Wat speelt er toch??

Hier vind je tientallen topics over de vele complotten en samenzweringen die de wereld rijk is.
baphomet
Administrator
Administrator

di 27 sep 2011, 16:41

Tja dat vond ik dus ook vreemd dit bericht Dolle, net als dat gebeuren in Volkel... Ook hoorde ik gister dat er in de Eemshaven allemaal militair spul uit de US aan wal is gebracht de laatste 2 maanden...

:pinch:

Iets zegt me dat er iets meer speelt dan zo maar een gewone oefening...

Wereldwijd, ik herhaal: WERELDWIJD is de NATO / NAVO druk doende...
1119 AD
wodan
Super QFF-er
Super QFF-er

di 27 sep 2011, 16:55

[quote=""baphomet" post=42279"]Wereldwijd, ik herhaal: WERELDWIJD is de NATO / NAVO druk doende...[/quote]
Rusland, China, Midden-Oosten .. here we come! Amuurrica, fuck yeah!

Zonder gekheid: ben natuurlijk wel benieuwd wat er te wachten staat
De volgende gebruiker(s) zeggen bedankt: FreeElectron
wodan
Super QFF-er
Super QFF-er

di 27 sep 2011, 17:01

[quote=""Het Dolle Eland" post=42278"]Sorry Wodan, maar ik volg je niet. IJmuiden ligt aan de kust - binnen de regio Randstad. Ik kom er vandaan, heb er gefietst, gehuild, gekropen, mijn opa heeft er gewerkt, ligt er vlakbij begraven.[/quote]
Mijn topografische kennis is nog up-to-date hoor .. weet waar IJmuiden ligt .. en als het al randstad is, dan is het randje randstad .. daarnaast, van wat ik lees is het slechts een oefening enkel op dat terrein .. dit in tegenstelling tot de oefening in het oosten van Nederland, die door stad en land gaat.
Tevens waarom IJmuiden in godsnaam! Wat een logistiek. Om daarvanuit de manschappen in het Oosten en het Noorden van middelen en materialen te voorzien??? Moeten ze eerst 2 uur in de file staan op de A10 en dan de A2 bij Utrecht. Nee, sorry ik zie even het verband niet hoor.
Een ander onderdeel van de oefening .. de oefening is de bevoorrading, maar er staat toch niet dat ze Assen gaan bevoorraden? Er staat dat ze daar gaan oefenen met in en uitladen ..
Het Dolle Eland
Administrator
Administrator

di 27 sep 2011, 17:10

[quote=""wodan" post=42283"][quote=""Het Dolle Eland" post=42278"]Sorry Wodan, maar ik volg je niet. IJmuiden ligt aan de kust - binnen de regio Randstad. Ik kom er vandaan, heb er gefietst, gehuild, gekropen, mijn opa heeft er gewerkt, ligt er vlakbij begraven.[/quote]
Mijn topografische kennis is nog up-to-date hoor .. weet waar IJmuiden ligt .. en als het al randstad is, dan is het randje randstad .. daarnaast, van wat ik lees is het slechts een oefening enkel op dat terrein .. dit in tegenstelling tot de oefening in het oosten van Nederland, die door stad en land gaat.
Tevens waarom IJmuiden in godsnaam! Wat een logistiek. Om daarvanuit de manschappen in het Oosten en het Noorden van middelen en materialen te voorzien??? Moeten ze eerst 2 uur in de file staan op de A10 en dan de A2 bij Utrecht. Nee, sorry ik zie even het verband niet hoor.
Een ander onderdeel van de oefening .. de oefening is de bevoorrading, maar er staat toch niet dat ze Assen gaan bevoorraden? Er staat dat ze daar gaan oefenen met in en uitladen ..[/quote]

Maar Wodan, DIT staat er toch...:

..."De oefening (in IJmuiden dus) is een onderdeel van een grote landelijke oefening onder de naam Falcon Autumn"...

Dus idd een onderdeel. Maar in eerste instantie wordt er zéér duidelijk vermeld dat de oefening "Falcon Autumn" in het Oosten én het Noorden van het land zal worden gehouden.

Maar nu hoort dus IJmuiden er óók bij als onderdeel binnen deze oefening.

Goed, het zal aan mij liggen hoor. Mijn Nederlands gaat sterk achteruit hier in Zweden.... :P
“In individuals, insanity is rare; but in groups, parties, nations and epochs, it is the rule.” ~ Friedrich Nietzsche ~
Neut
Super QFF-er
Super QFF-er

di 27 sep 2011, 23:57

Magnetisch veld is in ieder geval sterker richting de polen..
Toxopeus
Administrator
Administrator

wo 28 sep 2011, 00:14

Ze gaan via de Afsluitdijk Dolle en het schijnt dat ook de complete NBC compagnie van de genie meedoet. En voor wie het nog niet wist: NBC staat voor Nucleair, Biologisch en Chemische oorlogsvoering.

En er zijn tegelijk meerdere oefeningen bezig, heel toevallig rond dezelfde tijd en duur:

http://militairevoertuigen.punt.nl/?id=603681&r=1
In de erfenis der eeuwen ligt veel wijsheid opgetast. Ook hier geldt: dwaas is hij die zijn eigen geschiedenis versmaadt.
De volgende gebruiker(s) zeggen bedankt: FreeElectron
baphomet
Administrator
Administrator

wo 28 sep 2011, 00:32

The Pakistan Air Force (PAF) has been put on red alert in view of possible American action. Modern fighter aircraft have been deployed at the western border.

http://www.paksoldiers.com/2011/09/26/p ... red-alert/
1119 AD
baphomet
Administrator
Administrator

wo 28 sep 2011, 04:09

De provincies Groningen, Drenthe en Friesland heten Roodland en moeten worden ingenomen...

Althans dat hoorde ik soldaten net op TV vertellen...

Moest opeens aan dit denken:

index.php?option=com_k2&view=item&id=621
1119 AD
De volgende gebruiker(s) zeggen bedankt: abrakadaver, FreeElectron
Neut
Super QFF-er
Super QFF-er

wo 28 sep 2011, 13:04

Etnische spanningen in dat gebied waar een rode barret zich nog in moet verdiepen..
Succath
Antonaki
Antonaki

wo 28 sep 2011, 15:14

Heb gisterochtend een aantal Nederlandse legertrucs met lanceerinstallatie voor 4 raketten (Patriot's?) zien rijden op de A58 in de richting van Breda vanuit richting Gilze. lijkt me sterk dat die richting het noorden gingen?
Dromen
Administrator
Administrator

wo 28 sep 2011, 16:31

[quote=""baphomet" post=42317"]De provincies Groningen, Drenthe en Friesland heten Roodland en moeten worden ingenomen...

Althans dat hoorde ik soldaten net op TV vertellen...

Moest opeens aan dit denken:

index.php?option=com_k2&view=item&id=621[/quote]

Vandaag op de radio idd. Zo moesten ze ook het vliegveld op Assen innemen...
baphomet
Administrator
Administrator

wo 28 sep 2011, 22:45

Ben net terug, ben even gaan loeren om het circuit heen, heb momenteel geen fototoestel, dus geen foto's kunnen maken, maar bizar om dit te zien man... Wat de neuQie neuQie? Hercules transport vliegtuigen, heli's, jeeps, en (heel merkwaardig) leute van een Anti-Terreur unit o.i.d.
1119 AD
baphomet
Administrator
Administrator

wo 28 sep 2011, 23:24

[video][/video]
1119 AD
baphomet
Administrator
Administrator

wo 28 sep 2011, 23:26

[video][/video]