No Agenda

Hier vind je tientallen topics over de vele complotten en samenzweringen die de wereld rijk is.
Mec
Super QFF-er
Super QFF-er

za 19 apr 2014, 15:13

Europees correspondent van Adam Curry, Baps?
Bah, ik heb die zelfingenomen graaier Adam Curry met z’n narcistische trekjes nooit gemogen. De patriot Adam Curry(hahah ech nie) die vroeger in een kasteeltje met helicopter in de tuin, in Belgie woonde met zijn hielen likkende mediahoer Patricia La Paay…. alles deed dat stel om erbij te horen…bij de echte mensen, de elite. Hahaha ik weet nog goed hoe die trieste narcistische lul van een Adam toen z’n stijve pik liet zien op TV…how low can you go? Maargoed ik kap maar met verder afbranden want ik hou sowieso niet van Curry…ben van de Tomatenketchup namelijk.
De volgende gebruiker(s) zeggen bedankt: baphomet
baphomet
Administrator
Administrator

za 19 apr 2014, 20:52

Ik vind Curry wel oke eigenlijk. Meningen kunnen verschillen, verder is dat wat op TV is voor een groot deel gemaakt en gescript. Luister eens naar zijn shows en hoe hij nu in het leven staat Mec, wellicht dat het je beeld van Curry wel doet veranderen. Meer dan 10 jaar geleden leefde ik ook in weelde, had ik ook 2 auto's, verdiende ik op een dag soms meer dan 4 gezinnen bij elkaar in een maand. Kocht veel te dure kleren, leefde als god op planeet Baphomet zeg maar. Maar ook ik ben veranderd. Ook ik ben dingen in gaan zien, en zag dat hoe ik leefde niet strookte met hoe ik eigenlijk echt was.

Geld veranderd mensen. Adam is niet meer zo rijk, en is wellicht ook over dingen na gaan denken. Just saying...

;)
De volgende gebruiker(s) zeggen bedankt: FreeElectron, Mec
Mec
Super QFF-er
Super QFF-er

za 19 apr 2014, 22:03

We veranderen allemaal door de jaren heen baphomet, door wat je mee maakt op het levenspad, en als je door wat voor rede dan ook zoals die Curry ineens niet meer in de centen zwemt wil niet zeggen dat je daardoor ineens een aardig mens wordt bijvoorbeeld want dat heeft niks met centen te maken. Nee meestal is mijn eerste indruk van iemand de beste, oftewel “ en toen vond ik je een lul en dat zal je altijd blijven in mijn ogen” want een vos verliest alleen zijn haren…niet zijn streken. Maarja, misschien ben ik wel een te botte lul, maar wel een lul die eerlijk en oprecht is centen of geen centen.
;)
De volgende gebruiker(s) zeggen bedankt: baphomet, FreeElectron
baphomet
Administrator
Administrator

za 19 apr 2014, 22:10

No Agenda Episode 595:

Even een fragment over de aardbevingen in Grunn:

http://naplay.it/595/1-54-8
baphomet
Administrator
Administrator

za 19 apr 2014, 22:22

Ik denk ook niet dat geld de enige reden is dat Adam veranderd is. Hij is ouder geworden, op jonge leeftijd 'geleefd', er is een nieuwe totaal andere vrouw is zijn leven, en ik heb oprecht aardig wat research gedaan omtrent Curry en zijn achtergronden, en al het geld dat hij verdiende heeft hij grotendeels in nieuwe ondernemingen gestoken. De meeste flopten, sommige niet. Daar is hij ook heel eerlijk en open over. En al met al moest ik na mijn research concluderen dat Adam in mijn ogen wel een aardig oprechte dude is die er nu hij echt gaat leven, alsnog wat van probeert te maken.

Maar goed, ook ik kan het mis hebben hoor. ;-) En je oprechtheid waardeer ik alleen maar enorm Mec!

Dat botte recht voor z'n raap en open en eerlijk zeggen wat je vind of denkt, dat heb ik zelf ook hoor, maar ik moet zeggen dat dat ook gewoon een eigenschap van me is die me steeds vaker duur is komen te staan de afgelopen pak en beet 3 a 4 jaar. Daar heb ik inmiddels ook weer mijn lessen uit getrokken. Al is het enorm moeilijk voor me om me soms in te houden op de momenten dat het moet. Ik heb dus eigenlijk een totaal ander probleem dan jij lol, ik kan namelijk niet timen, en daar werk ik wel aan, maar dat valt soms niet heel erg mee.

Maar al met al hoop ik er uiteindelijk te komen, stukje bij beetje afstevenend op mijn doel... En nee dat is niet perfectie, mijn doel is het namelijk om elke dag weer nieuwe dingen te leren van en door anderen maar ook van en door mezelf.

Enfin ik wijk nu wel erg af van het onderwerp ook weer. Maar nogmaals ik waardeer je open vizier en eerlijkheid. En ja we kunnen simpelweg beide een andere mening hebben. En het leuke van QFF is dat dat hier prima kan, zoals dat vroeger in mijn beleving in de maatschappij en op straat ook kon. De wereld is ook gewoon veranderd, misschien Adam daardoor ook. We zijn nu eenmaal mensen en mensen zijn in mijn optiek onderhevig aan veranderingen en bij dat proces horen zo ontzettend veel verschillende facetten die het leven soms heel aangenaam maken.

Anyways, ik blijf lekker luisteren en hoop via het Global Agenda Radio Network straks de Q-Files podcast te gaan broadcasten.
De volgende gebruiker(s) zeggen bedankt: FreeElectron, Mec
baphomet
Administrator
Administrator

wo 23 apr 2014, 22:38

QFF Podcast: The Q-Files Podcast Series (wel in het engels) - Episode 001 - The Pilot

http://sceafa.com/2014/04/22/the-q-file ... es-teaser/

Een Nederlandse versie gaat ook nog volgen later deze week.
De volgende gebruiker(s) zeggen bedankt: Mec, NoMore
baphomet
Administrator
Administrator

vr 25 apr 2014, 15:28

De Nederlandse versie:

baphomet
Administrator
Administrator

za 26 apr 2014, 00:13

Deel 2 in het nederlands van de QFF Podcast series:

De volgende gebruiker(s) zeggen bedankt: Mec
BL@DE
Super QFF-er
Super QFF-er

za 26 apr 2014, 03:23

Helaas niet te bekijken op tablet
baphomet
Administrator
Administrator

za 26 apr 2014, 09:55

Is ook geen filmpje bl@de maar een soundcloud geluidsbestand. :)

Misschien dat je tablet een flashupdate nodig is?
De volgende gebruiker(s) zeggen bedankt: BL@DE
BL@DE
Super QFF-er
Super QFF-er

za 26 apr 2014, 11:17

Zou kunnen, ik zal me zoontje vragen hoe je dat erop zet als die hieris. Thx
baphomet
Administrator
Administrator

za 26 apr 2014, 18:26

QFF Podcast 003 - "Hoe komen we van de Oranjes af?"

baphomet
Administrator
Administrator

za 26 apr 2014, 22:34

En ook de vierde aflevering van de QFF Podcast is een feit, ik heb hem vanavond opgenomen, en hij staat nu al gelijk online! Geniet ervan! En tot de volgende QFF Podcast... Nummer 5 alweer straks...

QFF Podcast 004 - "Tijdreizen, John Titor, BTTF en meer..."

Vanaf nu trouwens de QFF Podcasts via hier te volgen:

http://test.quofataferunt.com/viewtopic ... 47&t=75455
baphomet
Administrator
Administrator

wo 14 jan 2015, 15:45

Maar No Agenda staat ook niet stil. Ik luister elke aflevering (niet altijd live, maar meestal terug, en de afgelopen week was het weer goed raak. Een prachtige aflevering:
NO AGENDA EPISODE 686 - "FIFTH COLUMN"

Afbeelding

http://mp3s.nashownotes.com/NA-686-2015-01-11-Final.mp3

Executive Producers: Anonymous
Associate Executive Producers: Dame Patricia of Biscayne Bay, Sir Davey of the Sooner State, Jason Daniels, Sir Sheats Esq, Sir Stuart Rushing
Become a member of the 687 Club, support the show here
Sign Up for the newsletter
Knighthoods: Brian Williams -> Sir Brian (KC9YJM), Green Knight of the Hams, Patricia Worthington -> Dame Patricia of Biscayne Bay, Davey -> Sir Davey of the Sooner State
Titles: Sir DH Slammer -> Baronet
Dame Patricia of Biscayne BayArt By: 20wattbulb
ShowNotes Archive of links and Assets (clips etc) 686.noagendanotes.com
New: Directory Archive of Shownotes (includes all audio and video assets used) archive.noagendanotes.com

via:-> http://www.noagendashow.com/
baphomet
Administrator
Administrator

vr 16 jan 2015, 17:28

NO AGENDA EPISODE 687 - "CYBER CALIPHATE"

Afbeelding

http://mp3s.nashownotes.com/NA-687-2015-01-15-Final.mp3

Executive Producer: Sir Christopher Wolf
Associate Executive Producers: Sir DH Slammer, Hassan Maynard, Craig Mazzella, Sir Mad Hatter
Become a member of the 688 Club, support the show here
Sign Up for the newsletter
Knighthoods: Paul Groves -> Sir Paul the Screw
Titles:Sir Christopher Wolf -> Baronet
Art By: MartinJJ
ShowNotes Archive of links and Assets (clips etc) 687.noagendanotes.com
New: Directory Archive of Shownotes (includes all audio and video assets used) archive.noagendanotes.com
The No Agenda News Network- noagendanewsnetwork.com
via:-> http://www.noagendashow.com/
Plaats reactie

Terug naar “Complotten Algemeen”