voor de voorbij zwemmende gasten

Hier meer over de website QuoFataFerunt.com
Plaats reactie
8Lou1
Super QFF-er
Super QFF-er

do 16 aug 2018, 19:30

Afbeelding

goedendag Al!!

welkom, welkom in t zwemparadijs genaamd qff of te wel quo fata ferunt, wat zoiets betekend als ' waar de weg ons leidt'
wij zijn een gerenomeerd zwemparadijs met diverse glijbanen, wildwaterattracties en wat dies meer zei.
onze qoffiecorner ( de shout c.q. chatbox) is vrij te bezoeken na registratie en heeft verschillende barristas klaar staan om u van een leqqer bakkie pleur te voorzien. dit geheel naar de voorkeur van de bezoeker en eventueel zelfs nog af te toppen met een graties toefje slagroom.

wilt u naakt zwemmen dan is dit mogelijk in de besloten ruimte van ons ondergrondse zwembad. dit vraagt echter wel wat voorkennis en participatie van de deelnemer. hier zijn ook de turkse stoomcabines, finse saunas en marokkaanse hammams gevestigd.

mocht u meer van voetbal houden of een andere sport dan is ook dat mogelijk en wel in onze nieuw aangebouwde sporthal. teams zijn welkom, maar u kunt zich ook bij een van de bestaande teams aanmelden.
lijnrechters worden uitgenodigd te solliciteren.

al met al wens ik u een fijn verblijf en quo fata ferunt!

was getekend,
De Hostess
De volgende gebruiker(s) zeggen bedankt: baphomet, blackbox, Permuter 0.
ninti
Administrator
Administrator

vr 17 aug 2018, 03:48

LOL! ohw Lou , ik kreeg spontaan dat gifje genaamt :lou: op mijn netvlies,

hij zal het hier niet doen maar in de shout denk ik wel, ga hem nu proberen... O0

<3
De volgende gebruiker(s) zeggen bedankt: 8Lou1
8Lou1
Super QFF-er
Super QFF-er

ma 20 aug 2018, 14:24

8Lou1
Super QFF-er
Super QFF-er

za 13 jul 2019, 16:43

Ok, nu t roze legioen in real life elkaar gaat neerschieten en de wannabe wizzards gewoon uit de lucht geschoten zijn, kunnen we hier eindelijk verder.

Heb samen met bapho effe een piramidevormig dakje op t zwembad gezet en als t goed is staat merkel daarom nu te shaken in the purple rain.

Guantanamo bay loopt zoals t hoort gewoon weer via usa intelligence en blijft tricky.

Gepensioneerden kunnen zich aanmelden voor het 65+ zwemmen bij de hostess, die zal doorverwijzen naar de achterkamertjes van wel eer.

L (met hoofdletter dit keer) has risen 8)
De volgende gebruiker(s) zeggen bedankt: blackbox, #F#
Plaats reactie

Terug naar “QFF Website”