Nina Brink en 9/11

Hier vind je tientallen topics over de vele complotten en samenzweringen die de wereld rijk is.
Plaats reactie
baphomet
Administrator
Administrator

di 24 mei 2011, 15:40

Gisteren was het Dromen die in de schreeuwdoos een link dumpte naar een artikel over de vermeende voorkennis van Nina Brink met betrekking tot de aanslagen van 11 september 2001. Dit had ik weliswaar al eens eerder gehoord en gelezen maar door dat Dromen me er gister onbewust weer op wees ben ik eens verder gaan graven. Mijn zoektocht werd echter wreed verstoord toen ik op TV Nina Storms (ze is tegenwoordig de wettige echtgenote van niemand minder dan Mr. Breekijzer - Pieter Storms namelijk) voorbij zag komen... In het programma lieten Nina en Pieter zien hoeveel 'goeds' ze wel niet doen / hebben gedaan... Sorry hoor, maar dit soort crap op de publieke omroep??!! Op zoek naar geluk?? My ass!! Dit alles zorgde ervoor dat mijn honger naar feiten over Nina Brink alleen maar bleef toenemen... Hetgeen indirect resulteerde in het feit dat ik er even echt voor ben gaan zitten om op zoek te gaan naar meer feiten en interessante informatie over dat wat Nina Brink vlak voor de aanslagen van 11 september 2001 liet doen...

Ja mensen U leest het goed, Nina liet namelijk vlak voor de aanslagen van 11 September 2001 haar complete aandelenportefeuille liquideren door haar vermogensbeheerder. Op basis van voorkennis heeft Nina dus al haar aandelen verkocht om zo haar verliezen letterlijk te minimaliseren. Nina is natuurlijk niet de enige die een dergelijk vergrijp heeft gepleegd, maar het is natuurlijk über-interessant om te weten wie Nina informeerde over dat wat er op 11 September 2001 zou gaan gebeuren. Zelf is Nina van mening dat ze een soort van voorgevoel had... Maar om een dergelijke bewering te kunnen onderbouwen zal Nina met feiten op de spreekwoordelijke proppen moeten komen. En daar ik persoonlijk van mening ben dat je een dergelijke bewering niet feitelijk kunt onderbouwen zal Nina wel nooit met antwoorden komen op de vragen die ik en vele anderen hebben met betrekking tot haar opmerkelijke handelen zo vlak voor de aanslagen van 11 September 2001...

Al met al is het natuurlijk te toevallig daar Nina Brink al eerder in het beklaagdenbankje heeft gezeten met betrekking tot de handel in of met aandelen op basis van vooraf verkregen kennis en informatie. De zwendel waarvan Brink beschuldigd werd had natuurlijk te maken met de beursgang van het door haar zelf opgerichte bedrijf World Online. Maar Nina is wat dat betreft een haaibaai die je niet zo maar even uit de weg kunt ruimen! Als een echte 'boef' wist Nina zich op slinkse wijze te ontdoen van al het blazoen dat haar en haar naam hadden bevuild en jaren lang was het vrijwel stil omtrent de persoon Nina Brink. Blijkbaar dacht Nina dat we alles wel zouden vergeten en liet ze zich na een bepaalde periode van afwezigheid opeens met enige regelmaat zien in het gezelschap van het heerschap Pieter Storms... U weet wel die dude van SBS6 Breekijzer... Dat programma dat het opnam voor de getroffen consument en zo via de TV probeerde voor gerechtigheid te zorgen...

En terwijl ik dat wat hierboven staat net typte, vroeg ik me tegelijkertijd af of Storms in zijn programma Breekijzer ooit de belangen heeft behartigd van mensen die vreselijk de boot in zijn gegaan met de zwendel van World Online... Wie het weet mag het zeggen... Want ik blijf U dit antwoord voorlopig nog even schuldig daar ik het simpelweg niet weet...

Terug naar het moment even voor 11 September 2001... Nina gaf dus opdracht om haar complete aandelenportefeuille te liquideren omdat ze blijkbaar bang was om gigantische verliezen te moeten verwerken op de waarde van haar aandelen. Dat moet gewoon betekenen dat ze wist wat zou komen, en dat brengt me dan bij Aaron Russo die in een video verteld dat hij ook voor 11 September 2001 al op de hoogte was van het geen dat stond te gebeuren. Aaron Russo hoorde dit van zijn vriend Nick Rockefeller.

Van wie hoorde Nina dat haar geld gevaar zou lopen??

Om daar een bevredigend antwoord op te krijgen zullen we in het verleden van Nina Brink (Euhh Nina Storms bedoel ik) moeten duiken. Een goed beginpunt daarvoor is de voor algemeen waar aangenomen mening die te vinden is op de Wikipedia pagina die over Nina Brink is aangemaakt... Leest U even mee??

Nina Storms, voorheen bekend onder de namen Nina Brink en Nina Aka-Vleeschdra(a)ger, geboren als Nina Bernadina Vleeschdraager (Amsterdam, 21 juli 1953) is een Nederlands ondernemer. Ze is vooral bekend geworden als de voorzitter van de raad van bestuur van internetprovider World Online ten tijde van de beursgang in 2000 en de daarop volgende scherpe daling van de beurswaarde.

Nina Brink werd geboren in Amsterdam-Zuid. Toen ze drie jaar oud was brak de Hongaarse opstand uit die door de Sovjet-Unie en Hongaarse communisten werd neergeslagen. De joodse ouders van Brink, die tijdens de Tweede Wereldoorlog in een jappenkamp hadden gezeten en het grootste deel van hun familie in Nederlands-Indië en het bezette Nederland hadden verloren, besloten te emigreren naar het in hun ogen veiliger Noord-Amerika. Het gezin emigreerde naar Franstalig Canada (Québec). In Canada nam het gezin Vleeschdrager de achternaam Drageur aan.

Na het plotseling overlijden van haar vader keerde Brink met haar moeder op 18-jarige leeftijd terug naar Nederland. Ze begon aan een studie psychologie aan de Rijksuniversiteit Leiden, maar maakte deze niet af en stapte over naar het bedrijfsleven.

Brinks eerste ex-echtgenoot Ben (Benjamin) Aka startte een bedrijf in distributie van elektronische onderdelen en componenten, genaamd MCA Tronix. Omdat de naam al in gebruik was bij een platenmaatschappij (MCA Records) werd de naam al snel gewijzigd in AKAM International, dat later Akam International Holding zou gaan heten. Bij AKAM International werkte Brink als Marketing Director om vervolgens voor zich zelf te beginnen. In 1987 richtte ze met haar tweede echtgenoot Ab Brink A-Line Technologies, een distributeur van computeronderdelen, op. Op haar 30e jaar had Brink al een vermogen van tientallen miljoenen guldens.

A-Line Technologies werd in 1989 verkocht aan het door Willem Smit bestuurde automatiseringsbedrijf Newtron. Al snel nadat Newtron naar de beurs was gegaan, ging het failliet. Dankzij Joep van den Nieuwenhuyzen kon Nina Brink het bedrijf A-Line Technologies in 1990 weer terugkopen.

Voor zover even het eerste deel van Nina haar eigen Wikipedia pagina... Want daar staan mijns inziens toch wel de meest interessante aanknopingspunten die eventueel kunnen leiden naar het antwoord op de vraag: "Wie vertelde Nina over dat wat er aan zat te komen?"...

Nina kwam dus ter wereld onder de naam: Nina Bernadina Vleeschdraager... De naam Vleeschdra(a)ger is hoe dan ook een aanknopingspunt om verder te zoeken daar ik vermoed dat haar contacten stammen uit een netwerk van vroeger in Canada of van een van haar beide ouders...

Als ik zoek op een combinatie van de namen Vleeschdra(a)ger, Drageur en de naam Rockefeller komen er wel wat dingen naar boven maar daaruit kan ik nog geen directe verbanden opmaken. Wat wel resultaat opleverde is de combinatie Vleeschdrager en Rothschild. Daar de Rockefellers en Rothshilds dikke maatjes zijn zou dit een mogelijke ingang zijn naar het vinden van meer directe aanwijzingen die een verband aan kunnen tonen tussen de liquidatie van Nina haar aandelen en de voorkennis met betrekking tot de aanslagen van 11 September 2001...

Uit dit document (Pleitnota)op de website van Van der Goen advocaten blijkt dat Nina Brink en de ABN AMRO Bank handelend onder de naam ABN AMRO Rothschild beiden plaats hebben moeten nemen in het beklaagdenbankje en dat beide partijen worden beschuldigd van de misère rond de zwendel van World Online.

Maar om nu te stellen dat de ABN AMRO als bank Nina gewaarschuwd zou hebben, gaat in mijn optiek net iets te ver... Voorlopig nog even verder zoeken dus... En dan komen we al snel op deze website die ons informeert over Joodse namen in Amsterdam... Zowel de naam Rothschild als de naam Vleeschdrager komen op deze website voor, het zou dus heel wel kunnen zijn dat er een link ligt die al van ver voor de tweede wereldoorlog is... Maar ook dit is in mijn optiek wel interessant maar onvoldoende bewijs voor het aantonen van bepaalde banden...

Nog maar weer even verder zoeken dus... En daar drie maal spreekwoordelijk gezien dus scheepsrecht is zou het maar zo eens kunnen zijn dat dit statistisch gezien wel eens de meest interessante link is die een verband aantoont tussen Nina Brink en de mensen die van te voren kennis hadden over de aanslagen van 11 September 2001... De derde link die ik aan wil halen is een link die ik krijg naar de Google Books pagina en waarin een verhaal wordt omschreven over hoe de banken in de "gouden eeuw" steeds meer macht afdwongen en hoe men in diamanten handelde. In dit document komt de naam Rothschild meerdere malen voor evenals de naam Vleeschdrager...

Al met al interessant maar ik blijf nog even doorzoeken... En dat brengt me dan weer bij een Engels-talig PDF document over de handel en wandel van de internationale diamantenhandel en ook hierin komen de namen van Vleeschdrager, Rothschild maar ook de ABN AMRO weer voor...

Misschien moet ik Eric Smit eens contacteren en hem vragen of hij meer informatie heeft over de link tussen Nina en de voorkennis met betrekking tot 11 September 2001... Of toch nog even die handelscourant van de Zwitserse kamer van koophandel doorspitten omdat de namen Vleeschdrager en Rothschild ook daarin weer samen genoemd worden??

Ik blijf spitten en graven en zoeken, maar voorlopig lijkt me dit in ieder geval een mooie aftrap om mee te beginnen... Ik wil dan ook iedereen vragen om actief mee te zoeken naar eventuele verbanden die aan kunnen tonen dat Nina Brink inderdaad handelde op basis van verkregen voorkennis met betrekking tot dat wat er stond te gebeuren op 11 September 2001. Dus alle aanvullingen en links naar meer informatie zijn meer dan welkom hieronder in de comments van dit artikel. Verder kunnen we de materie natuurlijk uitgebreid bespreken en bediscussiëren...

1119 AD
Dromen
Administrator
Administrator

di 24 mei 2011, 18:09

Mooi geschreven Bapho!! Link naar uitzending doet het trouwens niet!

Maar die uitzending was idd gister op NED 1 te zien. Ik zat in de woonkamer en mn pa zat dat te kijken. Ik vond het erg merkwaardig en ging dus ff googlen en dropte die shit in Shoutbox!

Mooi overzicht Bapho!! Ze MOET wel van het feit rondom 9/11 op de hoogte zijn geweest. Dus, look to the past:
In 1995 richtte Brink World Online op. Ze wilde van het bedrijf de grootste internetprovider van Europa maken. World Online werd in korte tijd het symbool van de Nieuwe Economie.
(wikipagina Nina Brink / Storms).
De nieuwe economie is een verandering in de economie. Deze vindt vooral plaats in de Westerse landen en landen met een industriële- / productie-gebaseerde economie en diensteneconomie. Dit is tevens vooral de sector waar de veranderingen plaatsvinden. De nieuwe economie is gebaseerd op globalisatie en technologische veranderingen (Internet, nanotechnologie en telecom). De verwachtingen van de nieuwe economie werden zeer ernstig gedempt na het knappen van de Internetzeepbel in 2001.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Nieuwe_Economie

Dat 9/11 gebouw, werd daar ook niet veel gehandeld m.b.t. internet gerelateerde beursondernemingen????
baphomet
Administrator
Administrator

di 24 mei 2011, 18:16

Link aangepast, mijn fout Dromen!

En tja verder heb ik geprobeerd er een interessant stukje van te maken daar dit in mijn ogen wel wat aandacht kon gebruiken...

En er was wel iets met een van die gebouwen en de handel in aandelen met betrekking tot de internet-bubbel inderdaad!!

Daar ga ik eens wat meer informatie over zoeken, wellicht dat daar een link opduikt naar diegene die Nina een tip gaf over hetgeen dat stond te gebeuren...
1119 AD
Neut
Super QFF-er
Super QFF-er

di 24 mei 2011, 18:59

Lynchen is het meest voor de hand liggend. Pyramide van boven naar beneden laten rollen. :angry:
Dendorion
Senior QFF-er
Senior QFF-er

wo 25 mei 2011, 19:37

Hulde Bapho geweldig zoekwerk en goed artikel !!

De drang om van alles uit te zoeken is zeer groot hier op QFF hier ook hulde voor aangezien dit niet op veel sites is!

OT : Wat betreft Nina .. tsjaa Zionisten aangezien dat 90% van de top is, als de een wat weet duurt het niet lang voor de ander het weet.
baphomet
Administrator
Administrator

zo 11 jan 2015, 16:03

#podcast56
Plaats reactie

Terug naar “Complotten Algemeen”