 vermisten)....2 6 0 4 >>> 2094....

Nou ja, ik roep maar wat hoor. Ik kan er verder niets mee. Maar érg intrigerend!

Niet alleen in de film The Thirth Kind komt een cijfercombinatie voor. Héél veel films hebben '9-11' op de meest bijzarre vormen aandacht gekregen. Maar ondanks dat feit is het niet voorkomen.

M.a.w. wat zal moeten gebeuren, zál dus blijkbaar gewoon gebeuren....
“In individuals, insanity is rare; but in groups, parties, nations and epochs, it is the rule.” ~ Friedrich Nietzsche ~
mozes
QFF Gold Member
QFF Gold Member

zo 27 feb 2011, 18:54

Gisteren nog een video clipje zitten bekijken.
Daarin praat een man over de Fema, de 17 miljoen voedsel paketten.
En de ondergrondse bunkers, waarin ook denver aangehaald word.

volgens zijn info zou 15 maart iets met de pool shift te doen hebben.

Ik kon verder geen info vinden.
zelf verklaarde hij dat de info van een betrouwbare bron kwm, echter werd deze direct weer offline gehaald.
Kijk, en dat soort info kom je te vaak tegen.
Ik heb het maar gelaten voor wat het is.

Het enige dat hij bij me is blijven hangen is die man.
helemaal niet het type voor dit soort nieuws.
hij interviwde zichzelf buiten bij .. ik denk zijn eigen huis..
het was ook zijn enige video op youtube.

en ach 15-03-2011 is het zo, en dan weten we ook weer gelijk wat we met die info kunnen....
FreeElectron
Super QFF-er
Super QFF-er

ma 28 feb 2011, 02:04

[quote name="hotspot"] @ 03:40
(....)
Het heeft ook wel iets James Bond-achtigs, midden in de nacht achter je computertje de wereldgeheimen ontravelen die voor het publiek verborgen zijn... :P Er is een hele markt voor![/quote]

Tjeezus Wim, zou je dan toch gelijk hebben?
:lol:
Plaats reactie

Terug naar “Complotten Algemeen”