'CIA hielp Al Qaida aan Nucleair spul'

Hier vind je tientallen topics over de vele complotten en samenzweringen die de wereld rijk is.
Plaats reactie
baphomet
Administrator
Administrator

vr 25 feb 2011, 00:50

Tja de afgelopen dagen was ik oprecht te druk om dat wat ik tussen de werkzaamheden door wist te lezen, ook daadwerkelijk om te zetten in artikelen op QFF, maar vandaag heb ik maar even wat extra tijd vrijgemaakt om alsnog wat dingen die ik tegen ben gekomen de afgelopen 48 uur op het wereldwijde web om te zetten in leeswaardig materiaal hier op QFF. Zo las ik onder andere een zeer interessant stukje over een Amerikaanse CIA agent die in Pakistan op heterdaad betrapt zou zijn...

Zo kwam ik het onderstaande artikel tegen op de Belgische Zonnewind website:

De Amerikaanse diplomaat / CIA-agent Raymond Davis, in Pakistan beschuldigd van de moord op twee Pakistanen, bleek bij zijn arrestatie in het bezit te zijn van topgeheime documenten van de CIA die erop wijzen dat hij of de gevreesde Amerikaanse Task Fore 373 die in de regio actief is, van plan waren Al Qaida (...) te voorzien van "nucleaire splijtstof" en "biologische wapens".

De Russische Buitenlandse Inlichtingendienst SVR waarschuwt dat de situatie in de regio "ernstig" is geworden en dat het er op lijkt dat er binnenkort een totale oorlog zal uitbreken tussen Pakistan en de VS, zo meldt de European Union Times.

In zijn rapport waarschuwt de SVR dat de arrestatie van de 36-jarige Davis, die vorige maand in Lahore op straat twee mensen dood schoot, de crisis heeft verergerd.

Volgens het rapport bewijzen de gevechtscapaciteiten van Davis en de documenten die bij zijn arrestatie werden gevonden dat hij lid van de Amerikaanse geheime gevechtseenheid TF373, die opereert in de Afghaanse oorlogsgebieden en in Pakistan.

Hoewel de VS nog steeds volhouden dat Davis een gewone diplomaat is en dat de twee mannen die hij heeft vermoord ordinaire overvallers waren, zegt de Pakistaanse overheid dat de twee gedode mannen agenten van de ISI waren, die Davis volgden nadat was vastgesteld dat hij contact had proberen leggen met mensen van AL Qaida. De ISI had de GSM van Davis weten traceren tot in Waziristan, het stammengebied op de grens tussen Afghanistan en Pakistan.

Het meest onheilspellende punt in het rapport van de SVR was dat "de Pakistaanse ISI meldt dat topgeheime CIA-documenten in het bezit van Davis bij zijn arrestatie erop wijzen dat hij en/of TF373 Al Qaida zouden voorzien met "nucleaire splijtstof" en "biologische wapens", die volgens hen zouden moeten worden gebruikt bij aanslagen in de Verenigde Staten, om de Amerikaanse regering zo een reden te geven Pakistan de oorlog te verklaren, en zo de Westerse hegemonie over de mondiale economie terug te bezorgen - een economie, zo wordt gewaarschuwd, die binnen enkele maanden volledig in elkaar zal storten".

Dit is geen op zichzelf staand bericht, want enkele dagen geleden meldden eerst de havenautoriteiten van de Amerikaanse stad San Diego dat er kernwapens via die haven het land zouden zijn binnengesmokkeld, en enkele dagen later meldde de FBI dat de kans op een nucleaire aanslag in de VS 100% was.

Wetende dat de Amerikanen de zogenaamde terroristen zelf van het nodige nucleaire materiaal voorzien is een dergelijke voorspelling uiteraard niet zo moeilijk.

Zoals we u gisteren al meedeelden dat de CIA en het huurlingenleger van Xe (samen met TF373) verantwoordelijk zijn voor vrijwel alle aanslagen in Irak (en waarvan de Soenitische minderheid dan de schuld krijgt) heeft het er alle schijn van dat de volgende grote nep-aanslag in de maak is, met 11 maart 2011 gezien de astrologische en numerologische timing als een mogelijke datum.

Want wat gebeurt hier?

De CIA gebruikt Xe als tussenpersoon om 'Al Qaida' (of een of ander zwart schaap) te benaderen en hen de belangrijkste ingrediënten van een kernwapen te bezorgen. Ze voegen er zelfs wat chemische wapens aan toe om de cocktail wat op smaak te brengen. Dan wordt er via de media een verhaaltje naar buiten gebracht dat er via de haven van San Diego al kernwapens het land zijn binnengekomen om de erop volgende aanslag vooraf al een verklaring mee te geven.

Het is 11 september 2.0. De machthebbers in Washington en Tel Aviv zijn wanhopig om een Derde Wereldoorlog te starten voordat de wereldwijde revolutie bij hen op de stoep staat. Ze voelen zich in de hoek gedrukt, en een kat in het nauw maakt rare sprongen. Een kernwapen gebruiken tegen de eigen bevolking is inderdaad een hele rare sprong, maar sinds 11 september weten we dat de heren aan de top van de piramide nergens voor terugdeinzen.

De economische crisis van 1907 bracht ons de 1e Wereldoorlog, de crash van 1929 bracht ons de 2e Wereldoorlog en de crash van 2007 brengt ons als een logisch gevolg de 3e Wereldoorlog.

Deze keer wordt de strijd echter niet beslecht met bommentapijten op woonwijken, maar zal het gaan tussen landen die allen tot de tanden toe bewapend zijn met kernwapens, en zit er bovendien een wraakzuchtig landje vol psychopathische religieuze fanatici tussen die om het even wie in hun onvermijdelijke val zullen willen meesleuren.

Ook de Amerikaanse media heeft inmiddels dit verhaal opgepikt, en ook op ATS en GLP lopen er draadjes over dit hele gebeuren. Wat er nu waar en niet waar is, vind ik op dit moment nog te onduidelijk. Maar waar rook is zou mogelijk ook vuur kunnen zijn. Daarover kunnen we hieronder in de comments fijn verder discussiëren...

1119 AD
FreeElectron
Super QFF-er
Super QFF-er

vr 25 feb 2011, 01:12

Het zou me niets verbazen. :-*

Ik mis alleen de rol van de M055AD in dit verhaal, maar die gasten zijn wel zo slim om geen traceerbare sporen na te laten.....

:joodje:
baphomet
Administrator
Administrator

vr 25 feb 2011, 01:32

Het sluit dan wel weer mooi aan op de verhaallijn die men in de serie Jericho voor ogen heeft gehad toen ze de episodes schreven...

Maar dit is gewoon een spelletje dat gespeeld wordt door een aantal partijen die liever de aandacht momenteel op andere zaken vestigen.

Door al het nieuws van de afgelopen 4 a 5 maanden op bepaalde gebieden kunnen de ware plannen van menige partij in dit geheel wel eens geheel onopvallend ten uitvoer gebracht gaan worden...

:sigh:
1119 AD
Toxopeus
Administrator
Administrator

vr 25 feb 2011, 01:37

Mede dankzij de MSM :-*
In de erfenis der eeuwen ligt veel wijsheid opgetast. Ook hier geldt: dwaas is hij die zijn eigen geschiedenis versmaadt.
Het Dolle Eland
Administrator
Administrator

vr 25 feb 2011, 01:42

“In individuals, insanity is rare; but in groups, parties, nations and epochs, it is the rule.” ~ Friedrich Nietzsche ~
FreeElectron
Super QFF-er
Super QFF-er

vr 25 feb 2011, 01:46

Plaats reactie

Terug naar “Complotten Algemeen”