'Google & Youtube bannen Alex Jones'

Hier vind je tientallen topics over de vele complotten en samenzweringen die de wereld rijk is.
baphomet
Administrator
Administrator

di 30 nov 2010, 14:46

Volgens de laatste geruchten zouden Google en haar dochter onderneming Youtube er mee begonnen zijn om Alex Jones te bannen en dus zijn boodschap verborgen te houden voor mensen op zoek naar de waarheid. Althans dat is te lezen in dit bericht op de website van Info Wars. Zijn het lekken van Wikileaks en de internet-stop-knop van Obama dan wellicht de eerste echte kenmerken van een nieuw tijdperk op het gebied van online met elkaar communiceren? Het begint er verdacht veel op te lijken als we de feiten eens nauwlettend onder de spreekwoordelijke loep nemen.

Zo nu en dan kan Alex Jones een behoorlijk irritante schreeuwlelijkerd zijn die te pas en te onpas met of zonder megafoon anderen komt vertellen hoe het volgens hem allemaal in elkaar steekt. En ondanks dat hij het in mijn ogen niet altijd bij het juiste eind heeft en ik me dus lang niet altijd kan vinden in zijn verhaal vond ik dit bericht toch wel opmerkelijk genoeg om het hier op QFF eens nader te belichten en wellicht te bespreken en / of te bediscussiëren.

Dus, euh.... Roept U maar...

1119 AD
Dromen
Administrator
Administrator

di 30 nov 2010, 15:38

Dus, dat filmpje hierboven wat op YOUTUBE ZELF staat, gaat over dat google en youtube Alex Jones gaan boycotten?! :lol:
Nexion
Super QFF-er
Super QFF-er

di 30 nov 2010, 15:49

FF serieus, it's ON peepsss.....

Afbeelding
baphomet
Administrator
Administrator

di 30 nov 2010, 16:01

Ja, het opvallende is dat het nu snok hard gaat! Wat ik nog vreemder vind is dat ik WIkileaks nu een aantal malen verzocht heb om als QFF Qwaliteits Journalist inzage te krijgen in de Embassy Files maar dat ik GÉÉN reply krijg...

Is WikiLeaks dan inderdaad toch gewoon part of the big cover up? :-*
1119 AD
Har-o-bed
QFF Gold Member
QFF Gold Member

di 30 nov 2010, 16:09

Mark
QFF Gold Member
QFF Gold Member

di 30 nov 2010, 16:15

Dit is toch al eens eerder gebeurt met Alex Jones, dat een massa van zijn videokanaal gewoon geruimd of gebant was?

Hoe dan ook, Google en Youtube tonen hier enkel dat "men" bang is voor hem. Juist een afkeer creëert interesse...

Ikzelf vind Alex Jones een nogal heethoofd, maar hij heeft in vele gevallen wel gelijk, en ik ben blij dat hij zijn agressie en bewijzen aangaande de elite zo publiceert.
wodan
Super QFF-er
Super QFF-er

di 30 nov 2010, 16:18

Ik boycot Alex Jones potverdomme al jaren en hij besteedt daar geen aandacht aan :cry:

Even zonder gekheid dan maar weer ..

Op Youtube worden al tijden accounts opgeschort. Zogenaamd onder de noemer van het te vaak illegaal gebruik van 'andermans' muziek in een video (als het niet voor commerciële doeleinden gebruikt wordt en slechts ter ondersteuning van het filmpje, is dat gewoon belachelijk). Ik heb dan altijd een lijstje van YT kanalen als bookmark en als ik dan een paar maanden later nog eens een kijkje wil nemen of er nieuwe info is gekomen, is het kanaal al verwijderd. Het was op z'n minst 'verdacht' te noemen.
Dromen
Administrator
Administrator

di 30 nov 2010, 16:23

[quote name="Har-o-bed"]Zie hier het commentaar...
http://zaplog.nl/zaplog/article/we_durv ... ks_is_fake[/quote]

Nice link!! En info!!
Mark
QFF Gold Member
QFF Gold Member

di 30 nov 2010, 16:30

Hahaha, ja gisteren in het NOS nieuws alweer. Het wijzende vingertje naar Wikileaks "hoe ze de veiligheid van de burgers" benadelen. "En de diplomatieke waardes benadelen" of wat voor crap ook.

Dat zal de komende weken nog wel vaker gebeuren. Wikieleaks zwart maken in het nieuws.

Valt me nog mee dat de website nog online en functionerend is. En dat er niet ineens een hackaanval is geweest, je weet wel van de MIB. Of dat een opperrechter even zelf bedachte wet invoerd? :-*
Permuter 0.
Super QFF-er
Super QFF-er

di 30 nov 2010, 19:12

Zowel die Alex Jones als WikiLeaks vertrouw ik niet...

Inside Job :brak:
het is niet wat het lijkt,... het is veel erger
wim

di 30 nov 2010, 19:26

He, censuur! Waar ken ik dat toch van?
wim

di 30 nov 2010, 19:28

Toch gek dat de zoekterm ´alex jones conspiracy´ op Google nog altijd ¨Ongeveer 1.360.000 resultaten (0,18 seconden)¨ oplevert.
baphomet
Administrator
Administrator

di 30 nov 2010, 19:45

Aan gummen doen wij hier niet Wim, en juist dat schijnt je te frustreren.

Beetje jammer dat je hier komt jammeren om het jammeren zo naar het nu lijkt...
1119 AD
Melkor
QFF Gold Member
QFF Gold Member

di 30 nov 2010, 19:51

[quote name="Har-o-bed"]Zie hier het commentaar...
http://zaplog.nl/zaplog/article/we_durv ... ks_is_fake[/quote]

Toppie link Harobed!

Overigens, de volgende 'target' zijn de banken in de VS.

Smells fishy, doesn't it?
Melkor
QFF Gold Member
QFF Gold Member

di 30 nov 2010, 19:54

Wat is eigenlijk het motto van Wikileaks? Divide et Impera?
Plaats reactie

Terug naar “Complotten Algemeen”