Re: QFForum - QFF 4.0 Beta

Hier meer over de website QuoFataFerunt.com
Tobi
Super QFF-er
Super QFF-er

di 03 sep 2013, 13:28

combi schreef:
ja heb er net 1 verwijderd die er door kwam, stuur je zo wel wat vragen en antwoorden per pm die je evt kan gebruiken
Kun je zelf ook invullen.. in beheerders shit onder spampreventie en dan bij methode vraag en antwoord kiezen zeg maar en dan configureren.
Moraliteit ∝ Vrijheid
Real eyes realize real lies!!
Natural Law: The REAL law of attraction | The end of all evil
combi
Administrator
Administrator

di 03 sep 2013, 13:30

oké dan doe ik dat daar straks

zie mijn bericht boven dat van jou weet niet of je van onderzoeken houd en spelletjes maar is ook een manier
fr3bzy
Administrator
Administrator
Contacteer:

di 03 sep 2013, 13:53

haha jah das wel cool..games ipv capcha's :D

ik ben vooooor !
baphomet
Administrator
Administrator

di 03 sep 2013, 13:56

Zoals jullie allen wellicht gezien hebben komt er steeds meer vorm in de boards die het forum straks netjes indelen en overzichtelijk maken. TV had ook al wat op en aanmerkingen, maar ik wil nogmaals iedereen oproepen om vooral mee te denken in de meest effeciente wijze om het forum goed duidelijk beknopt en overzichtelijk in te delen.
qffffq
Administrator
Administrator

di 03 sep 2013, 13:58

Verder horen we als beheerdersteam natuurlijk ook als jullie dingen ontdekken die wij mogelijk over het hoofd hebben gezien maar zo langzaam maar zeker begint er wat vorm te ontstaan in het nieuwe QFF. Alles went uiteindelijk dus ook dit wel.

;)
fr3bzy
Administrator
Administrator
Contacteer:

di 03 sep 2013, 14:04

nog ff wat anders...de artikelen (die op de frontpage stonden) gaan die nog over gezet worden zodat je niet alleen een link ziet?

(ik bedoel dus ... staat dat nog op planning ?) ;D
combitest

di 03 sep 2013, 14:06

lol geweldig vrillon het werkt,

je moet nu eerst een spelletje oplossen voordat je geregistreerd word gooi straks wel weer eerst e mail activatie aan zodat men ook daar wat moeite voor moet doen
combi
Administrator
Administrator

di 03 sep 2013, 14:08

combitest schreef:lol geweldig vrillon het werkt,

je moet nu eerst een spelletje oplossen voordat je geregistreerd word gooi straks wel weer eerst e mail activatie aan zodat men ook daar wat moeite voor moet doen
dan staat het bericht er zo nog als ik test combi verwijder
combi
Administrator
Administrator

di 03 sep 2013, 14:11

fr3bzy schreef:nog ff wat anders...de artikelen (die op de frontpage stonden) gaan die nog over gezet worden zodat je niet alleen een link ziet?

ja is nog scriptje voor las ik ergens van vrillon en als niet zo is of werkt ga ik (we) dat handmatig doen als forum klaar is. nu zijn ze nog te veel aan het verschuiven en indelen

edit:
maar had er al 1 geprobeerd bb codes komen niet overeen. had vanuit html editor geknipt van joomela en zo geplaatst in eerste forum bericht dus dat wordt dan ook artikel aanpassen vrees is
fr3bzy
Administrator
Administrator
Contacteer:

di 03 sep 2013, 14:18

combi schreef:
fr3bzy schreef:nog ff wat anders...de artikelen (die op de frontpage stonden) gaan die nog over gezet worden zodat je niet alleen een link ziet?

ja is nog scriptje voor las ik ergens van vrillon en als niet zo is of werkt ga ik (we) dat handmatig doen als forum klaar is. nu zijn ze nog te veel aan het verschuiven en indelen

edit:
maar had er al 1 geprobeerd bb codes komen niet overeen. had vanuit html editor geknipt van joomela en zo geplaatst in eerste forum bericht dus dat wordt dan ook artikel aanpassen vrees is
het zijn natuurlijk maar een handjevol auters/gebruikers die artikelen gemaakt hebben...we kennen ook zeggen dat iedereen gewoon zijn eigen artikelen moet fixen ?
(mocht dat scrippie niet werken
combi
Administrator
Administrator

di 03 sep 2013, 14:22

ja kan ook maar vind dat niet netjes of zo

En niet iedereen kan meer bij de oude artikelen, zijn er een paar weg, heb dagen voor overgang naar qff 4.0 gemist dus weet niet hoeveel er daar boos om zijn
fr3bzy
Administrator
Administrator
Contacteer:

di 03 sep 2013, 14:34

combi schreef:ja kan ook maar vind dat niet netjes of zo

En niet iedereen kan meer bij de oude artikelen, zijn er een paar weg, heb dagen voor overgang naar qff 4.0 gemist dus weet niet hoeveel er daar boos om zijn
tis natuurlijk niet zo dat bv ik niemand wil helpen uiteraard :D

als mensen er niet uitkomen dan kan iemand gewoon helpen :D
combi
Administrator
Administrator

di 03 sep 2013, 14:43

QFF! Quo Fata Ferunt! unofficial D.U.M.B. for the REAL Illuminati.
QFF de plek voor discussie, nieuws, feiten, vragen, antwoorden, complotten, ufo's, karma, illuminati, nonsens, wetenschap, kennis en verlichting! QFF dus!

;D

beetje plaagt maar met intentie dit word dan wat het is ?
fr3bzy
Administrator
Administrator
Contacteer:

di 03 sep 2013, 14:52

combi schreef:QFF! Quo Fata Ferunt! unofficial D.U.M.B. for the REAL Illuminati.
QFF de plek voor discussie, nieuws, feiten, vragen, antwoorden, complotten, ufo's, karma, illuminati, nonsens, wetenschap, kennis en verlichting! QFF dus!

;D

beetje plaagt maar met intentie dit word dan wat het is ?
;D
combi
Administrator
Administrator

di 03 sep 2013, 14:59

vast verstopt voor bapho als je tekst weghaalt staat er nog een leeg vakje, oeps niet snapt
in beheer/ forum instellingen is de tekst te veranderen

*heel lief kijkt achter boompje
Plaats reactie

Terug naar “QFF Website”